czwartek, 3 sierpnia 2017

Masło orzechowe crunchy Meridian

Jeśli czekaliście dziś na foto relację z wyjazdy to niestety muszę Was rozczarować, ale takowa pojawi się dopiero w niedzielę :) Niestety muszę nad nią trochę popracować, dobrać zdjęcia i ogólnie zebrać to do kupy, a na to potrzebuję czasu :)

Dziś jednak mam dla Was coś co tygryski lubią najbardziej, a mianowicie masło orzechowe! I to nie byle jakie, a chrupiące i od mojej ulubionej firmy Meridian, która jeszcze nigdy nie zawiodła mnie swoim masełkiem :) Jadłam już migdałowe i z orzechów nerkowca, a teraz przyszła kolej na klasyka! Czy będzie tak samo wybitnie smaczny? Tego dowiecie się w recenzji - zapraszam ;)


Skład:


Wygląd i smak: Zdecydowanie większy słoiczek od masła migdałowego czy tego z orzechów nerkowca, ale z tą samą grafiką i stylem wykonania. W środku oczywiście znajdowała się kremowa i fajnie ciemna zawartość, która zawierała w sobie dosyć spore kawałki orzeszków. Jest to masło orzechowe z orzeszków ziemnych w łupinkach, a więc to jest powód tego ciekawego koloru masła. Masło jest naturalne i składa się tylko z samych orzeszków ziemnych, a więc oczywiste jest to, że wydzieliła się warstwa oleju. Bardzo nie lubię tego, bo przy mieszaniu zawsze się upaćkam, ale tak to już jest z masłami 100% :) Zapach po otwarciu był cudowny i wyraźnie czułam aromat prażonych orzeszków. Uwielbiam ten aromat i czekam na perfumy o takim zapachu :D Kawałków orzeszków w masie było bardzo dużo i były one w różnych rozmiarach ;) Trafiałam nawet na całe połówki! Dla mnie im więcej chrupania tym lepiej, a więc to zdecydowanie na plus. Masło świetnie się rozprowadza na chlebie/waflach, ale i też jest idealne jako dodatek do ciast/owsianki/jaglanki :) Smak? Idealny! Lekko słodki i słony jednocześnie. Posmak prażonych orzeszków ziemnych robił swoje, a więc masło było po prostu idealne. Nie mam mu nic do zarzucenia i nie mogę się do niczego przyczepić. Jest idealne i na pewno jeszcze kiedyś je kupię :) Polecam!


Podsumowując:
10/10
Cena - prezent
Czy kupie ponownie? - Tak

19 komentarzy:

  1. Spokojnie z tą relacją - poczekamy tyle ile będzie trzeba. Takie posty każdy chce dopracować, przemyśleć - lepiej to zrobić na luzie i bez nerwów :)

    Masło chciałabym spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też na pewno przypadłoby do gustu, a najchętniej zjadłabym je z waflami kukurydzianymi :)
    Czekam na relację, ale domyślam się, że wymaga to czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z waflami kukurydzianymi the best :)

      Usuń
  3. Widać na zdjęciu te duże kawałki orzechów :D Wow, robi wrażenie! Muszę spróbować maseł tej firmy, choć do najtańszych nie należą :P

    A na relację spokojnie poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto za nie zapłacić troszkę więcej ;)

      Usuń
  4. Mi tez relacje zajmują dużo czasu,doskonale cie rozumiem bo i swoją przełożyłam,A masło koniecznie bym zjadła!!!Och,jak dawno pb nie jadłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i bardzo mi smakowało :) Pyszne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tej firmy nie próbowałyśmy ale na pewno kiedyś to nastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na bardzo trudne do wymieszania, a że osobiście wolę z odrobiną soli, to raczej się za nim rozglądać nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesza się średnio, a sól zawsze można dodać :)

      Usuń
  8. Jeśli masło orzechowe to tylko z kawałkami orzechów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takich recenzjach dostaję ślinotoku xD
    Czekam więc na niedzielny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dzisiaj skończyłam masło orzechowe Meridiana z kokosem, też polecam :) chociaż dałabym mały minus za dodatek miodu, wole niesłodzone masła (nawet jeśli jest to zdrowszy miód, a nie cukier)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego z kokosem też bardzo chciałabym spróbować :) Lubię słodkie pasty, a więc mi może posmakuje :)

      Usuń
  11. jestem maniaczką masła orzechowego! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham masło orzechowe, ale jem tylko takie, które ma w składzie 100% orzechów :) Z tej firmy jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, fajne!
    Piszę się na nie.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.