wtorek, 11 lipca 2017

Mleko kokosowo-czekoladowe Rebel Kitchen (Vantastic Food)

Pogoda nadal dopisuje, a więc na pewno świetnie sprawdzą się teraz zimne napoje! Ja uwielbiam lodowatą wodę niegazowaną popijaną z kolorowej słomki i jest to mój ulubiony napój na lato :) Jednak większość ludzi, które znam, nie przepadają za zwykłą wodą i jednak wybierają coś o konkretnym smaku. Co do picia jednak ja preferuję neutralne smaki, ale nie wyobrażam sobie ugotować budyniu, kaszki, owsianki czy innej ''papki'' na wodzie! To byłoby nie do przejścia :) Tak więc idealnie się złożyło, że mogłam testować ten malutki kartonik mleka kokosowego z kakao, które kusiło mnie już od bardzo dawna :) Akurat firma Vantastic Foods idealnie trafiła, a więc w końcu miałam to mleczko w swoich łapkach! Jak wypadło? Zapraszam do czytania :)


Skład:


Wygląd i smak: Pierwsze co urzekło mnie w mlekach tej firmy, to opakowania. Szata graficzna jest genialna i na pewno przyciąga uwagę na półkach sklepowych. To ziarno kakaowca z okularami i czadowym fryzem to coś, co na pewno zapadnie w pamięci ;) Skład też zachęca, bo jest prosty i krótki, a dodatkowo przedstawiony w formie obrazkowej. W środku mleko również nie zawodzi, bo ma piękny, czekoladowo-kakaowy kolor. Przypomina mi właśnie kakao albo jakieś czekoladowe mleczko smakowe. Bardzo ciemne i o niewiarygodnie intensywnym  zapachu kakao! Niczym gorzka czekolada :) Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak intensywnym zapachem mleka.

Mleczko próbowałam i solo i gotując na nim kasze jaglaną. Oba starcia wypadły wyśmienicie!
 Dawno nie piłam tak wyrazistego, kremowego i pysznego mleka roślinnego. Smaki są tu bardzo wyraźne i nie ma posmaku ''wody'', jak to w niektórych mlekach roślinnych bywa. Smak jest idealny i super sprawdza się w miseczkowych śniadaniach :) Moja jaglanka wyszła na nim niezwykle kremowa i gęsta, a to właśnie lubię ;) Bardzo duże zaskoczenie i oczywiście pozytywne! Jestem ciekawa jak inne smaki, a to na razie bardzo Wam polecam ;) 


Podsumowując:
10/10
Czy kupię ponownie? - Tak!


14 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie i jaglankę na pewno uświetniło ;))
    Ja nie lubię zimnej wody, nawet latem piję taką w temperaturze pokojowej lub ciepłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w nocy była burza - jutro też ma padać i plany się zepsuły. Szkoda - plany będa musiały się zmienić - chciałabym aby wyszło słońce

    Napój ma fajną konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( Mam nadzieję, że znajdą się inne fajne plany :)

      Usuń
    2. Pogoda siła wyższa, ale nie ma co się załamywać - życie jest zbyt piękne :) Dziękuję za słowa wsparcia - dzień pokaże co z tego wyniknie ;)

      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kakaowe mleka kokosowe ale cena powala za 330 ml opakowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale skoro tak wysoko oceniasz to chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się właśnie rzadko spotykam z tym, żeby napoje roślinne były kremowe - zazwyczaj jest to woda w danym smaku. Widziałam je w Australii pierwszy raz, a teraz chętnie bym poszukała w Polsce i spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było kremowe, a takie są najlepsze! :)

      Usuń
  6. Ja przeważnie pije wodę i kawę :D Tylko do pizzy musi być coś gazowanego :D Bardzo fajny napój, jeszcze nigdy nie piłam takich wynalazków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie gdzie jest kokos jest pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piłyśmy inne smaki i naprawdę były fajne :) Tego też chętnie byśmy spróbowały :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.