wtorek, 25 kwietnia 2017

Baton morele-karob-imbir Zdrowie w Tobie

No to mamy dziś jeden z najbardziej stresujących dni w tym tygodniu! Mam strasznego piera, bo zdaję matematykę, angielski i ustną maturę z ''Wesela'' na j.polskim :( Mam nadzieję, że na ten próbnej maturze nie będę się jąkała jak szalona i zacinała, a co najważniejsze mam nadzieję, że im tam nie zemdleję :P Cóż, ściskajcie kciuki, bo dziś się przydadzą! Chyba jak wrócę do domu to padnę na twarz bo jestem padnięta :D


Kto pamięta batoniki od Zdrowie w Tobie? Zastał mi jeszcze jeden smak do przedstawienia Wam i to nie byle jaki, bo z karobem, którego uwielbiam! Jest tu jeszcze jakiś miłośnik tego dodatku? ;) Batonik ma bardzo ciekawy smak, strukturę i ogólnie nieźle mnie zaskoczył! Po więcej oczywiście zapraszam do czytania :)

PS Na blogu jest jeszcze wersja śliwkowa i kokosowa :)


Skład:



Wygląd i smak: Ponownie mamy tutaj urocze opakowanie z dosyć prostą, ale przyciągająca grafiką :) Jedynym minusem tej foli jest to, że od razu rwie się cała i ciężko zostawić połówkę batonika na później do zjedzenia gdyż może lekko wyschnąć, a tego chyba nikt by nie chciał :) No, ale to nic, ważny jest smak! Po przeczytaniu składu batonika wiedziałam, że to może być dla mnie coś przepysznego. Jedyne co mnie niepokoiło to imbir, który w sporych ilościach wywołuje u mnie uczulenie, ale tutaj musiało być go naprawdę malutko, bo nawet go nie wyczułam w zapachu. Po rozwinięciu batonika od razu wiedziałam, że to ten z tych ''tłustawych'' i bardziej ''gumowych'' niż tradycyjne daktylowe wyroby :) Mnie to absolutnie nie przeszkadzało, bo uwielbiam i taką i bardziej twardą strukturę w raw batonikach :) Batonik był pełen sporych kawałków orzechów, a jego zapach to kwintesencja szczęścia głodnego brzucha na słodycze - serio! Słodkie morele i karob to mieszanka aromatów wywołujących ślinotok od razu, mówię Wam ;) No dobrze, a co ze smakiem? Powiem Wam, że ten batonik okazał się sztosikiem jakich mało! Karob bardzo dominował, a ja go UWIELBIAM i staram się ograniczać, bo mogłabym go sypać wszędzie. Morele nadawały dodatkowej słodyczy i fajnej struktury podczas jedzenia. Orzechy nerkowca fajnie chrupały razem z pestkami słonecznika. To będzie już kolejne setka w tym tygodniu, ale nie mogłam dać temu batonikowi innej oceny! Pycha :)


Podsumowując:
100/10!
Czy kupię ponownie? - Tak ♥

16 komentarzy:

  1. Batonik zachęca i to jak :)
    Powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za ciebie kciuki w szkole ;)
    A to kolejny baton który prezentuje sie pysznie...super rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Matura to bzdura".. teraz się martwisz i stresujesz a w rezultacie i tak pójdzie Ci dobrze (wiem to bo z jesteś pracowita i zawsze sie przykładasz) a za kilka lat będziesz dobrze to wspominać :) Poradzisz sobie :) Kciuki oczywiście trzymam :) ♥

    O Tych batonikach nie da się zapomnieć :) Na prawdę ładna szata graficzna, ciekawe dodatki... Nic tylko zajadać ze smakiem ;) Ten też zapowiada się pysznie ;D Widzę, ze u Ciebie karob to tak jak u mnie kakao ":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pani mnie nie spytała więc obyło sie bez stresu. Tym razem miałam farta :D
      Oj tak! Kocham karob :)

      Usuń
    2. A widzisz? Tak miało być i będzie dobrze :) Trzymaj się ♥ :)

      Usuń
  4. Mnie by pewnie zasłodził, bo kulminacja daktylowo-morelowo-karobowa pewnie jest słodka. Ale ze względu na morele, chętnie bym go spałaszowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Twoje setki! :D Miło, że aż tyle trafia Ci się ostatnio produktów, że aż tak musisz robić. Batona z ogromną ochotą bym zjadła (miałam je dostać we współpracy, ale chyba o mnie zapomnieli :( ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, coś ostatnio ich sporo, ale trafiam na same dobroci!

      Usuń
  6. Naprawdę wspaniała propozycja batonowa.
    Bardzo mi się podoba ten smakołyk.
    Tak, jak lubię! :)
    A z imbirem nie jadłam jeszcze batona.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, po składzie wiadomo, że będzie pyszny :D
    Powodzenia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku, po popatrzeniu tylko na zdjęcie na miniaturce, myślałam, że to jakiś mini chlebek albo ciasto :P Zdecydowanie mnie zachęciłaś, muszę go gdzieś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, wygląda jak ogromne ciasto :D A smakuje jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  9. Pychotka :) oczywiście jak zwykle przy takich batonikach ocena jest oczywista i raczej nikogo nie dziwi
    Cud, miód, malina ;*
    Poooowodzonka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy raw batonik jest smaczny, ale ten jest wybitny :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.