wtorek, 23 maja 2017

Powidła śliwkowe korzenne

Wczorajszy dzień zaliczam do tak pracowitych, że jedyne o czym myślałam, to o pójściu spać :P Dziś będzie jeszcze gorzej, bo jutro piszę dyrektorski z chemii z całego roku i chyba osiwieję zaraz, bo nie wiem jak to ogarnę! Dziś za to leci kartkówka z chemii, którą muszę poprawić, bo nie poszła zbyt dobrze :) Potrzymacie kciuki? Dziękuję!


Lubicie powidła? Ja baaaardzo, a moja mama, wielka miłośniczka wszelkich dżemów, jeszcze bardziej :) Obie ciągle testujemy nowe firmy, składy, smaki i mamy niedosyt :D Ostatnio na ultra wyprzedażach w Biedronce udało nam się dorwać taki oto uroczy słoiczek z powidłem korzennym...korzennym? Tak! Oczywiście musiałyśmy je kupić i spróbować. A jak smakowały? O tym już w recenzji -  zapraszam :)


Skład:


Wygląd i smak: Piękny słoiczek, który swoim ciekawym kształtem od razu przyciągnął moją i mojej mamy uwagę. Lubimy takie pękate słoiczki, bo można je potem  wykorzystać do domowych przetworów lub innych celów kuchennych - np:. jako pojemniczek na przyprawy :) Korzennych powideł jeszcze obie nie jadłyśmy, a więc nie było innej opcji, aby ich nie kupić. Skład nie jest zły, nawet pozytywnie nas zaskoczył, a więc czemu nie!

Po otwarciu powidła pachniały...powidłami. Niestety nie wyczułam korzennych nut, co bardzo mnie zawiodło. Konsystencja na szczęście była bardzo przyjemna, lekko lejąca i z malusimi kawałkami śliwek, a raczej ich skórek :P Smakiem również nie powalały, bo okazały się praktycznie pozbawione przyprawy korzennej. Liczyłam na coś idealnego, coś przepełnionego cynamonem i innymi składnikami przyprawy korzennej, ale niestety nie dostałam tego. Ogólnie powidła były bardzo smaczne, ale jednak producent zapowiadał coś innego :) Z czystej ciekawości można spróbować, ale więcej się nie skuszę.


Podsumowując:
7/10
Cena - ok. 4,99 zł Biedronka
Czy kupię ponownie? - Nie

14 komentarzy:

  1. Brak korzennych nut to dla mnie byłby akurat plus :D
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc widać, że każdy lubi co innego ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w szkole :) Poradzisz sobie - wierzę w Ciebie :)

    Powideł nie widziałam u siebie w Biedronce. Osobiście dla mnie brak wyczuwalnej nuty cynamonowej to byłby plus, ale jak sama napisałaś "producent obiecywał co innego" . Jednak najczesciej tak już jest z tym "obiecywaniem" ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, ale z dnia na dzień mam wrażenie, że jest gorzej :(
      No właśnie, takie obiecanki cacanki :P

      Usuń
    2. Może tylko Tobie sie tak wydaje. Ciężko pracujesz, przykładasz się i ten trud zostanie wynagrodzony. Nie wolno się poddawać i zniechęcać drobnymi potknięciami - będzie dobrze i poradzisz sobie ze wszystkim. Czasem potrzeba czasu aby wszystko się ułożyło, ale się ułoży i bedzie dobrze. Tylko się nie zniechęcaj ♥ :)

      Tak jak w przypadku wielu produktów :P

      Usuń
  3. Denerwuje mnie ze producenci nazywają dżem powidłami . Powidła to 100%owocow bez cukru ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powidła to aby czasem nie ze śliwki a różnica w zawartości owoców to dżem i konfitura? :) Przynajmniej tak mi się kojarzą powidła :)

      Usuń
  4. Jakoś Biedronce nie ufam, po tym, jak Mama mi się skarżyła, że raz chciała przekonać się do dżemu 100 % i kupiła właśnie z Biedronki truskawkowy i ani jednej całej truskawy nie było, a wszystko fafłate i posiekane. Tutaj jakoś nic mnie nie ciągnie. Powidła muszą być mocno korzenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jadłam ich przetworów 100%, ale jeśli takie buble to są, to pozostanę przy Łowiczu :) Też tak uważam! Moja babcia robi z toną cynamonu :)

      Usuń
  5. Wspaniała propozycja :) Pięknie się prezentuje to powidełko!
    Po prostu uwielbiam śliwkowe pyszności.
    A czy w wersji korzennej by mi zasmakowało? Hmm... jak dla mnie to nawet lepiej, że korzenne nuty są mało wyczuwalne!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że wczoraj w Biedrze nigdzie tych powideł nie było ale za to był dżem śliwkowy 100% z Łowicza i jest smaczny :)

    Przypominamy, że dzisiaj do jutra trwa u nas konkurs :) Wystarczy podesłać zdjęcie dania/deseru, który świetnie smakowałby z waflami Siejeje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę upolować w takim razie ten dżem, bo się nad nim zastanawiałam :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.