czwartek, 2 marca 2017

Raw energy Slim Snack Banana&Seeds+Chia (Bombus natural energy)

Czwartek...znów bardzo ciężki dzień :( Znów siedzę długo w szkole, a potem mam masę obowiązków, których najlepiej bym nie robiła i rzuciła w kąt. Życzcie mi powodzenia, bo dziś czeka mnie sporo zaliczeń ;) Cała klasa ma już dosyć i padamy na twarze, ale jakoś trzeba się do matur przemęczyć. Potem będzie więcej luzu...chyba :P


To już ostatni batonik od Bombus natural enegy, jaki mam dla Was :) Na blogu przewinęło się ich na prawdę sporo i każdy zaczarował mnie swoim smakiem! Moją przygodę z nimi zakończę przygodą smakową z batonikiem z serii ''slim snack'', czyli batona przeładowanego ''super foods'' :) Ktoś chętny? Ja była zachwycona poprzednimi smakami - śliwka i kakao to super batoniki, które również warto spróbować! A bananowy? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Białe opakowanie, tak samo jak w pozostałych opakowaniach, sugeruje, że te batoniki są ''lżejsze'' niż inne :) W sumie to racja, bo mają najmniej kalorii ze wszystkich batoników od bombus natural energy :) Podchodząc do tego smaku sama nie wiedziałam, czego się spodziewać. Posmak chlebka bananowego, a może liofilizowanych bananów? Oto jest pytanie! Jednak długo sobie go nie zadawałam i szybko przystąpiłam do smakowania batonika. Tak jak jego koledzy, ten też okazał się strasznie twardy. To chyba dzięki dużej ilości ziaren takie są, bo serio idzie dostać bólu szczęki od gryzienia :D Dobrze jednak, że mam silne zęby, a więc mnie to jakoś szczególnie nie wadziło. Zapach? Cudnie bananowy i lekko daktylowy. Zdecydowanie w tym batoniku prym wiodły banany. Smak? Poezja! Słodkie, wyraźnie ''ziarniste'' i lekko daktylowe. Przypominało to jednak bardziej chlebek bananowy wzbogacony o jakieś zboża niż liofilizowane owoce :) Całość tworzyła super combo, które smakowało mi nawet bardziej niż pozostałe smaki z tej serii :) Chia fajnie chrupały wraz z innymi ziarnami i na szczęście nie dodawały oleistego posmaku - pycha! Jedynym malutkim minusikiem jest jego twardość, ale mimo to jest warty spróbowania.


Podsumowując:
10/10
Cena - ok. 4-5 zł Auchan, Tesco...
Czy kupię ponownie? - Tak

23 komentarze:

  1. Powodzenia :) Dużo, dużo siły i wytrwałości :)

    Dawno jadłam tego batonika. Pamiętam, że smakował mi najmniej ze wszystkich z serii Slim Snack, ale był w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem wybrać :D Wszystkie kupiłabym ponownie ;)

      Usuń
  2. Zawiszę byłam ciekawa tych slim snackow!Szkoda ze w Lublinie nigdzie ich u nas nie widziałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne opakowanie **
    Hmmm, teraz mam dylemat, czy go kupić. Niestety twarde rzeczy obecnie u mnie nie przejdą, ze względu na aparat (a raczej na pokręcone druciki, które bolą jak... nie powiem co xd). Aczkolwiek kusisz :) powodzonka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawdaż? Ta firma ma super opakowania!
      Oj, jeśli masz aparat to będzie chyba problem :(

      Usuń
  4. Chlebek bananowy z daktylami, mniam! Tylko chia mi nie paszą. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj mocno ich nie czuć ;)

      Usuń
  5. Mnie zapewne też by smakował, tym bardziej że lubię twarde batony ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubie twarde, ale nie aż tak :P

      Usuń
  6. Miałam okazję próbować, fakt, są strasznie twarde ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to jeden z lepszych wariantów od Bombusa. Odkąd go tylko odkryłam - mogłabym nie kupować nic innego. Pyszny, niskokaloryczny, idealny w strukturze. Doskonały! :) Wersja fioletowa też bomba!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, Slim od Bombusa jest super!

      Usuń
  8. Nie sztuczne smaki bananów w batonach bardzo lubimy :D Może kiedyś uda nam się tego batonika dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sztuczny banan potrafi popsuć, a tutaj na szczęście go nie ma :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie zdrowe batony, ale tych jeszcze nie widzialam nigdzie! Chetnie bym posmakowala :)

    Życzę powodzenia, mam nadzieje, ze wszystkie zaliczenia pojda gladko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na studiach i przyznam się, że w czasie sesji tęskniłam za czasami maturalnymi :p Ale poza sesją jest więcej luzu :) Dobrze, że istnieją wakacje! <3
    Ta ziarnistość mnie zaciekawiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam słyszałam, że studia sa fajniejsze i to nie od jednej osoby ;)

      Usuń
  11. Także mi smakował, a taka mocna obecność suszonego banana mnie urzekła - zdecydowanie lepsze niż bananowy Raw Protein :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że by mi smakował, bo bardzo lubię twarde batony :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.