niedziela, 18 czerwca 2017

Truskawkowo-kokosowe płatki jaglane na mleku kokosowym Koko

Dawno nie wstawiałam na blogu przepisu, a że akurat wypadła niedziela to postanowiłam pokazać Wam pomysł na idealne niedziele śniadanie ;) Ja co prawda niedziele zaczynam od wody i treningu, ale tym, co nie lubią trenować na czczo to będzie pomysł idealny! Zapewni nam masę pozytywnych i zdrowych węglowodanów, które dodadzą energii nawet na najcięższy trening :) Ja taką miskę serwuję sobie po treningu, ale dla osób nietrenujących tez będzie idealna :) No bo kto nie lubi takich zdrowych słodyczy? ;) Kokos i truskawki to bardzo udane i teraz w okresie Polskich truskawek bardzo często przeze mnie stosowane. Z mlekiem kokosowym Koko Dairy Free, które jest moim ulubionym mlekiem roślinnym, smakuje jak bajka! Kto chętny? Zachęcam do wypróbowania :)


Składniki /1 porcja/:
50 g płatków jaglanych
200 ml mleka kokosowego Koko Dairy Free
1 łyżka masła migdałowego
1 łyżeczka aromatu kokosowego
dowolna ilość truskawek

1.Do garnuszka wlewamy mleko i doprowadzamy do wrzenia.
2.Płatki jaglane wrzucamy do mleka, zmniejszamy ogień i gotujemy do momentu ich lekkiego zgęstnienia.
3.Do płatków dodajemy łyżkę masła migdałowego i aromat kokosowy - gotujemy aż zupełnie zgęstnieją, a masło migdałowe idealnie się rozpuści.
4.Truskawki myjemy, kroimy w kostkę i dodajemy do już ugotowanych płatków aby lekko zmiękły i puściły sok.
5.Podajemy w towarzystwie smakowitych dodatków, ja osobiście polecam podać z chipsami kokosowymi!

Smacznego!




17 komentarzy:

  1. Smacznie, zdrowo i pożywnie. Śliczne zdjęcie i aranżacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wątpię, że to było smakowite połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam ogromną fazę na kaszę jaglaną :) Z truskawkami i kokosową nutą to połączenie niemal idealne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne! A jeszcze bardziej idealne byłoby z borówkami i kokosem ;) Ale na borówki jeszcze trzeba poczekać.

      Usuń
  4. Kocham płatki jaglane, są bardzo delikatne w smaku, coś cudownego!:)
    https://julias-cooking.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tą chwilę z truskawkami zjadłybyśmy dosłownie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste połączenie i zapewne bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż zgłodniałam na widok tych zdjęć ;3 Już wiem co zrobię jutro na śniadanie dla całej rodzinki! Dziękuję pięknie za pomysł ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. A czemu trening od wody? Kiedyś słyszałam, że to jest tak, że organizm po posiłku skupia się na trawieniu i nie może przeznaczyć tej energii na ćwiczenia. To o to chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak zjem przed treningiem to mi jedzenie ciąży i chce mi się wymiotować :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na zdrowy i pyszny posiłek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre na śniadanie.
    Zjadłoby się ze smakiem.
    Muszę zrobić podobne pyszności.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.