piątek, 7 kwietnia 2017

Batonik Nākd Rhubarbar & Custard

Piąteczek! Dziś krótko w szkole, a potem zasłużony relaks i trening! Niby jestem padnięta i na nic nie mam ochoty, ale mam nadzieję, że dam radę :P

Na moim blogu możecie znaleźć masę batoników raw. Mam nadzieję, że nie nudzę Was już takimi postami, ale ciągle wynajduję nowości, które tylko proszą się o wypróbowanie i opisanie na blogu! Dziś mam dla Was przysmak, który przyleciał do mnie z Anglii. Kupiła go dla mnie moja mama, która wybrała go spośród smaków, których jeszcze nie testowałam :) Rabarbar i krem? W surowym batoniku? Mama wiedziała co mi kupić! Zapraszam do recenzji :)


Skład:



Wygląd i smak: Opakowanie typowe dla batoników Nakd, bardzo proste, ale przyciągające uwagę. Na ten smak miałam bardzo długo chrapkę, bo nie miałam pojęcia jakim cudem udało się producentom uzyskać smak rabarbaru z kremem/budyniem w surowym batoniku! Na całe szczęście mojej mamie udało znaleźć się go podczas zakupów w UK i przywiozła mi ta malutką przekąskę do Polski :) Strasznie ubolewam nad tym, że batoniki Nakd są takie malutkie, bo ich smak bardzo pozytywnie mnie zawsze zaskakuje i później chce się więcej.

Po otwarciu od razu wiedziałam, że to będzie coś pysznego. Aromat, jaki się z niego wydobywał, był tak budyniowy, taki jakby kremowy, że sama nie mogłam w to uwierzyć ;) Rabarbaru jakoś nie wyczułam, a spodziewałam się jego lekko kwaśnego zapaszku.

Smak? Znów zaskoczenie! Słodko, owocowo i budyniowo - serio. Wyraźnie czułam taki waniliowo-budyniowy posmak, który okazał się przepyszny i wciągający, Rabarbaru niestety nie wyczułam, ale nie ukrywam, że był owocowy posmak. Słodki i przepyszny! Mogłabym zjeść więcej ;)


Podsumowując:
10/10
Cena - zakupione w UK
Czy kupię ponownie? - Tak!

19 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie - niespotykane... szkoda, że nie czuć w nim rabarbaru ale mimo tego po Twojej ocenie widać, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy smak. Budyniowość w takim batonie? Trochę trudno to sobie wyobrazić, więc z chęcią bym spróbowała (kolejny produkt, którego spróbowanie dopuszczam tylko w ramach jakiejś współpracy, bo sama i tak bym nie kupiła). Szkoda tylko tego rabarbaru. Tylko owocowy posmak? A było w tym trochę owocowego kwasku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, coś budyniowego w nim było ;) Owocowy posmak bardziej z daktyli, ale jest minimalna nuta kwasku. Jednak wiesz, słodycz go zabija.

      Usuń
  3. Bardzo modny baton w internecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Relaks, trening + taki pyszny batonik! Ooo - to wymarzony piąteczek :D Oby był naprawdę świetny.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jaki ciekawy smak! Chętnie bym spróbowała, bo uwielbiam budyniowy dodatek z produktach (chociaż samego budyniu nie lubię :P) Jadłam tego batonika z orzechami pekan, też bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  6. takiego batonika jeszcze nie jadłam, chętnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bym sugerowała się deklarowanym smakiem to bym uznała, że nie jest to batonik dla mnie (rabarbar lubię, ale nie w batonach), ale Twój opis wskazuje, że miło bym się zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za rabarbarowymi rzeczami, ale to jest warte uwagi :)

      Usuń
  8. Szkoda, że z rabarbarem to tylko aromat ich łączy :/ Ale i tak brzmi bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Budyniowy aromat kusi! Trzeba przyznać, że świetnych aromatów używają w tych batonikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! a nie mam pojęcia skąd oni je mają :D

      Usuń
  10. Po treningu od razu się siły odzyskuje i siły zyskuje :D
    A batonik ciekawy, 10/10 to muszę spróbować :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Smak zachęcający! Nakd bardzo lubię i szkoda, że ten smak jest chyba niedostępny w Polsce ale może to się wkrótce zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny :) Śmiało możesz go szukac on-line :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.