piątek, 14 kwietnia 2017

Surowa czekolada ciemna 65% z orzechami laskowymi COCOA (bioindygo.pl)

Witam w ten ponury i deszczowy dzień ;) U mnie leje już od wczoraj, ale nie zmienia to mojego podejścia i radości do nadchodzących już ogromnymi krokami świąt! Koszyczek już czeka na ozdobienie, a ja dopieszczam ostatnie rzeczy w kuchni :) Jutro na blogu pojawi się przepis, ale na razie ciii! Przejdźmy do recenzji :) 

Jest tu jeszcze jakaś osoba, która zapomniała o świątecznych słodkich podarunkach? U mnie w domu zawsze coś na zajączka się kupowało, a że były to raczej skromne prezenty, to padało na słodycze :) Dziś mam dla Was zdrowszą alternatywę, a mianowicie surową czekoladę z orzechami laskowymi! Dodatkowo jest to urocza wersja mini, którą można zakupić z innymi smakami, np:. kawową czekolada z morwą :) Kto chętny? Zapraszam!


Skład:


Wygląd i smak: Ponownie jest to czekoladka w wersji mini czyli cztery kosteczki surowej czekolady i przypisane im dodatki. Tutaj mamy wersję z orzechami laskowymi, które mimo tego, że nie są moimi ulubionymi orzechami, chętnie zajadam i lubię jako dodatek w czekoladzie. Jeszcze bardziej sobie je cenię gdy są w czekoladzie gorzkiej, a jak! Czyli tak jak w tym przypadku :) 
Jak już pisałam przy wersji z morwą, w tych małych tabliczkach dostaniemy więcej dodatków. W ich większych wersjach zdarza się, że orzeszków jest dosłownie tyle co w małej wersji, a resztę stanowi zwykła czekolada, a tego przecież nikt tego nie chce przy kupowaniu czekolady Z DODATKAMI :P

Okej, więc przejdźmy do testu smaku! Już po samym otwarciu poczułam cudowny aromat kakao. Bogata, gorzka czekolada, która aż prosi się o zjedzenie :) Nie wiem czy jestem jedyną taka osobą, ale mnie zapach gorzkiej czekolady uspokaja i świetnie sprawdza się w czasie nauki. Tutaj czekolada mnie nie zawiodła, bo jak pachniała, tak tez smakowała czyli bosko! Twarda, chrupiąca, ale pod wpływem ciepła błogo się rozpuszczała - mniam. Orzeszków było sporo jak do tego rozmiaru, a co najważniejsze były świeże, bez goryczki i baaardzo chrupiące ;) Dla mnie ideał! Pokochałam te mini tabliczki i chętnie do nich wrócę.


Podsumowując:
10/10
Czy kupię ponownie? - Tak



21 komentarzy:

  1. Poproszę o ten przepis, bo nie wytrzymam! 😁 U mnie podstawy do mazurkow już upieczone. 😉 Będą z malinowa konfitura, masłem orzechowym domowej roboty świeżo ukreconym i gorzką czekoladą. Ach.😉. A u Ciebie? Czuję, że szykuje się jakaś prawdziwa PETARDA.😉 Uchyl rąbka tajemnicy, chociaż na priv. Potrzebuję inspiracji na drugie ciasto. Pewnie będzie mój popisowy sernik, ale jeszcze by się coś przydało. 😊🍰 Cieszę się, że pozytywny nastrój świąteczny Ci się również udziela. Ja nie mogę się doczekać spotkania z bliskimi w niedzielę i myślę, że Tobie również doda to dużo pozytywnej energii i motywacji do pracy, bo chwila regeneracji pozwala spojrzeć laskawszym okiem na obowiązki. Przesyłam dużo Słońca i sily do przygotowań Wielkanocy dla całej rodziny! :* Życzenia prześlę z pewnością jeszcze przed samymi świętami!
    Buziaki Kochana i wykorzystaj czas z rodzinką w 100%, bo to są najcenniejsze chwile! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest na blogu! Wybacz, że tak późno odpisałam, ale nie miałam czasu :( Widzę, że u Ciebie będzie przepysznie i słooodko! :* Ja również życzę Ci dużo dobrego i wspaniałych chwil spędzonych z rodzinką :) Mam nadzieję, że pogoda chociaż u Ciebie dopisze i będą święta z promiennym uśmiechem i promienną pogoda za oknem! Przesyłam moc uścisków i WESOŁEGO ALLELUJA! :)

      Usuń
  2. U mnie nie ponury i nie deszczowy :)Oby jutro było ładnie bo jak w deszcz iść ze święconką do kościoła ;P Wczoraj u mnie z rana troszkę popadało, troszkę poświeciło słońce a potem było pochmurno. Dzisiaj zapowiada się ładna pogoda, ale ta jak wiadomo jest zmienna. Mam nadzieję, że u Ciebie zaświeci słońce ;) Z niecierpliwością czekam na przepis ;)

    U mnie w domu na Wielkanoc nigdy nikomu się nic nie kupowało i tak pozostało z tą różnicą, że to ja robię innym upominki (sprawia mi to radość). Recenzowana przez Ciebie mała kosteczka zapowiada się ciekawie i smacznie (ocena to potwierdza). Taka niewielka ilość jest idealna do herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brzydko było, a z koszyczkiem poszła mama z siostrą, bo ja się nie wyrobiłam :P Ale najważniejsze, że pokarm poświęcony.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że za rok uda Ci się pójść z koszyczkiem ;) A na Rezurekcję się wybierasz? :)

      Usuń
    3. Nie, bo dziś pójdę późno spać :/

      Usuń
    4. Niestety ja również nie dałam rady :( Jeszcze trzeba dopiąć niektóre sprawy na ostatni guzik, ale mam nadzieję, że za rok mi się uda

      Usuń
  3. Mniam, widzę ją na szlaku, tylko... może akurat tam w większej wersji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przygotuj się na mniejszą ilośc orzechów ;)

      Usuń
  4. Ja także bardzo cieszę się z Wielkanocy, choć pogoda faktycznie bura i ponura.
    A te surowe czekoladki w takiej mini wersji to dla mnie nowość. Jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie poszukaj! To super opcja do torebki czy...kieszeni :D

      Usuń
  5. Na pewno była pyszna - uwielbiam czekolady tej firmy, a chrupiące orzechy dodatkowo zachęcają :)
    A co do Świąt, to ja jeszcze nic w związku z nimi nie zrobiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie martw się, jeszcze się wyrobisz :)

      Usuń
  6. Nie jadłam tych małych tabliczek, bo cena w porównaniu z gramaturą jest zaporowa i cóż - to po prostu zdzierstwo :D Ale uwielbiam ich orzechy laskowe w gorzkiej czeko, więc niewątpliwie i ten maluch by mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To praca cena wysoka, ale wolę zapłacić więcej i mieć coś lepszej jakości :)

      Usuń
  7. Czekolady tej marki są genialne ;) Kupowałam do tej pory jedynie te tradycyjne tabliczki, ale te małe bardzo urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo urocze i bogatsze w dodatki! ;)

      Usuń
  8. Idealne miniaturki aby zaspokoić czekoladowego głoda :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.