środa, 5 kwietnia 2017

Baton figa-kokos Zdrowie w Tobie

Hejka! Pogoda trochę się popsuła, ale nie zmienia to faktu, że wiosnę czuję już na kilometr :) Jest pięknie, cieplutko i aż chce się żyć! Od razu milej się rano wstaje, ale nadal ubolewam nad tym, że muszę się tyle kisić w szkole. Tyle rzeczy do robienia, tyle planów, tyle treningów, a ja siedzę w tych murach. Wiem doskonale, że to nie tylko mój problem i 90% uczniów w Polsce przeżywa to samo, ale damy radę :D

Ok, może znów zaserwuję Wam wegańskiego i surowego batona? Dziś akurat wypada u mnie bardzo aktywny dzień, a więc taka przekąska zawsze się przyda! Ostatnio na blogu mogliście przeczytać o wersji śliwkowo-cynamonowej, która dosłownie zwaliła mnie z nóg! Czy ta jest również taka pyszna? Figa i kokos...cóż, zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Ponownie mamy tu śliczne opakowanie, które ma tylko jedną wadę - źle się otwiera, bo przy tym całe się rozrywa. Owszem, kto normalny zostawia sobie papierek po batonie, ale jak ktoś chce zjeść pół to później trochę kiepsko ;) Oczywiście plusem jest to, że można od razu zobaczyć jak wygląda nasz batonik i jak prezentują się poszczególne składniki. Tutaj oczywiście wyglądają one mega apetycznie i na samą myśl aż chce się jeść!

Zacznę od zapachu batonika, który jest zdecydowanie stworzony dla osób wielbiących kokos. Czuć go bardzo wyraźnie i praktycznie to on dominuje nad wszystkimi innymi składnikami. Czuć lekko daktyle i figi, ale kokos...no po prostu raj kokosowy raj.
Ja nie należę do jakiś ogromnych miłośników kokosa, ale lubię go i często stawiam na słodkości z jego udziałem. Jak wypadł tutaj? Zacznę od tego, że batonik był bardzo kruchy i lekko twardy. To kompletne przeciwieństwo tego śliwkowego, który był mięciutki, plastyczny i naturalnie tłuściutki. Tutaj też tłuszczyk się pojawiał (ale taki przyjemny!), ale jednak kruchość i twardość pozostawała.
Smak? Bardzo przyjemny i ultra kokosowy! Czuć oczywiście też słodycz daktyli, która jednak dominuje nad figami. Za to z fig przyjemnie chrupią ich pesteczki pod naporem zębów :) Pojawiają się te tutaj spore kawałki orzeszków, które nadają chrupkości wraz z ziarenkami chia. Fajna sprawa, ale śliwkowy pozostaje dla mnie faworytem! ♥


Podsumowując:
10/10
Czy kupię ponownie? - Tak

22 komentarze:

  1. Jadłam ;) Dlaczego u mnie nigdzie ich nie ma? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poszukaj on-line?

      Usuń
    2. Najłatwiej chyba je dostać przez OLX:
      https://www.olx.pl/oferta/zdrowie-w-tobie-zdrowy-baton-CID628-IDkU6Yv.html#a4716d9e56

      Usuń
  2. Jak się wczoraj okazało u mnie potem było słonecznie i ciepło, ale dzisiaj rzeczywiście pochmurno, ale to nic.... mamy wiosnę i trzeba się z tego cieszyć. Pogoda zmienną jest i ponownie wyjdzie słońce :) Tak jak już Ci wspominałam wiem, że poradzisz sobie ze wszystkim... Zawsze sobie radzisz to dlaczego tym razem ma być inaczej? Na spokojnie, powoli, bez nerwów i do celu :)

    Za kokosem nie szaleję (podobnie jak Ty), ale w tego typu łakociach wypada fajnie (choć są wyjątki). Batonik jak najbardziej do spróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś ma być brzydko, ale nie załamuję się :) Grunt, że słoneczko dłużej świeci. Dziękuję za wszystko, ale wierz mi, nie zawsze jest kolorowo i często zawalam pewne sprawy.

      Czasami w słodyczach raw mozna trafić na gorzki kokos, ale ten był idealny :)

      Usuń
    2. Kochana nie zawsze wszytsko idzie po naszej myśli... czasem każdemu coś się nie udaje. No normalne... tak już jest. Grunt by się nie poddawać ;)

      Gorzki i taki zjełczały - wiem o czym mówisz ;/

      Usuń
  3. Kokosa lubię, ale ostatnio jakoś mi z nim nie po drodze. Z figami jednak (i z moimi kochanymi daktylami) brzmi bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aromat kokosa jest baaaardzo zachęcający. To zdecydowanie coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha! Prezentuje się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam figi, więc batonik na pewno przypadłby mi do gustu, tym bardziej że kokos jest tak mocno wyczuwalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Batonik wygląda bardzo smacznie, chętnie kupię i wypróbuję :D
    Takie pytanko - jak nawiązujesz wspolprace z firmami? Bo chciałabym spróbować swoich sił i jestem ciekawa jak to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ;) Czasami ja oferuję swoją ofertę, a czasami firmy mi.

      Usuń
  8. Kokosowy szał widzę *.* Jestem na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Nie miałam go jeszcze, ale kusi mnie jego smak. Czegoś takiego potrzebuję! Super. Z chęcią go przetestuję. Uwielbiam takie batony.
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo wiem, że jesteś miłośniczką kokosu ;)

      Usuń
  10. Jak pesteczki fig chrupią to już jesteśmy zadowolone :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze 3 miesiące i wakacje :D Zleci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zleci szybko do wakacji, Słońce. :) Widać już światło w tunelu i cieszę się, że pozytywne nastawienie związane z nadejściem wiosny udziela się również Tobie. :) We mnie wstąpiła od razu nowa energia do działania i chęci do realizacji wszystkich planów. :) Z takimi batonikami jak ten (i te, które mi podarowałas :)) z pewnością wystarczy energii na trening, spacer czy inną aktywność, która dobrze nastroi na cały dzień. :) Gdyby tak jeszcze przełożyć egzaminy lub być już po wszystkim, to jeszcze łatwiej by było się cieszyć kwietniowym słońcem. :) Najważniejsze, że Ty już jesteś w coraz to lepszym humorze i z pewnością to dobrze wpłynie na Twoją naukę i wyniki, czego Ci bardzo życzę. :) Pozdrawiam Cię serdecznie Kochana i czekam na kolejne fantastyczne recenzje, które czytam codziennie przed snem lub do śniadania. :)
    Buziaki, jeszcze tylko jutro i mamy weekend! :)
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za miłe słowa! Oby szybko zleciało do wolnego, tak jak mówisz ;) Egzaminów niestety przełożyć się nie da, ale jakoś wyrobię. To nie całe życie, a samopoczucie jest kluczem do sukcesu :) Mam nadzieję, że batoniki, które wysłałam smakują! Buziaki i jeszcze raz dziękuje za wszystko :**

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.