poniedziałek, 19 czerwca 2017

Krem orzechowo-kakaowy Super Krówka

Poniedziałek zaczynam bardzo pozytywnie, bo zostaję sobie w domu i załatwiam ostatnie sprawy :) Wpadnie trening i może jakieś zakupy? Oby! Bo pogoda zapowiada się ślicznie :)


Dziś postanowiłam, że przedstawię Wam rzecz, która uzależniła mnie na dobre! Uwielbiam masło orzechowe i inne pasty tego typu, ale Nutella jakoś niezbyt mi podchodziła. Jest ona zdecydowanie zbyt słodka, a gdy się rozpuszcza, pozostawia niemiły oleisty osad. Cóż...a jakby tak zdrową Nutellę? Taką opcję ma dla nas Super Krówka, która ulepszyła ją o krówkowo-kokosowe klimaty! Kto chętny? Zapraszam do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Zacznę oczywiście od samego słoiczka, który jest prześliczny, uroczy i przyciągające uwagę. Gdy zobaczyłam tą przyjazną krowę na etykiecie, od razu byłam nim oczarowana! Najbardziej oczywiście spodobała mi się ta czaderska mina krówki, która zachęca do szybkiego spróbowania kremu ;) Na samym początku zastanawiałam się w jakiej formie będzie ten krem - czy lejący się i kleisty, a może stały i lekko mulący? Już po samym otworzeniu okazało się, że to pierwsza opcja :) W tego typu kremach zdecydowanie wolę warianty lejące, bo te zwarte i mulące są nie do przejścia przy nadmiernej słodyczy. Chyba nikt nie lubi mulącej guli pełnej cukru ;) Tutaj krem konsystencję ma idealną, szczególnie do polewania zdrowych deserów! No dobrze, prezentacja na plus, ale jak doznania smakowe i zapachowe? Powiem Wam jedno - GENIUSZ! I krówki i krem to czysta poezja sama w sobie :) Zapach obłędny, bardzie karmelowy i krówkowy niż czekoladowo-orzechowy (cukier kokosowy robi swoje), ale dla mnie tym lepiej, bo krówkowego kremu to jeszcze nie jadłam :) Smak bardzo zbliżony do ich krówek toffi, ale jednak z wyczuwalną nutką czegoś nugatowego. Dla mnie strzał w dziesiątkę i już wyobrażam sobie inne warianty smakowe kremów! Koniecznie spróbujcie bo warto ;) Szczególnie polecam dla osób, które uwielbiają kajmak!


Podsumowując:
100/10!
Cena - 14,99 zł Rossmann, Netto
Czy kupię ponownie? - Tak! ♥


21 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć :)
    U mnie jutro pojawi sie pierwsza recenzja samych krówek,na krem będzie trzeba jeszcze troszkę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem wygląda bardzo smacznie. Mimo iż nie przepadam za smarowidłami na słodko tego bym spróbowała ;)

    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nawet Ty byś go polubiła! :)

      Usuń
    2. Chociaż pewnie bym się zasłodziła i nie lubię krówek toffi :P Jednak nie wykluczam, ze rzeczywiście mógłby posmakować :D

      Usuń
    3. Może jednak? W jakimś zdrowym i wegańskim snickersie? :)

      Usuń
  3. Faktycznie brzmi magicznie ;) Ja jeszcze nie próbowałam, ale chyba szybko to nastąpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowy kajmak? *o* Koniecznie muszę spróbować!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O MATKO!!! Ja to muszę mieć. Wygląda obłędnie i już sobie wyobrażam sam smak. Za nutellą też nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koooocham ten krem! Wyjadałam go prosto ze słoiczka albo nakładałam na wafle ryżowe- zniknął w bardzo krótkim czasie, nawet nie zdążyłam zrobić notatek i zdjęć do recenzji :P Ale na pewno kupię go jeszcze nie raz, chociaż samymi krówkami jakoś szczególnie oczarowana nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię ;) U mnie też szybko znika!

      Usuń
  7. Kocham jeść takie rzeczy i teraz mi smaka narobiłaś, a staram się maksymalnie je ograniczyć ;_;

    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałości.
    Skusiłaś mnie nim w przedbiegach.
    To musi być obłędnie dobre.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakująco fajny skład jak na takie mazidła. Z chęcią bym skosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Jak będę w PL muszę kupić i krem i krówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałybyśmy się bardzo powstrzymywać aby nie zjeść całego pudełeczka na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest boski zwłaszcza na kanapce z tahini :D polecam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.