poniedziałek, 5 czerwca 2017

Czekolada klasyczna gorzka RAW COCOA (bioindygo.pl)

Poniedziałek zapowiada się bardzo pracowicie, a więc będzie potrzebne kakaowe doładowanie :) Nie wiem jak działa to u Was, ale na mnie czekolada (oczywiście ta zdrowa, gorzka) działa lepiej niż jakaś kawa! Po zjedzeniu takiej czekolady dostaję takiego kopa do działania, że głowa mała ;) Jak widać jest to połączenie przyjemnego z pożytecznym. Czekolady marki RAW COCOA pojawiały się już na blogu, tak samo jak ich owoce czy orzechy w czekoladzie. W większości przypadków byłam bardzo zadowolona z ich smaku, ale nie ukrywam, że znalazły się też niewypały ;) Jak będzie z tą tabliczką? Zapraszam do czytania!


Skład:


Wygląd i smak: Opakowanie mimo, że skromne to bardzo ładne i sprawiające wrażenie ''luksusowego''. Wspominam o tym przy każdej recenzji tej marki, ale cóż...trzeba przyznać, że mają klasę ;) Po przeczytaniu składu bardzo pozytywnie się nastawiłam, bo dodatek wanilii w tym przypadku bardzo mnie zainteresował. Co prawda najczęściej smak gorzkiego kakao dominuje tą wanilię, ale trzeba mieć nadzieję, że może coś tam z niej będzie :) Po rozpakowaniu czekolady, nie mogłam przestać się nadziwić jej pięknej prezentacji. Każda kosteczka była idealna z odbitą nazwą firmy :) Kostki były bardzo twarde i dosyć ciężko się łamały, ale wierzcie mi, że to tylko jeden maleńki minusik. Zacznę od zapachu, bo o nim w tym przypadku nie można zapomnieć. Czekolada pachniała OBŁĘDNIE, a za każdym razem gdy ją wąchałam, ślinianki zaczynały pracować jak szalone. Kostki świetnie rozpuszczają się pod wpływem ciepła, a więc to fajny dodatek do ciepłej kaszy czy owsianki :) Smak...cóż to czysta poezja! Jeśli jesteście fanami dobrej i bogatej gorzkiej czekolady to będziecie w siódmym niebie ;) Ja już od pierwszego kęsa wiedziałam, że to będzie miłość :) Wanilii niestety nie czuć, ale ta bogata nuta kakao i lekka nutka kawy...no dla mnie ideał :) To jest obecnie moja ulubiona czekolada, którą mogłabym pochłaniać na tabliczki. Piękny skład, piękny smak...tego trzeba spróbować!


Podsumowując:
100/10
Czy kupię ponownie? - Tak

22 komentarze:

  1. Jadłam tę czekoladę... według mnie w smaku w porządku, ale tylko tyle.. niczego mi nie urwała a smak surowego kakao wydał mi się zbyt słaby. Jednak nie jest zła ;)

    Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę, że smaczna. Jadłam tylko z pekanami, ale mam zamiar te czekolady, w tym właśnie klasyczną, z czasem przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ona także smakuje i chyba zawsze mam w użyciu jakąś czekoladę tej firmy - ta klasyczna jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona! Wole taką zwykłą niż tą z dodatkami ;)

      Usuń
  4. Świetny skład. Po takim opisie kupię ją bez zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kakaowe doładowani na poniedziałek? Dla mnie to super plan, ale musi smakować przepysznie. Tylko pod takim warunkiem biorę :D
    Przekonujesz mnie do marki COCOA.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto skusić się na ich produkt :)

      Usuń
  6. Też zdecydowanie polecamy aczkolwiek osoby, które na co dzień jedzą Milkę mogą w niej nie zasmakować xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą czekoladę, właśnie mi przypomniałaś, że mam od nich orzechy laskowe w czekoladzie i zaraz sobie otworzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, to muszę spróbować! Uwielbiam tę z goji oraz kokosową i pistacjową, więc i tej muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowa z pistacjami czeka na testowanie <3

      Usuń
  9. Jedna z moich ulubionych czekolad :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam kilka smaków tej czekolady, ale klasycznej gorzkiej nie próbowałam i raczej nie spróbuję, bo wykrzywiłoby mi twarz z goryczy :P Raczej wolę słodsze czekolady, wersję z jagodami goi muszę sobie stopniowo dawkować, bo jak zjem za dużo, to już mi jest zbyt gorzko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jagodami goji nie jadłam, bo średnio za nimi przepadam ;)

      Usuń
  11. Zawsze mam szafy pełne gorzkich czekolad. Tego producenta najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bardzo wszystkie, aktualnie mam z goja. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.