środa, 22 marca 2017

Protein Crossbar Double Chcolate (www.biozona.pl)

Wypad z klasą bardzo się udał i było na prawdę super! Niby pogoda nawet w miarę, ale było wietrznie i chłodnawo, a więc mam nadzieję, że nie będę po tym chora :P Po całym zoo poszłam z koleżanką na zakupy, ale nie zainteresowało mnie jakoś nic. Ta nowa, wiosenna kolekcja jest średnio w moim typie.

Ktoś ma smaka na podwójną czekoladę? Ja tak! I do tego w formie proteinowego batonika, który powinien doładować nas po treningu ;) Ja w środy mam wf oraz trening w domu, a więc taką przekąską nie pogardzę. Dodam, że jest to nowość na rynku, a więc jeśli jeszcze go nigdzie nie spotkaliście to nic dziwnego ;) Ktoś chętny? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Opakowanie prezentuje się bardzo ciekawie i ogólnie typowo, jak na batoniki proteinowe. Jednak nie opakowanie się tutaj liczy, a wnętrze, które po samym rozpakowaniu bardzo mnie zaintrygowało. Wszystkie proteinowe batoniki, które jadłam do tej pory, były tłustawe, bardzo plastyczne i ogólnie miękkie. A ten? Suchy, kruchy i dosyć twardy - co jest?! Tutaj zaskoczenie, ale nie mówię, że negatywne. Nie zawsze pasuje mi lepka i gumowa konsystencja u proteinowych, a więc tutaj ciekawa odskocznia. Zapach? PIIIIĘKNY! Serio, bardzo czekoladowy i to bardziej podchodzący pod czekoladę deserową. Szybko zatem chciałam go spróbować, bo wiedziałam, że kroi się coś pysznego. I jak? Ponownie zaskoczenie! Batonik okazał się bardzo ciekawy, bo niby twardy, ale w ustach szybko się rozpuszczał i pozostawiał cudowny posmak wyrazistej czekolady, ba, nawet były duże kawałki czekolady, które świetnie chrupały! Szczerze mówiąc batonik smakował tak dobrze, jak zachwalane na całym świecie QB (które nie zawsze mi smakowały). Super nowość, która warto spróbować. Ponad to batonik nie jest przesłodzony i nadaje poczucie sytości :)


Podsumowując:
11/10!
Cena - 9,90 zł tutaj, Auchan, Rossmann
Czy kupię ponownie? - Tak

19 komentarzy:

  1. Nie wątpię, że jest smaczny, ale skład skutecznie mnie zniechęca. Fajnie, że wycieczka się udała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest jeszcze do przemilczenia ;) Są batony proteinowe z o wiele gorszym.

      Usuń
  2. Kurczę, mam nadzieję, że szybko pojawi się na sklepowych półkach. ;) A jak nie to trudno, będę musiała zamówić, bo mu nie odpuszczę. ;D Nie po Twoim opisie. Ja uwielbiam (prawie) wszystkie proteinowce, z ten zaintrygował mnie swoją odmiennością. ;)
    Ps. Różowe pazurki! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mógłby Ci zasmakować! :)

      Usuń
  3. Miło czytać takie słowa ;) Na prawdę Ciesze, się ze dzień był miły i trzymam kciuki aby pogoda nie odbiła się na Twoim zdrowiu ;)

    Batonik z wygladu trochę przypomina brownie od Legal Cakes ;P Suchy, kruchy, twardawy to jak najbardziej na plus (dla mnie:D). Ciekawy baton :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dzięki ;)
      Z wyglądu tak, ale smakuje zupełnie inaczej :)

      Usuń
  4. Nie myślałam, że kiedyś napiszę to o proteinowcu, ale mnie też zaintrygował. Właśnie ta ich tłustość mnie odrzuca, a skoro ten był suchy i kruchy... Hm, jednak smak QB też mi nie podchodzi (jadłam w sumie tylko cynamonowego, ale i tak fu), więc chyba tak czy inaczej nie dla mnie. Dobrze jednak, że trochę coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest zupełnie inny niż pospolite proteinowe. To QB się tak nie zniechęcaj ;) Akurat trafiłaś na smak porażkę (wiem, bo pisałam recenzję i też zjechałam), a inne na serio są niezłe :)

      Usuń
  5. Ani w Rossmannie, ani w Auchan go nie widziałam, a specjalnie się za nim rozglądam :( Na pewno by mi smakował. Mam nadzieję, że będzie dostępny w szerszej dystrybucji.

    Dobrze, że wypad się udał :) Ja mam ochotę właśnie na jakieś zakupy ciuchowe, ale cóż - kasy brak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość, a więc trzeba szukać, a nóż niedługo u Ciebie sie pojawią :)

      Usuń
  6. Faktycznie, wczoraj było dość wietrznie. Najważniejsze, że wypad z klasą można zaliczyć do udanych :)
    A batonika Ci porywam na "po treningu" ;)
    Pozdrowionka serdeczne! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no dalej nie umiem się przekonać do kupnych batonów :)
    Wolę już to moje białko z czymś wymieszać :)
    ale ważne, że smakowało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mi na niego ogromną ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda bardzo kiepska, oprócz wiatru i chłodu jeszcze deszcz :( Ale fajnie, że wypad się udał :) Batonik ciekawy, muszę zwrócić uwagę na niego, chociaż cena trochę odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też padało :( Cena odstrasza, ale warto!

      Usuń
  10. To nas zaciekawiłaś bo wygląda trochę jak cegła xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.