poniedziałek, 12 czerwca 2017

Wegańskie krówki Toffi Super Krówka

Przepraszam za brak weekendowych postów, ale niestety brakło czasu i chęci ;) Ostatnio mam sporo do roboty w prywatnym życiu, ale nie będę się tu zbyt rozpisywać, bo w sumie nie ma o czym.
Mam nadzieję, że u Was przynajmniej powolutku robi się spokojniej przed wymarzonymi wakacjami! :)

Ostatnio pokazałam Wam na blogu produkty Super Krówka. Widziałam, że nieźle Was one zaciekawiły, a więc postanowiłam zabrać się za ich test smaku jak najszybciej! Ja krówki uwielbiam, a takie wegańskie miałam okazję jeść po raz pierwszy :) Na pierwszy ogień poszły toffi! Jak wypały? Tego dowiecie się w recenzji :)


Skład:



Wygląd i smak: Zacznę oczywiście od samego opakowania, które jest prześliczne, urocze i przyciągające uwagę. Gdy zobaczyłam je po raz pierwszy na sklepowych półkach, od razu byłam nimi zachwycona! Najbardziej oczywiście spodobała mi się ta czaderska krowa, a potem już sama forma przekazu o zdrowszej wersji krówek i o tym, że są wegańskie. Bardzo długo czekałam właśnie na w 100% roślinne krówki i nareszcie są! A jak smakują? ;) W środku krówki niestety troszkę mi się stopiły, ale po krótkiej wizycie w lodówce dało się je spokojnie odrywać od papierka. Zaznaczę już na samym początku, że są to krówki CIĄGUTKI, a więc dla osób, które są wierne tym kruchym - nie polecam ;) Zapach był tak silny, że już po rozerwaniu opakowania wiedziałam, że będzie to coś pysznego. To było takie zmieszanie karmelków i kokosa, bo lekką jego nutkę wyczuwałam. Ja ciągutki kocham, a więc jak najszybciej odpakowałam jedną i zjadłam...wrażenia? Miłość od pierwszego gryza, a co! :) Krówki okazały się IDEALNE w smaku i takie, jakie uwielbiam najbardziej. Słodziutkie, ciągnące i zaklejające :) Toffi wyraźnie czułam, ale nutka kokosa oczywiście nie ustępowała. Fajna kombinacja smaków, która nieźle mnie uzależniła. Kupiłam już 3 paczki, a krówki ciągle znikają! Polecam :) 


Podsumowując:
100/10!
Cena - ok.8-10 zł Rossmann, Netto
Czy kupię ponownie? - Tak! ♥

20 komentarzy:

  1. Pycha!u mnie pewnie niedługo tez pojawi sie recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo fajnie, że zajmujesz się swoim prywatnym zyciem, pasjami, hobby.... co ja piszę to bardzo dobrze :) Mam nadzieję, że wszystko układa się dobrze i po Twojej myśli :)

    Ostatnio w sieci bardzo dużo tych krówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wolę obecnie "wyobrażenie smaku krówek" niż naprawdę jedzenie ich, ale jak tylko je pokazałaś ostatnio, zainteresowałam się jak wyjdą. Dobrze, że dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też je uwielbiam i od jakiegoś czasu nie wyobrażam sobie bez nich życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widzę, że nie tylko u mnie uzależnienie :D

      Usuń
  5. Dzisiaj zawitamy do Rossmana :D Aż mamy na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na tą recenzję! <3 W takim razie przy najbliższej okazji kupuję :*

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć ciągutek nie lubię, to te chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krówki uwielbiam, ale muszą być one idealne haha. Po prostu mam wąski zakres tolerancji jeśli o nie chodzi- malutki szczegół i już może mnie to zupełnie do nich zniechęcić. Tych jeszcze nie próbowałam, ale z chęcią to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas się na nie czaję i mam nadzieję, że niedługo spróbuję :) Uwielbiam ciągutki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krówki z takim składem? Dzisiaj będę w Rossmannie to muszę sie koniecznie za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. eh kurcze, a gdzie je można dostać? już mi narobiłaś smaka. Znowu będę musiała się przed dzieciakami chować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane gdzie można je dostać ;)

      Usuń
  12. Te krówki są tak pyszne że lepiej je głęboko przede mną chować ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają te krówki.
    Znam je, ale z widzenia ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką furorę zrobiły w Internecie te krówki, że i ja musiałam je spróbować - są przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.