środa, 1 marca 2017

Wegańskie mini salami (Vantastic Foods)

Witam w pierwszym dniu marca! Jak tam nastawienie? Bo ja staram się być jednak bardziej na ''za'' niż ''przeciw'' do tego co mnie w nim czeka :) To bardzo intensywny miesiąc, ale damy radę! Czekają mnie w nim przynajmniej fajne chemiczne warsztaty w szkole, a więc będzie zabawa :D Do tego wpada jeszcze konkurs matematyczny, w którym biorę udział, a więc będzie się działo. Konkurs matematyczny i ja? A no tak...bo za sam udział dostaje się 5, a więc muszę się wykazać, co nie? ;)

Ostatnio coś słodko się zrobiło, a więc dziś przełamuję to i serwuję wegańskie ''mini salami''. To urocza przekąska z seitanu, która nieźle zdziwiła moich znajomych! Czy była smaczna? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Pierwsze co zachwyciło mnie w tym salami to oczywiście to, że jest miniaturką! Takie mini kiełbaski to świetna opcja do lunchboxa szkolnego, który nie powinien zajmować dużo miejsca w plecaku czy torbie ;) Ja uwielbiam wszelkie mini wersje, bo są takie urocze! Jakby stworzone dla dzieci...tych dużych też :D Wegańskie ''salami'' z reguły mi smakowało, a jadłam różne firmy, a więc i do tego podeszłam bardzo pozytywnie. Jednak te tutaj wykonane są z seitana, a ja je wcześniej jadała tylko sojowe.

Zacznę od tego, że po rozpakowaniu pięknie pachniały wędzonym serem. Nie wiem co ja się tego wędzonego sera przyczepiłam, ale dla mnie ''mięsne'' alternatywy od Vantastic Foods właśnie tak pachną. Mini salami jednak kompletnie nie wyglądało jak salami, a raczej jak kabanosy :D Nieprawdaż? Bo do salami to to w ogóle nie jest podobne. Były bardzo śliskie, ciężko wyjmowało się je z opakowania i to niestety wielki minus Gdy zabrałam je do szkoły to myślałam, ze nigdy się do nich nie dostanę :/

Smak? PIEKIELNIE słony! Myślałam, że to tylko tak po pierwszym gryzie, ale niestety przy dalszym jedzeniu sól nie znikała. Niby nie psuło to posmaku wędzonego sera i fajnej konsystencji, ale jednak nie pasowało mi do końca. Niby salami jest słone, ale tu zdecydowanie przesadzili. Ogólnie fajne, ale dla osób, które soli nie tolerują, byłoby niejadalne.


Podsumowując:
6/10
Czy kupię ponownie? - Nie

17 komentarzy:

  1. I dobrze, ze masz takie nastawienie. Nie ma sensu dodatkowo zamartwiać się problemami, psuć sobie humor itp. bo to tylko pogarsza sprawę. Będzie co ma być: życie bez przerwy czymś nas zaskakuje i nie można od razu nastawiać się na "nie" ;) Gratuluję odwagi wzięcia udziału w konkursie. Wiem, że matematyka nie jest Twoim "konikiem", więc domyślam się, że będzie to dla Ciebie wyzwanie, sprawdzenie samej siebie i taka lekcja - zawsze coś z tego konkursu wyniesiesz :) Oczywiście kciuki będą trzymane :D ♥

    Tego typu produkty zdecydowanie nie są dla mnie, ale wiele osób kupuje takie wegańskie zamienniki mięsa. Z pewnością znajdą się również tacy, ktorym sól nie bedzie przeszkadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci strasznie! Postaram się mieć takie nastawienie przynajmniej cały miesiąc :D :P
      Oj tak Beatko, Ty byłabyś bardzo niezadowolona z tego smaku. Sól i połączenie wędzonego smaku to ilośc soli ponad Twoje normy :D

      Usuń
    2. Jak uda Ci się przez miesiąc, to najprawdopodobniej uda się przez kolejny. Najtrudniej zacząć a potem jest już łatwiej ;)
      Dziękuję za kolejne ostrzeżenie :D

      Usuń
  2. Sól zapewne popsułaby mi cały smak :/ Prawdziwego salami nigdy nie jadłam, ale wersję wege innej firmy tak, tamto było w plasterkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć solę sporo, to pewnie i dla mnie byłoby za słono. Ale zapach wędzonego sera kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno. Ja sól serio tez lubię, ale tu było jej za dużo :(

      Usuń
  4. Wow! Faktycznie, dziś już marzec - ale to zleciało - "piorunem" ;)
    Salami jadłam może kilka razy w życiu i nie są to moje najukochańsze smaki, także ani w wersji klasycznej ani wege jakoś nie kusi.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ani z recenzji ani z wyglądu nie zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. marzec na pewno będzie udany, trzymamy kciuki za konkurs matematyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekrój mi się podoba (jeden z lepszych vege u Ciebie). I, mając możliwość, dziabnięcia - mimo soli - zrobiłbym to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wygląda serio smacznie i dobrze ;) Szkoda, że to się tak na smak nie przekłada.

      Usuń
  8. Wiem , że to strasznie zabrzmi ale zjadł mi je pies i bąki puszczał straszne. Mi nie smakowały po pierwszym kęsie a szkoda bo ochotę wielką miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja na szczęście nie miałam, jak Twój pies :P

      Usuń
  9. To zdecydowanie nie są nasze smaki i nawet byśmy się nie zastanowiły nad ich zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.