poniedziałek, 22 maja 2017

Batony Garden Gusto i Poesie Amelie foodloose

Dziś zapowiada się ciężki, ale piękny dzień :) Sprawdzian z polskiego i nauka do testów dyrektorki, które pisze każda klasa z każdego przedmiotu, który ma :P Czeka mnie tyle nauki, że nie będę miała pewnie życia, ale kurde, trzeba spiąć pośladki i się nie poddawać! Trzymać kciuki :)


Pamiętacie mój pierwszy post z batonikami od foodloose? Były to ciekawe batoniki raw, które odwzorowywały swoim smakiem popularne smoothies, które teraz robią furorę w internecie :) Dziś czas na trochę inną formę batoników, a mianowicie batony zrobione z samych orzechów i suszonych owoców! To coś na wzór orzechów zalepionych miodem, ale bardziej w wersji ''premium'' ;) Kto chętny? Zapraszam do czytania!


Składy:



Wygląd i smak:

GARDEN GUSTO - to nasz bordowy koleżka, który już od samego początku ciekawił mnie zestawieniem słodko-kwaśne. Bardzo lubię te wszelkie kombinacje smakowe jak słodko-kwaśne, słodko-słone, a jedynym combo, które nie jest dla mnie to słodko-ostre. Batonik bardzo fajnie się prezentował, grafika niby prosta, ale zawierająca najważniejsze informacje i przyciągająca uwagę. Po rozpakowaniu batonik wyglądał jeszcze lepiej, bo właściwie składał się z ogromnych kawałków orzechów i suszonych owoców - oczywiście w nie zmielonej formie ;) Orzechy brazylijskie, orzechy ziemne, żurawina, wiśnia...kurde, to musiało być genialne! I było :) Zacznę od samej konsystencji, która przypominała typowe batoniki z orzechów sklejonych miodem czy syropem. Śmiesznie się rwał i jednocześnie ciągnął, ale nadal pozostawał chrupki. Orzeszki były podprażone i puszczały cudowny aromat, który od razu doprowadził mnie do ślinotoku. A smak? Jeszcze lepszy! Wyraźnie było czuć naprawdę kwaśne wiśnie i słodką żurawinę oraz aromatyczne orzechy, które oczywiście uwielbiam :) Pyszne i godne polecenia! Szczególnie dla wielbicieli wiśni ;)




POESIE AMELIE - ten kusił jeszcze bardziej, bo jeśli ma się w nazwie poezję, to musi być czad ;) Opakowanie podobne do poprzedniego wariantu, bardzo ciekawe, praktyczne i przyciągające uwagę. Batonik po rozpakowaniu wyglądał praktycznie tak samo, ale oczywiście różnił się dodatkami. Aromat, który z niego się wydobywał był jeszcze lepszy niż od tego poprzedniego! Normalnie jakbym wyjmowała z piekarnika świeżo upieczoną szarlotkę z toną cynamonu ♥ Od razu ślinianki zaczęły mi pracować, a więc zabrałam się za test smaku. Efekty? Miłość od pierwszego gryza! Batonik okazał się słodziutki, ultra cynamonowy i PRZEPYSZNY! Śliwki, jabłka i orzeszki tak fajnie komponowały się z cynamonem i słodkim syropem, że mogłabym to combo jeść codziennie - nie żartuję! ;) Coś genialnego i naprawdę godnego zakupu, szczególnie gdy jest się takim maniakiem cynamonu jak ja, o! :D


Podsumowując:
GARDEN GUSTO - 11/10
POESIE AMELIE - 100/10
Czy kupię ponownie? - Tak

21 komentarzy:

  1. Powodzenia w szkole - trzymam kciuki :)

    Batoniki wyglądają smacznie - bardzo ładnie wypieczone :) Ten pierwszy bardziej mnie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tak czułam, że ten spodoba Ci się bardziej :)

      Usuń
    2. Wskaże są kwaskowate wiśnie - nie mogło być inaczej :D

      Usuń
  2. Dasz radę!Juz tak blisko koniec roku szkolnego! :D
    A batoniki zjadłabym oba,naprawdę swietnie sie zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to, że koniec roku jest blisko, mnie przeraża ;(

      Usuń
  3. Takie zlepki są nie w moim stylu, więc nie ciekawią, ale w sumie... jakbym za darmo dostała, to bym spróbowała. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Narobiłaś mi ochoty na te batony! Po prostu rewelacja. Dla mnie takie propozycje to zawsze rarytas.
    U mnie dzień również ciężki, ale zapowiada się pięknie i słonecznie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przepysznie - są tak fajnie napakowane ziarnami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba batoniki wyglądają kusząco. Po Twoim opisie smakowo bardziej przypadłby mi do gustu ten pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba ten z wiśniami bardziej mnie kusi, ale ta szarlotkowa nuta również jest interesująca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. :) We´re happy that you like them!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i wytrwałości życzę. Orzechy, czekolada, pozytywne nastawienie i przetrwasz!
    Ty mi tu nie porównuj zapachu szarlotki do batona, bo mam na nią ochotę, ok? No dobra, żartuję, ale do batona mnie przekonałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest ochota na szarlotkę to koniecznie trzeba zrobić :D

      Usuń
  10. Ale narobiłaś mi smaku na takie batoniki...i to przed snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają znakomicie Kochana, nie dziwię się, że tak wysoko je oceniłaś. :)
    Cudowności po prostu! *.*
    Życzę udanego dnia w szkole i pozytywnych wyników dzisiejszej nauki! :)
    Będzie pięknie, zwłaszcza z taką pogodą! *.*
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten drugi naprawdę chętnie byśmy spróbowały :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.