piątek, 14 lipca 2017

ETERNO - Smak rodzinnej pasji

Jeśli obserwujecie mojego instagrama to wiecie, że niedawno dotarła do mnie paczuszka od Eterno.pl czyli rodzinnej firmy, która produkuje przeróżne przetwory z domowych przepisów, które są od lat w ich rodzinnej firmie :) Uwierzycie w to, że to wszystko funkcjonuje od 1890 roku?! Szmat czasu :)

Producent bazuje na produktach z ekologicznych upraw i nie pozwala na to aby do ich przetworów trafiały wadliwe partie :) Wszystko wykonane jest ze 100% starannością i dbałością o każdy detal! Spójrzcie tylko na te słoiczki! Są takie śliczne, że szkoda ruszać i otwierać ;) Ja jestem nimi oczarowana i coś czuję, że nie zawiodę się na żadnym produkcie :) Mam też w planach parę deserów, ale o tym  ciii! Dowiecie się w przyszłości :) Póki co zapraszam Was na przeczytanie ciekawej historii Eterno na ich stronie, a ja pozostawiam Was z produktami, których recenzje tutaj niedługo zawitają :)






Miłego dnia! :)



17 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, co dobrego z nimi przygotujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka na te produkty!
    Dobrości :)
    Mniam, mniam :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadam takich rzeczy, ale czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję spróbować cytrynek z tej firmy, do herbaty idealne były :) A nawet nie wiedziałam, że to bazuje na ekologicznych produktach, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynki już testowane i pojawią się w poniedziałek :)

      Usuń
  6. Hej ;* Orientujesz się może czy jest jakaś strona Internetowa gdzie można zamówić batoniki Fig Bar o smakach, których nie ma w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ich produkty i dość często kupuję je na prezenty dla bliskich (szczególnie na święta).

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie znam tej firmy, chętnie się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla nas takie produkty ale do deserów mogą się fajnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej firmy, ale Twój opis zachęca :) Będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.