poniedziałek, 20 marca 2017

Pharmind

Witacie! Dziś mam dla Was masę słodkości i to legalnych, bo bazujących tylko na suszonych owocach i innych smacznych dodatkach :) Mowa tu o produktach Pharmind, które są dostępne na naszym rynku stosunkowo niedawno, bo od 2016 roku :) Myślę, że znajdzie się tu nie jeden amator ''legalnych'' słodyczy, a więc już pokazuję, co firma ma nam do zaoferowania! Pharmind jest frmą czeską, która właśnie zajmuje się owocowymi batonami w 3 liniach:
batoniki dla dzieci
batoniki klasyczne
batoniki pharma z dodatkiem zdrowotnych składników
Seria dla dzieci jest wyjątkowa dla małych łasuchów! Jego zdrowe i smaczne batoniki są idealnym pomysłem do szkoły, a ponad to w praktycznym i zachęcającym opakowaniu. Oferują 4 różne rodzaje: jagody, jabłka, gruszki i banany. 
• Brak dodatkowego cukru 
• Bezglutenowy 
• Zawiera ponad 98% owoców 






W moim odczuciu to super batoniki! Są mięciutkie, niezwykle owocowe i przepyszne :) Wyraźnie czuć każdy poszczególny smak, który jest bogaty w sok i naturalną słodycz owoców. Nie dość, że smak jest obłędny, to jeszcze te opakowania, które spodobają się nawet największemu niejadkowi :) Przekąska smakowała nawet mojej siostrze, która owoców nie lubi, a tutaj? Niespodzianka i miłość od pierwszego gryza :) Sama nie wiem, który smak najbardziej mi odpowiadał, ale chyba postawię na gruszkowy i jeżynowy, natomiast mojej siostrze odpowiadał najbardziej bananowy, który był też najsłodszy ze wszystkich.

Drugą linią, którą dostałam do przetestowania to linia prozdrowotna klasyczna.Te batoniki są stworzone dla osób dbających o linię i swoje zdrowie. Linia klasyczna oparta jest na morelach, nie zawiera zbóż, orzechów oraz soi. Na dzień dzisiejszy firma oferuje 4 rodzaje, 2 słodki smak: Jabłko-Banan i Owocowa mieszanka oraz 2 kwaśne smaki:  Z rokietnikiem i Żurawina-Malina.





Linia kwaśna okazała się niezłą ciekawostką! Malina z żurawiną okazała się pysznością i przekąską idealną dla wielbicieli tych owoców :) Na szczęście nie było to połączenie zbyt kwaśne, a tylko z lekkim kwaskiem żurawiny. Rokietnik natomiast okazał się kwaskiem i to dosyć solidnym ;) Ze wszystkich batoników smakował mi chyba najmniej, ale to oczywiście nie oznacza, że mi nie smakował. Był równie pyszny, a co najważniejszy baaardzo owocowy!


A linia słodka? Poezja jakich mało :) Szczególnie oczarowała mnie wersja z miksem jagód :) Każdy oczywiście był bardzo soczysty i wyraźnie czuć było poszczególne owoce, ba, były nawet ich kawałki! Na prawdę solidne produkty :) Jeśli chodzi o słodkie batoniki to nie musimy przejmować się słodyczą, bo  pochodzi ona z naturalnych owoców, a więc jest idealnie wyważona.

Nie pozostaje mi nic innego jak ocenić firmę na 10/10! :)
Ich produkty powinniście znaleźć w ekologicznych sklepach, Auchanie czy Piotrze i Pawle.





15 komentarzy:

  1. Coś przeczuwałam taki post :) Gratuluję współpracy i kolejnych pysznych batoników ;) Jak tak na nie patrzę to kojarzą mi sie z batonami od DK :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, to kompletnie co innego :)

      Usuń
    2. Każdy tego typu batonik na swój sposób jest "inny" :D Ta seria dla dzieci wyglądem tak mi się skojarzyła :D

      Usuń
  2. Rkokokokottototto to nawet bym spróbował. Kwaśne jest dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo ;) Mnie jakoś kwaśne smaki nie kręcą, ale tutaj na szczęście kwasek z natury.

      Usuń
  3. W takim razie i ja byłabym ciekawa tej wersji z miksem jagód. Przefajne propozycje. Dotychczas ich nie znałam. Dla mnie to kompletne nowości.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. W Auchan ich nie widziałam, a do Piotra i Pawła nie chodzę, ale chętnie bym przetestowała te kwaskowe batony i wersję jagodową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są malutkie, a więc ciężko wypatrzeć je w sklepie :)

      Usuń
  5. Wszystkie bardzo zachęcają i chyba nie potrafiłabym wybrać najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubimy takie przekąski :) Przyjrzymy się im bliżej jak będziemy w PiP :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram się przypomnieć sobie, czy widziałam je w moim auchnie. Niestety nie mogę ich skojarzyć, ale będę się rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są malutkie, może to jest powód :)

      Usuń
  8. Chętnie spróbowałabym takich legalnych owocowych batoników :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie spotkałam się z takimi batonami jeszcze :) ale zapowiadają się smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.