sobota, 11 marca 2017

Zdrowie w Tobie

Witajcie! Dziś u mnie zapowiada się wspaniały dzień, bardzo pracowity, ale na prawdę wspaniały i odprężający :) Mam nadzieję, żer i u Was będzie podobnie! Oby tylko pogoda dopisała.

Ten, kto odwiedza mojego bloga regularnie, dobrze wie, że mam obsesję na punkcie wegańskich batoników - tych surowych ''raw'' i tych zwykłych :) Jem je codziennie i nie umie sobie odmówić takiej przekąski po czy przed treningiem :D Takie słodycze to super opcja nie tylko dla wegan! Każdy może je zajadać. Polskich firm nie jest zbyt wiele, ale ciągle powstają nowe, co mnie bardzo cieszy :) Właśnie taką nowo powstałą firmą jest - Zdrowie w Tobie! To rodzinna forma prowadzona przez tatę i córkę - uroczo :) Batony to w 100% naturalne składniki, słodycz i energia. Produkty przetwarzane są bez obróbki termicznej zachowując przy tym wszystkie walory zdrowotne poszczególnych składników. Nie znajdziecie tam aromatów, barwników czy konserwantów :) Czyste zdrowie!

Ja będę dla Was testować 3 dostępne smaki batoników - kto ciekawy? Bo ja bardzo! Zapraszam już w następnym tygodniu po recenzje, a Was pozostawiam ze stroną i asortymentem firmy :) Miłego dnia!


21 komentarzy:

  1. Gratuluję ;)
    Batoniki wyglądają swietnie. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej soboty i przyjemnej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne!Ciekawi mnie tez morelowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Morelowego i figowego jestem najbardziej ciekawa :) Nie słyszałam o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ich recenzje Cię zainteresują jeszcze bardziej :D

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego testowania i jak wypadną batoniki. :-) Mam nadzieję, że będą tak smaczne jak się na to zanosi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już niedługo zapraszam na recenzje ;)

      Usuń
  6. Wszystkie zapowiadają się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, o tej marce jeszcze nie słyszałam :) a też uwielbiam takie przekąski!

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentują się bardzo fajnie. :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka odprężająca sobota jest potrzebna każdemu.
    A co do batoników - bardzo ich jestem ciekawa :) Wszystkich wariantów smakowych po kolei :)
    Narobiłaś mi smaka na nie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie było moje zadanie! Mam nadzieję, że recenzje jeszcze bardziej Cię skuszą :)

      Usuń
  10. Podoba mi się ten wstęp wpisu :) Firma prowadzona przez tatę i córkę? Hmm batony robione z sercem? ^^ Jeszcze bardziej ciekawią mnie Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawdaż? To urocze, że batoniki są robione z rodzinną miłością i pasją!

      Usuń
  11. Super że sobota się udała mam nadzieje że niedziela będzie równie dobra :) Batoniki robione przez ojca i córkę super że połączyła ich wspólna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałyśmy je już na IG :) Wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciu są 3 duże batony i 3 małe,czy to ulotka? ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.