wtorek, 8 sierpnia 2017

Chutnej gruszkowy ETERNO

Ostatnio zastanawiałam się co mogę podać na moje urodziny jako dania główne i przekąski na grillu :) Moja rodzina jest dosyć spora, a więc nie ma innej opcji jak letni grill w domowym ogródku :) Jeśli pogoda dopisuje to trzeba ją przecież wykorzystać! I tak taka tradycja mojego urodzinowego grillowania trwa w najlepsze od kilku lat ;) Na takie grille najlepiej nadają się różne pasty i sosy, które świetnie urozmaicą smak warzyw, serów i innych produktów. Taką fajną propozycją sosu jest chutnej gruszkowy z ETERNO! Wstyd się przyznać, ale ja nigdy nie jadłam żadnego chutneju, a więc to był mój pierwszy raz z takim przysmakiem. Jak wypadł? Tego dowiecie się w recenzji - zapraszam! :)


Skład: gruszki 55%, cebula, pomidory, żurawina, ocet jabłkowy, cukier trzcinowy, czosnek, przyprawy.



Wygląd i smak: Słoiczek ponownie jest prześliczny i pięknie zapakowany. Takie produkty to coś idealnego na prezent dla łasucha czy osoby, która lubi próbować nowych i ciekawych smaków. Chutnej oczywiście zaszokował mnie swoim składem, bo nie pomyślałabym, że można połączyć takie składniki jak czosnek, pomidory i gruszki razem ;) Niby ryzykowne, a pyszne! Zapach po otwarciu słoiczka był bardzo specyficzny, lekko pikantny, ale z ciekawą nutą. Wyczuwałam coś z chili, ale i też kwasek żurawiny i słodycz gruszki. Konsystencja chutneju była bardzo przyjemna i zawierała wręcz ogromne kawałki gruszek - dla mnie super ;) Dodatkowo znalazłam w nim też całe kawałki żurawiny i pomidorów. Smak? Ostro-kwaśny i jednocześnie słodki. To totalny miks smaków, który jednocześnie nadaje kwaśności i pikantności, a na końcu pojawia się słodycz. Idealnie komponował się z grillowanym serem tofu, a rodzince super smakował z pieczywem :) Super sprawa i godna spróbowania!



Podsumowując:
10/10!
Cena: TUTAJ
Czy kupię ponownie? - Tak!

13 komentarzy:

  1. chętnie wypróbowałabym, lubię dogadzać podniebieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Musi być pyszny.
    A wiesz, że ja nigdy nie próbowałam chutney? Aż mi wstyd dosłownie ;)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do grillowanego mięsa byłby idealny :D Choć początkowo połączenie smaków też wydało mi się dziwne. Ale, ketchup z cukinii i jabłek z pomidorami jadłam, to i gruszka nie powinna mnie szokować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zatem sama się przekonać ;)

      Usuń
  4. Sokoro tak polecasz to i ja chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością coś wymyślisz :) Mam nadzieję, ze to będzie udana impreza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam kupę czasu, ale stresik jest :D

      Usuń
    2. Oczywiści stres do minimum :)

      Usuń
  6. Nigdy czegoś takiego nie widziałam, ale zaintrygowałaś mnie :D Jakoś nie pasują mi te wszystkie składniki do siebie, ale tak jak mówisz- z tofu czy pieczywem faktycznie może być smaczne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.