środa, 31 maja 2017

Ichoc White Nugat Crisp - wegańska czekolada biała z nugatem

Ten wtorek zaliczam do najcięższych wtorków od bardzo długiego czasu :/ Tyle nauki, tyle stresu i tyle pracy, że mam wrażenie totalnego wyprucia i braku energii. Dobrze, że dziś już mój ostatni test dyrektorski i będę mogła sobie troszkę poluzować (haha, raczej nie). Na środę przypada test z języka niemieckiego, który niezbyt mi wychodzi. Niby dużo rozumiem, ale gramatyka leży i płacze...cóż, trzymać kciuki!


Jeśli mamy dziś język niemiecki do zaliczenia, to czas na niemiecką czekoladę :P Dawno nie publikowałam postów o czekoladach Ichoc, a to wielki błąd, bo przecież ich recenzje czekają w folderach już od bardzo długiego czasu! Co powiecie na nugat w wegańskiej białej czekoladzie? Czyż to nie brzmi wspaniale? Zobaczmy jak smakuje! :)

PS Na blogu znajdziecie recenzje mlecznej, białej z wanilią, orzechowej i migdałowo-pomarańczowej :)


Skład:


Wygląd i smak: Ichoc jak zawsze czaruje sowimi opakowaniami, które niby są proste, ale przyciągające i urocze :) Lubie te kartoniki, które nie są obładowane zbędnymi obrazkami, a zawierają jedynie nazwę, logo oraz element smaku czekolady...w tym przypadku przepyszny nugat, który jest chyba moim ulubionym dodatkiem w czekoladach. Co prawda jest to czekolada biała, a ona nie należy do moich ulubionych, ale jeśli ma w sobie nugat to muszę takiej spróbować ;)

Już po samym otworzeniu wiedziałam, że będzie pysznie! Czekolady Ichoc mają to do siebie, że są dosyć twarde, ale ta zupełnie różniła się od poprzednich. Była miękka, tłustawa i aż prosiła się o zjedzenie :) Zapach tylko potęgował moją chrapkę na tą czekoladę, bo czekolada pachniała niczym mój ulubiony deserek z dzieciństwa - Monte :)

Smak? Mogę się rozpływać! Okazało się, że czekolada jest przepyszna i ultra kremowa :) Nawet moja mama, wybredny koneser czekolady, była nią zachwycona. Czekolada smakowała jak nugatowy budyń, a jej tłustość powodowała, że błogo rozpływała się w ustach. Chrupek co prawda jest tu niewiele, ale one i tak za dużo nie wnoszą do smaku ;) Tutaj pierwsze skrzypce gra nugat, który jest boski ♥ Chyba będzie to moja ulubiona biała czekolada! Polecam :)


Podsumowując:
100/10!
Czy kupię ponownie? - Tak

23 komentarze:

  1. Będzie dobrze... porazisz sobie, tylko się nie poddawaj :) Jeszcze trochę i czekają Ciebie zasłużone wakacje :) Kciuki oczywiście trzymam ♥

    Nie lubię białej czekolady i nigdy jej nie lubiłam, jednak muszę przyznać, ze ta wyglada w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, jest źle, ale grunt, że za sobą :)

      Usuń
    2. To co najlepsze przed Tobą:) Wymarzone i zasłużone wakacje ;)

      Usuń
  2. Skoro pachnie jak Monte i smakuje tak rewelacyjnie, to musi być genialna! Chciałabym spróbować :D
    Pociesz się tym, że niedługo wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj! Coś dla maniaków tych smaków ;)

      Usuń
  3. Chętnie zjadłam taka czekoladę, bo uwielbiam biała. Muszę kiedyś sobie zamówić. Co do testów, życzę powodzenia. Sama dzisiaj mam całoroczny z biologii, fizykiii i kilka kartkówek, które zdecydują czy dostanę się do szkoły z dobrymi ocenami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartkówki w gimnazjum to pikuś (bo wnioskuję, że tam teraz jesteś ;))

      Usuń
  4. Oj tak - czasem zdarzają się takie ciężkie dni, gdy już na nic nie mamy siły. Będzie lepiej!
    A co do czekoady - tej wersji iChoca nie znam. Bardzo fajna!
    Pozdrawiam :) Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj! Najlepsza ze wszystkich :)

      Usuń
  5. Mnie też ona bardzo smakowała i pachniała nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymamy kciuki :)
    Mamy tą czekoladę w swoich zbiorach a że nastały upały to musimy ją czym prędzej zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Szybko to minie, zobaczysz.
    Tą bym najchętniej spróbowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham czekoladę w każdej postaci, a po takiej recenzji chcę ją mieć już teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę! To mnie zachęciłaś, bo u mnie cała gama czeka na spróbowanie... tata zawsze wie co dobrego przywieźć ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno a jest coś co w szkole jest dla Ciebie łatwe? Bo z bloga wynika że z niczym sobie nie radzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i to dużo rzeczy :) I dobrze, że Ty jesteś taki/a wyjątkowa i ze wszystkim sobie radzisz.

      Usuń
    2. Radzę sobie,bo zamiast narzekać w Internecie to biorę się w garść i działam. Poza tym wstyd by mi było przynosić takie świadectwo jak twoje do domu...

      Usuń
    3. Przepraszam bardzo, ale skąd wiesz jakie jest moje świadectwo?

      Usuń
    4. Nie przepraszaj,nie trzeba. Poprawka z matmy to chyba celującego na świadectwie nie miałaś :') Dla normalnych osób stopień niższy niż dobry to porażka...

      Usuń
    5. Ojej, jakaś zabawna ;) To, że komuś nie wychodzi z jednym przedmiotem nie oznacza, że nie ma dobrych ocen. Nie jestem rąbniętym ambitnym podlotkiem, który płacze przez to, że czasami wpadnie jakaś 3 :P

      Usuń
    6. Oj,3 to chyba twój szczyt możliwości więc jak wpadnie to się po ziemi ze szczęścia turlasz

      Usuń
    7. Brak mi sił na osoby takie jak Ty :) Nie wiem jaka z tego czerpiesz przyjemność, że mnie tu wyśmiewasz, ale to jest chore. Ty mówisz, że wstyd byłoby Ci przynieść takie świadectwo jak moje do domu, a mnie byłoby wstyd być takim zawistnym i hejterskim dzieckiem jak ty ;) Ogarnij się i zacznij żyć swoim życiem, a moje oceny pozostaw mi. Nie muszę Ci tu niczego udowadniać i swoich osiągnięć w nauce nie będę wypisywać. Każdy Twój kolejny komentarz będzie oznaczany i wysyłany jako spam.

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.