środa, 14 czerwca 2017

Jagły w miodzie z malinami Soligrano

Kto kocha kaszę jaglaną?! Ja jem ją codziennie i nie mogą się nadziwić ile takie pyszne ziarenka mają w sobie smaku i wartości odżywczych :) Kasza jaglana jest bardzo zdrowa, szczególnie dla kobiet, ale i też bezglutenowa, a więc osoby cierpiące na celiakię mogą ją śmiało zajadać :) Gdy zobaczyłam, że będę miała okazję spróbować kaszy jaglanej preparowanej z malinami liofilizowanymi byłam bardzo szczęśliwa! To idealna rzecz dla takiego maniaka jaglanki jak ja :)
Zapraszam do czytania!


Skład:


Wygląd i smak: Zacznę od samej grafiki opakowania, która dla mnie jest prze genialna! Pięknie zrobiona, ponadto z pomysłem :) Ich produkty są naprawdę ciekawie zaprezentowane. Dzięki temu, że opakowanie jest lekko przeźroczyste, możemy zobaczyć jak wygląda nasze żyto oraz ile dodatków, w postaci suszonych jabłek, posiada. Chyba każdy lubi mieć taką świadomość, co wkłada do koszyka ;) 

No dobrze, a jak to wszystko ma się w środku? Zacznę od samej kaszy jaglanej, która nie dość, że jest zdrowa to i pyszna! Jaglanka zaczyna być coraz bardziej popularna, co bardzo mnie oczywiście cieszy :) Jej wersja w miodzie dodatkowo jest naturalnie słodka, a przecież słodkie rzeczy są przeważnie lepsze :D Maliny nie należą do moich ulubionych owoców, ale nie zaprzeczę, że również bardzo je lubię :)
Zapach po otwarciu opakowania był obłędny. Słodki, ziarnisty i bardzo miodowy. Ku mojej uciesze, malinek było sporo! Normalnie trafiały się całe sztuki ;) Dobrze, a jak smak? Powiem tak - od pierwszego gryza wiedziałam, że znalazłam nową miłość. Kasza jaglana oczywiście pyszna, bardzo miodowa i chrupiąca, Podobało mi się to, że tworzyły się takie jakby grudki z jaglanki ;) Malinki fajnie kwaskowe, które równoważyły słodycz samej kaszy. Jeden z moich ulubieńców - polecam!


Podsumowując:
10/10!
Cena - ok. 5 zł Rossmann, Mila, Polomarket, Auchan
Czy kupię ponownie? - Tak!

14 komentarzy:

  1. Polecam jaglanke ekspandowana z dobra kaloria brak syfu w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamtą też jadłam i też mi smakowała :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kasze jaglana ale wolę ją w wersji wytrawnej - w takiej bardziej mi pasuje :) Za miodem nie przepadam ale jestem pewna ze ten produkt ma rzeszę fanów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na wytrawnie też ostatnie zaczęła smakować :)

      Usuń
  3. Ja wolę tę kaszę w wersji zwykłej, bez doddatków, ale moja mama lubi ten smak dodawać do jogurtów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją w Rossmannie wielokrotnie :D Ciekawe zestawienie z liofilizowanymi malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My praktycznie codziennie jemy własny miks płatków jaglanych z gryczanymi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je! Tylko nie byłam zdecydowana na zakup. Jak je wykorzystujesz? Czyżby do jakichś śniadanek typu owsianka, jaglanka itp.?
    Jaglana to chyba najlepsza z kasz. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcinam z jogurtami sojowymi lub okazjonalnie z twarożkami ;) Ale polecam też do owsianek!

      Usuń
  7. Właśnie tak ostatnio stałam w rosku i się zastanawiałam, czy nie wziąć. Chyba po nie wrócę xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego słyszałam o jagłach w miodzie.
    Jednak sama nigdy ich jeszcze nie testowałam.
    Chyba pora na pierwsze podejście :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nawet w biedrace z żurawiną pychota

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.