niedziela, 16 lipca 2017

Wegańskie krówki Bananowe Super Krówka

Witam, witam! Pogoda się troszkę poprawiła, a więc od razu lepiej się wstaje ;) Dziś zapowiada się u mnie aktywny dzień, ale na pewno spędzony w gronie rodzinnym :) Kupiłam też z mamą fioletową farbę do włosów i pewnie pomyślicie, że oszalałam, ale...farbuję się! :D Zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Oczywiście nie walnę sobie tego na całą głowę, a jedynie na końcówki.


Kto pamięta Super Krówki?! Pisałam o nich już jakiś czas temu. Wtedy na blogu zawitał smak Toffi i Kakaowy oraz krem z orzechami laskowymi! Dziś jednak czas na coś bardziej wymyślnego, a mianowicie...na krówki bananowe! Ktoś o takich słyszał? Ja wcześniej nie, ale Wy zaraz dowiecie się jak smakują :)


Skład:




Wygląd i smak: Zacznę oczywiście od samego opakowania, które jest prześliczne, urocze i przyciągające uwagę. Pisałam już to wcześniej, ale cóż...opakowanie się nie zmieniło, a jedynie kolorek, który jak na banana przystało jest żółty :) Podchodziłam do nich trochę z rezerwą, bo wiem z doświadczenia, że słodycze o bananowym aromacie bywają sztuczne i niezjadliwe, ale w tym przypadku się nie zawiodłam :) W środku krówki ani trochę się stopiły i dało się je spokojnie odrywać od papierka. Zaznaczę już na samym początku, że są to krówki CIĄGUTKI, a więc dla osób, które są wierne tym kruchym - nie polecam ;) Zapach był bardzo delikatny, praktycznie nie czułam banana, ale to nawet dobrze, bo oznaczało to naturalny jego wkład, a nie sztuczne badziewie. Miały bardzo słodki aromat, zdecydowanie słodszy niż poprzedniczki. Nie mogłam się długo powstrzymywać, a więc szybko zabrałam się za test smaku! Wrażenia? Ponownie miłość od pierwszego gryza, a co! :) Krówki okazały się IDEALNE w smaku i takie, jakie uwielbiam najbardziej. Słodziutkie, ciągnące i zaklejające :) Banana było wyraźnie czuć ale nie sztucznie, a właśnie bardzo subtelnie. Nadawał fajnej słodyczy i ciekawie komponował się z smakiem toffi. Toffi też wyraźnie czułam, ale nutka banana była! Są to chyba najsłodsze jakie jadłam, ale i tak OBŁĘDNE! Polecam, bo to unikatowy smak, który warto sprawdzić na własnych upodobaniach smakowych ;)


Podsumowując:
100/10!
Cena - ok.8-10 zł Rossmann, Netto
Czy kupię ponownie? - Tak! ♥

27 komentarzy:

  1. U mnie zimno jakby była jesień ale podobno w przyszłym tygodniu ma się ocieplać :)
    Fioletowa farba? Myślisz o pasemkach, czy fiolet na całą długość? :D Zaszalejesz :D

    Jeśli jadłam krówki to tylko kruche - za ciągutkami nikt w naszym domu nie przepadał, ale bananowa krówka to coś zupełnie nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej bardziej zaszaleję, ale to się zobaczy jeszcze ;)

      Usuń
    2. W sumie jak szaleć to na całego :D

      Usuń
  2. Kurczę,na pewno w środę planuje wyjście do Rossmana,oby były ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka farba? Ja używałam colorista spray 1dzien i słaby efekt ;;(

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie u mnie takich nie ... ciągle tylko kakao i toffi dlaczego ... ?!
    Słyszałam że w lipcu mają pojawić się nowe smaki ale już zeszłym prawie wszystkie rossmany i nic. W jednym tylko były tubki od super krówki ale to nie dla mnie ... a ja tak czekam na te bananowe :'( chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na urban vegan są wszystkie nowe smaki :)

      Usuń
  5. Nie znam ich w wersji banankowej. Pierwsze słyszę o takim wariancie smakowym. Musi być rewelacyjny. Może się kiedyś na niego skuszę, aby wypróbować. Oczywiście, że bananowe smaki kocham.
    Pozdrawiam serdecznie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jeszcze słodsze od Toffi, to nie wiem, czy mnie jednak nie powalą :D Nie widziałam ich w sklepach, ale raczej sięgnęłabym najpierw po inne smaki, a tego zostawiła na dalszą konsumpcję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to byłam bardzo ciekawa tego, bo jeszcze nigdy nie spotkałam krówek bananowych :)

      Usuń
  7. Muszè je upolować, bo jak narazie żaden produkt tej firmy mnie nie zawiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bananowych nie jadłam, ale bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli czuć i toffi, i słodkiego banana, to po te krówki sięgnęłabym najszybciej. Tak mi się przynajmniej wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłaś je w rossmanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to przedłużenie współpracy.

      Usuń
  11. Choć jestem z tych, co lubią kruche krówki, bananowych bym z chęcią spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie ostatnio znalazłam ich klasyczną wersję w Rossmanie i bardzo mnie zaciekawiły!:)
    Te bananowe wyglądają świetnie ale zdecydowanie jestem zwolenniczką kruchych krówek, także tego rodzaju chyba nie wypróbuję ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy lubi co innego :) Myślę, że świetnie wykorzystałabyś je do jakiegoś deseru :)

      Usuń
  13. Niby już mi krówki przeszły, ale te na pewno bym spróbowała (gdybym miała okazję) z czystej ciekawości. Połączenie krówki i banana? Tego jeszcze nie widziałam, a te ogólnie są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to coś pysznego :)

      Usuń
  14. Chociaż nie lubimy bananowych słodyczy to takie krówki to co innego :D Chętnie byśmy je spróbowały :D Ale do tej pory widziałyśmy je tylko w Urban Vegan a w Rossmanie tylko dwa podstawowe smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo powinny sie pojawiać w nowych sklepach :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.