niedziela, 16 kwietnia 2017

Produkty marki foodloose

Witam w świąteczną niedzielę :) Mam nadzieję, że spędzicie ją w rodzinnym gronie, dzieląc się poświęconym pokarmem i wspólnym czasem! Ja oczywiście będę tą niedzielę celebrować z moją rodzinką, a dziś odbiegając lekko od świątecznych klimatów mam dla Was produkty marki foodloose :) To idealna opcja dla ludzi, którzy po świątecznym przejedzeniu będą chcieli zrzucić parę kilogramów lub przeprowadzić ''detoks'', który ostatnio jest bardzo popularnym tematem :)


Ok, co to za marka? Czym się zajmuje? Już mówię! Produkty marki foodloose to organiczne przekąski z najlepszych i naturalnych składników. Dla firmy czyta natura jest bardzo ważna, a więc uważnie dobierają składniki, z których powstaną ich przysmaki! Ich produkty są bardzo różnorodne, bo znajdziecie tam przeróżne batoniki, suszone owoce oraz pakiety przekąsek! Czyż nie brzmi to wspaniale? Batoników w swojej ofercie mają MASĘ, a odwiedzając stronę z nimi, można dostać oczopląsu. Batoniki z samych owoców, z samych orzechów czy ciekawe kombinacje obu składników. Każdy znajdzie coś dla siebie! A co testowałam ja? To niedługo pojawi się na blogu :)


Będę testować dla Was batoniki a'la smoothie oraz batoniki z samych orzechów! Już niedługo pojawią się zbiorcze recenzje, które mam nadzieję Was zaciekawią :) 


12 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Będzie smacznie ;)

    Jeszcze raz spokojnych, radosnych pełnych miłości i pokoju Świąt - świąt rodzinnych i przepięknych ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i smacznych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty. Świetny design opakowań.
    Batoniki z samych orzechów mnie bardziej kuszą. Ciekawe propozycje.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawdaż? Niby proste, ale bardzo przyciągające :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale bardzo ciekawa jestem testów :D

    Wesołego Alleluja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest popularna w DE, ale i do PL zaczyna wchodzić ;)
      Wzajemnie!

      Usuń
  5. Ooo wyglądają ciekawie,chętnie poczytam Twoje recenzje :D
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te batoniki orzechowe bardziej mnie zachęcają, choć wszystkie wydają się smakowite ;)
    Mam nadzieję, że Twoje Święta będą bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były! :) Mam nadzieję, że Twoje też :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.