czwartek, 25 maja 2017

Żyto w miodzie z jabłkami i cynamonem Soligrano

Wczorajsza chemia to była jakaś porażka, ale mam nadzieję, że inne sprawdziany pójdą mi dobrze. Dziś test dyrektorki z j. polskiego, który mam nadzieję, że nie będzie stanowił dla mnie jakiegoś wielkiego problemu. Mam nadzieję, że nie będzie dużo dat z epok, bo tego niestety nie bardzo ogarniam :P W każdym razie trzymać kciuki, bo bardzo się przydadzą! :)


Ktoś ma smaka na jabłko z cynamonem? Ja jabłka jem codziennie i nie wyobrażam sobie nie zjeść ich bez cynamonu, który świetnie się z nimi komponuje. Można stwierdzić, że cynamon został stworzony do tego, aby zajadać go z właśnie tym owocem! ;) Marka Soligrano stworzyła ciekawe zestawienie żyta, miodu i właśnie tego znanego duetu. Jak to wypadło? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Zacznę od samej grafiki opakowania, która dla mnie jest prze genialna! Pięknie zrobiona, ponadto z pomysłem :) Ich produkty są naprawdę ciekawie zaprezentowane. Dzięki temu, że opakowanie jest lekko przeźroczyste, możemy zobaczyć jak wygląda nasze żyto oraz ile dodatków, w postaci suszonych jabłek, posiada. Chyba każdy lubi mieć taką świadomość, co wkłada do koszyka ;) 

No dobrze, a jak to wszystko ma się w środku? Zacznę od samego żyta, które nie dość, że jest zdrowe to i pyszne! Żyto nie jest zbyt doceniane, a to wielki błąd! To świetne źródło błonnika i innych cennych składników :) Jego wersja w miodzie dodatkowo jest naturalnie słodka, a przecież słodkie rzeczy są przeważnie lepsze :D Jabłko z cynamonem to dodatek pewniak, a więc oczywiście zakładałam, że od razu pokocham te ''płatki''. I tak było!
Zapach po otwarciu opakowania był obłędny. Słodki, ziarnisty i bardzo cynamonowy. Ku mojej uciesze, suszonych jabłek było bardzo dużo! Kosteczki posiadały drobinki cynamonu, co było urocze. Dobrze, a jak smak? Powiem tak - od pierwszego gryza wiedziałam, że znalazłam nową miłość. Mięciutkie kawałki suszonych jabłek świetnie komponowały się z chrupiącym żytem i cynamonem. Nie mogłam się powstrzymać przed zajadaniem tego cudeńka i prawie zjadłam całą paczkę na raz! To świetna opcja zamiast cukrowych płatków, bo nie dość, że zdrowsza to i o wieeele smaczniejsza ;) Polecam!


Podsumowując:
10/10!
Cena - ok. 5 zł Rossmann, Mila, Polomarket, Auchan
Czy kupię ponownie? - Tak!


20 komentarzy:

  1. A może tylko Ci się wydaje, ze tak poszło źle? Jeszcze zostaniesz miło zaskoczona - życie lubi miło zaskakiwać :) Trzymam kciuki i powodzenia :) ♥

    Takie produkty widziałam w Lidlu... to chyba nie "moja bajka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło źle, ale nie tylko mi ;) 3/4 klasy nie zaliczyła :P

      Usuń
    2. Czyli było bardzo trudne... nie możesz siebie obwiniać, czy mieć wyrzuty sumienia. Poprawicie sie... zobaczysz :)

      Usuń
  2. Niee, nie miałabym z czym jeść czy wyszły smacznie, czy nie. :P A od cukrowych płatków wolę od dawna po prostu owsianki itp. Od jakiś dwóch lat już nawet Cornflaksów nie kupuję, mimo że kiedyś często jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię różnorodność ;)

      Usuń
  3. Wcale nie taka zdrowsza tyle cukru w składzie 40 gram na 100

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą super zdrową wersją bym nie szalała, bo też ma cukier w składzie - ale gdyby nie to, na pewno regularnie bym je chrupała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sobie pomyśle o wkuwaniu dat to uważam że jest to głupota. 3/4 tych dat nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się je z jogurtem naturalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już samo opakowanie zachęca do spróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam za chemię nigdy nie przepadałam ;)

    A żyto w miodzie musi być pycha!
    Kiedyś jadałam pszenicę w miodzie i również była doskonała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemia jest fajna, ale nie każdy temat :D

      Usuń
  9. No one niestety nie wiele się różnią od wspomnianych przez Ciebie cukrowych płatków (patrząc na skład), ale nie wątpię, że smakują dobrze : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubolewam, że nie ma ich w stałym asortymencie Lidla. Muszę się wybrać do Rossmanna, tylko ta cena... :/ Trochę za wysoka, żeby kupować hurtowo, jak to robiłam, gdy były w Lidlu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich mi tam strasznie brakuje :(

      Usuń
  11. Bym napisała za Ciebie chemie pisałam rozszerzona. biologie i chemie najcudowniejsze 2 przedmioty na świecie ;)Z matmy jestem noga zawsze na 4 jadę to horror. Pycha uwielbiam je u mnie zawsze ich jest dużo mało ludzi je kupuje po prostu;) Lidlu właśnie u mnie są a racz były bo je wykupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biologia tak, chemia nie :P A 4 z matmy to marzenie :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.