czwartek, 1 czerwca 2017

Nākd Carrot Cake

Pierwszy czerwca! Jak miło zacząć nowy miesiąc i jednocześnie świętować dzień dziecka, bo przecież dzieckiem jest się całe życie, nieprawdaż? ;) Dziś dla odmiany luzy w szkole, bo wybywamy do kina na Piratów z Karaibów i bardzo mnie to cieszy, bo na ten film miałam już iść sama :D  Dzięki temu nie będzie też za wiele lekcji, a do domu powinnam wrócić o przyzwoitej godzinie ;)

Z okazji tego, że świętuję sobie mój dziecięcy dzień, na blogu wpada batonik o smaku chyba mojego ulubionego ciasta - marchewkowego! Uwielbiam to ciacho, szczególnie gdy jest mega wilgotne, pełne marchewki i cynamonu, który oczywiście gości u mnie codziennie. Gdy zobaczyłam tą nowość od Nakd wiedziałam, że będę musiała jej spróbować! Jak wypadła? Zaprasza do czytania :)


Skład:



Wygląd i smak: Zawsze piszę to samo o batonikach Nakd, ale przecież nie mogę tego pominąć! Te malutkie słodkości są idealne do szkoły czy pracy, a nawet do zabrania na spacer czy siłownię, bo ich mała gramatura powoduje to, że zmieści się nawet w małej kieszeni. Niby to mała przekąska, ale wykonana z samych daktyli i innych bakalii, więc potrafi człowieka nasycić, a przynajmniej ''zamulić'' do następnego posiłku :) Na ten smak skusiłam się ponieważ jak wcześniej pisałam, kocham ciasto marchewkowe! Przy okazji wylotu mojej mamy do Anglii poprosiłam ją aby poszukała mi tego marchewkowego cuda.

Po otwarciu batona bo lekko się rozczarowała. Spodziewałam się dużej dawki korzennych aromatów, a batonik nie był zbyt intensywny. Jedyne co czułam to lekka nutka cynamonu i czegoś piernikowego. Od razu chciałam go jak najszybciej spróbować, bo wiedziałam, że smak często ratuje takie batoniki :) No i jak wypadło? Powiem Wam, że nie tak jak oczekiwałam i chciałam ;) Batonik smakował bardzo daktylami i cynamonem, ale nie czułam marchewki i tego czegoś, co jest charakterystyczne dla ciasta marchewkowego. Batonik był też tłustawy, plastyczny, ale przyjemny podczas jedzenia. Oczywiście przewijały się też kawałki orzeszków i marchewki. Ogólnie byłam zadowolona, bo batonik był smaczny, ale nie powalił mnie na kolana. Specjalnie nie będę chciała go zamawiać z UK, ale jak dostanę stacjonarnie to się skuszę :)


Podsumowując:
8/10
Cena - ok. 4-5 zł (ja mam z Anglii)
Czy kupię ponownie? - Tak

17 komentarzy:

  1. Batonik wygląda smakowicie, szkoda tylko, że mało marchewkowy :/
    Udanego Dnia Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację każdy jest dzieckiem (dla swoich rodziców) i w każdym z nas jest więcej lub mniej dziecka, tylko czasem to ukrywamy. Od siebie życzę Ci wszystkiego co najlepsze, abyś nie taraciła tej dziecięcej radości z życia, radości z drobnych rzeczy i abyś dostrzegała uroki i piekno świata :)
    Baw się dzisiaj dobrze i miło spędź czas.... udanego seansu :)

    Szkoda, że batonik trochę Ciebie zawiódł, ale dobrze, że nie było tragedii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku Beatko tak ślicznie Ci dziękuję :) Mam nadzieję, że i Twój dzień dziecka był wspaniały! :) :*

      Usuń
    2. Mój dzień dziecka był wczoraj. Z mamą pojechałyśmy na całodniową wycieczkę. Powiedzieć, że dzień był udany to mało powiedziane - był na prawde cudowny. Dziś również go przezywam :) Tak więc Twoje życzenie sie spełniło - dziękuję :) :*

      Usuń
    3. Ojej jak cudownie! Życzę Ci jak najwięcej takich dni :)

      Usuń
  3. Nowy miesiąc. Coraz bliżej lata! :)
    A batonik fajny. Lubię Nakd.
    Daktyle i cynamon to fajne połączenie.
    Czemu nie?
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno ja tez bym sie zawiodła :c Ciasto marchewkowe=marchewka i dużo przypraw,a nie taki tam Raw bakaliowy ulepek :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie okazał się sztosem, bo bardzo mnie interesował ten smak. :) Ale ten od Ciebie - pecan pie - cudo! Życzę Ci udanego dnia dziecka. Ja ciągle staram czuć trochę dziecięcej beztroski i nam nadzieję, że tak pozostanie. :) Oby wypad z klasą do kina był udany, a może i rodzice przygotują dla Ciebie jakąś małą niespodziankę? :) Trzymaj się! Jeden luźniejszy dzień z pewnością się przyda przy takiej dużej ilości obowiązków. :) Udanego dnia!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten Pecan Pie Ci smakował! Ja również go uwielbiam :) Rodzice zaskoczyli mnie i to tak bardzo, że ze szczęścia aż się wzruszyłam - kocham ich :* Mam nadzieję, że i u Ciebie było wspaniale! Buziaczki :*

      Usuń
  6. chętnie bym spróbowała takiego batonika ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam marchewkowe, więc chyba bym się na batona nie skusiła- wolę domowe :)
    Ale wiadomo-nowe rzeczy fajnie próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowych Piratów muszę i ja obejrzeć. :D

    Pewnie ten smak zaciekawiłby mnie w ciemno, a tak jakoś tak... jakoś jednak nie. Żeby to marchewę było czuć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Gdyby marchewkę było czuć to byłoby wyśmienicie :)

      Usuń
  9. Super, że dodali też cynamon :D Chętnie byśmy spróbowały gdyby był w PL :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.