poniedziałek, 17 lipca 2017

A do herbaty...Cytrynki z kwiatem z czarnego bzu i syrop zielona herbata ETERNO

Co, co zaglądają na mojego bloga już przez dłuższy czas doskonale wiedzą, że jestem osobą, która herbaty  nie pije, bo nie lubi jej smaku. Jednak nigdy Wam nie pisałam, że mam wyjątki,  a mianowicie pewną herbatę z Anglii, którą zawsze przywodzi mój wujek oraz pewną herbatę białą z owocem granatu, której niestety już dawno nie widuję. Jednak ostatnio pojawił się kolejny wyjątek! Mianowicie herbata z cytrynkami z kwiatem z czarnego bzu lub herbata ze syropem z zielonej herbaty ETERNO! Powiem Wam, że tak dobrej herbaty jak z tymi dodatkami jeszcze nie piliśmy w domu, a potwierdza to i tata i mama i moja siostra! Tacie tak zasmakował syrop, że dodaje go nawet do swojej wieczornej mięty :)


Skład:


Wygląd i smak: Syrop to czysta poezja dla wielbicieli słodkich dodatków do herbaty :) Jest bardzo orzeźwiający, a dzięki jego dodatkowi nie trzeba już słodzić napoju :) Idealnie się sprawdzi do herbaty, ale nie tylko! Jak już pisałam wcześniej mój tato popija sobie go z miętą, a moja siostra za to dodaje do zwykłej wody, wkłada do lodówki i ma smakową wodę :) Opcji jest wiele! A syrop ma krótki skład bez  zbędnych dodatków i ze sporą dawką wyciągu z zielonej herbaty! To nie jest bubel, jak te na sklepowych półkach, które mają czasami tylko 0,3% dodatku ;) Ponadto ten syrop jest przepięknie zapakowany i to wyśmienity pomysł na prezent dla bliskiej osoby :)



Skład: cukier, cytryny 37%, woda, kwiat czarnego bzu 1,4%, alkohol 1,4% obj.




Wygląd i smak: Cytrynki to absolutny hit i zdecydowanie ulubieniec mojej mamy! Tak jej zasmakowały, że po wypiciu herbaty cytrynki potrafi zjeść :D Są one bardzo aromatyczne, słodkie i wyraźnie nasączone syropem. Nadają cudownego aromatu herbacie, a syrop, w którym pływają można wykorzystać do osłodzenia herbaty :) Coś wspaniałego! Nie wiem co w składzie robi alkohol, ale nie ma co się martwić, bo nic nie czuć :) Mój tata również je uwielbia, ale wszyscy doszliśmy do wniosku, że one jednak najlepiej smakują w herbacie :) Pycha! No i znów cudownie zrobiony słoiczek, który będzie świetną opcją na prezent.


Podsumowując:
10/10!
Czy kupię ponownie? - Tak!

13 komentarzy:

  1. Produkty ciekawe (jednak nie w typie mojej rodzinki) i wydaje mi się, że po części płaci się również za słoiczki i taki domowy wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale patrz jak można miły prezent i ładny stworzyć!

      Usuń
  2. Takich rzeczy nie używam, ale dobrze, że są i to takie dobre, z tego, co czytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cytrynki chyba widziałam (teraz poznaję etykietę) w jednym ze sklepów. Fajne dodatki do napojów - moja mama pewnie użyłaby tego do lemoniady "Mojito bez mojito", jak to nazywa (czyli bez alkoholu - Sprite, mięta i limonka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu fajny pomysł na letniego drinka bez alkoholu :)

      Usuń
  4. Jakie pyszności :) Zapowiadają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chyba powyjadała te cytrynki :D
    Herbatę lubię bez dodatków (ale nie czarną - tej nie piłam już kilka lat), choć cytrynki z pewnością fajnie by mi się z nią skomponowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Twoja propozycja syropku moje serce.
    Ach, to coś dla mnie!
    Taki właśnie chcę! No i koniecznie do mojej ukochanej herbatki. :)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te cytrynki, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. syrop z zielonej herbaty to ja bym spróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty fajne ale akurat nie w naszym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy w życiu tych produktów nie widziałam, ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.