niedziela, 6 sierpnia 2017

Moje wakacje - fotorelacja z Międzygórza!

Jest i obiecany post! Powiem Wam, że w tym roku wakacje były dosyć...specyficzne. Czemu? Zacznę od tego, że nie dopisała nam pogoda i kilka dni padało tak, że szlaki górskie były kompletnie przemoczone. Przez pogodę niestety nie udało się nam zaliczyć szczytu Czarnej Góry :( Ponadto mieliśmy nie miłą niespodziankę, a mianowicie dosłownie uciekaliśmy z pierwszego pensjonatu :D Tam gdzie zarezerwowaliśmy pokój nie dało się normalnie funkcjonować. To co pisało na stronie ośrodka to kompletnie inna rzeczywistość niż to co jest realnie! Kompletny brak zasięgu, nie miły właściciel i jego głupie żarty oraz przymus (!) zdejmowania butów pod ''groźbą'' kary sprzątania całego ośrodka, za każdym razem gdy wejdzie się do swojego pokoju - masakra! Nie było też żadnego sklepu, a kuchnia w ośrodku to wielka pomyłka. Mini lodówka, zero piecyka i tylko mikrofalówka no i oczywiście zlew, w którym nie dało się umyć nic prócz kubka :P No i te złe fluidy od właściciela...bardzo źle się tam czuliśmy i zmieniliśmy ośrodek, a tam po prostu skróciliśmy pobyt do uwaga...2 nocy :P Jeśli ktoś jest ciekawy co to za ośrodek to niech pisze mi w prywatnej wiadomości na meila czy FB czy instagrama.

No dobrze, złe już napisałam, a teraz dobre! To, że parę rzeczy się nie udało to nie znaczy, że wszystko było złe :) Swoją przygodę ze zwiedzaniem zaczęliśmy od zamku Moszna, który jest na prawdę pięknym budynkiem, ale zdecydowanie zbyt mało jest udostępnione do zwiedzania gdyż na terenie zamku funkcjonuje hotel. Zamek jest śliczny, ogród jeszcze bardziej, a obok zamku jest stajnia czyli dla mnie raj!








Drugiego dnia wybraliśmy się do Jaskini Niedźwiedzia, która jest chyba najpiękniejszą jaskinią jakąkolwiek widziałam! A mam zaliczone wszystkie w Polsce ;) Bilety trzeba tam rezerwować z wyprzedzeniem, bo jest tyle chętnych, że w lipcu były już wykupione do października! Niestety gapy z nas i nie wiedzieliśmy, że można wykupić opcję robienia zdjęć w jaskini :( No i nie mamy zdjęć ze środka, ale mam tu dwie foty z zewnątrz :D


Kolejny dzień był poświęcony na Lądek Zdrój czyli miasto uzdrowiskowe :) Super sprawa dla osób pragnących się wyciszyć i odpocząć. Ja jednak wolę gdy coś się dzieje i była to frajda raczej dla moich rodziców niż dla mnie i mojej siostry ;)




Czwarty dzień to był totalny wystrzał endorfin! Rodzice zabrali mnie i moją siostrę do jaskini Radochowskiej i mówię Wam - to coś dla ludzi o bardzo mocnych nerwach ;) Chodzi się tam praktycznie na czworaka, tyłem po śliskich i mokrych kamieniach, jest ciemno, a jedynym światełkiem jest mini latarka na kasku no i ta ciasnota...normalnie ekstrema level max ;)


Piąty dzień to kolejna dawka endorfin w postaci szczytu Śnieżnika! Szliśmy bardzo długo, ale warto, bo widoki były przepiękne! Kocham zdobywać szczyty i kolejny mam już w Polskich górach odhaczony :)




Szósty dzień to Bystrzyca Kłodzka, ale miasto nas tak rozczarowało, że nie mamy żadnych zdjęć. Bieda, bieda i jeszcze raz bieda :( Dawno nie widzieliśmy tak dużej ilości pijanych ludzi i zamiast tam chodzić po praktycznie pustych uliczkach to znów zawitaliśmy do Lądka Zdrój.

Siódmy dzień poświęcony był na Zamek na skale, ale niestety za dużo zwiedzania tam nie było ;) Bardzo drogie wejście, tylko 3 komnaty udostępnione ( no bo zamek to znów hotel) no i ogólnie szału nie robi ;)




Ósmy dzień to wizyta w Skalnym Mieście w Czechach :) Piękne formacje skalne, ale zdecydowanie bardziej podobała mi się Praga! Chyba jednak wolę zwiedzać zagraniczne miasta ;) Niestety po drodze nie mieliśmy sklepów i nic nie mogłam sobie kupić :(







Ostatni dzień to wizyta w Kłodzku! Przepięknym mieście, który zwiedzałam już chyba 3 raz ;) Bardzo piękne miasto, które widać, że tętni życiem. Zadbana uliczki, pełna kultura i te budynki...warto zobaczyć :) Oczywiście nie obyło się bez twierdzy Kłodzkiej! 








Mam nadzieję, że fotki w miarę się podobają i zaciekawiłam Was tym rejonem. Polskie góry są piękne i warto je docenić! 








32 komentarze:

  1. Bardzo fajna relacja!Tez wole zwiedzać zagraniczne miasta-chyba nigdzie tak nie ma za granica,ze w zamku jest hotel,słaby pomysł :p
    Ale bardzo zaciekailwas mnie Kłodzkiem i ta jaskinia niedźwiedzia-tam nigdy nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ją zwiedź! Jest piękna :)

      Usuń
  2. Pomimo niefortunnego początku wygląda na to, że dobrze się bawiliście. Wyglądasz promiennie, taka wypoczęta i uśmiechnięta :) Super fotorelacja :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety pogoda lubi psuć plany, ale to siła wyższa i nic na to nie poradzisz :(
    Jeśli chodzi o pensjonat to brak zasięgu nie jest jeszcze zły bo w górach to częste a poza tym można się odciąć i odpocząć od wirtualnej rzeczywistości. Niemiłego właściciela można starać się ignorować, choć na dłuższą metę, to może być uciążliwe. Z drugiej strony w takich ośrodkach powinna panować miła atmosfera. W końcu jedzie się aby wypocząć a nie nabawić nerwicy i jeszcze bardziej zmęczyć ;/ Dobrze, że z tamtąd wyjechaliście bo zamiast odpocząć bylibyście tylko kłębkiem nerwów.

    Zamek rzeczywiście piękny - widać, ze ma swoje lata.. ale jest dostojny :) Ogród również cudeńsko - mojej mamie zaświeciłyby się oczy i zaraz rozglądałaby się za kwiatami i jakie kwiaty zasadzili :D

    Wszystkie miejsca, które widzieliście są warte uwagi... jest tam przepięknie i na prawdę chce sie tam pojechać ;)Cudowne miejsca i cudowny wypoczynek :) Polskie góry rzeczywiście są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeździłam w góry wiele razy i zawsze miałam zasięg ;) Tam to po prostu była porażka i dokładnie wszyscy byliśmy kłębkami nerw. Haha, no tak! Twój i Twoich rodziców ogródek jest pełen kwiatów :)

      Usuń
    2. Nie po to jedzie się na wakacje aby się jeszcze denerwować ;/ Jestem ciekawa co ludzie piszą o tym miejscu w internecie...
      Najważniejsze, ze udało Wam się wypocząć i miło spędziliście czas. Początek był trudny ale potem poszło z górki :)
      Co do ogrodu to mala poprawka... ogród mojej Mamy - to Ona o niego dba :)

      PS Na trzecim zdjęciu jesteś z siostrą i Mamą? :) Widać, że rodzina - z siostrą jesteście do siebie podobne i podobne do mamy :) A moja Mama myślała, że Wasza Mama to Wasza starsza siostra ;)

      Usuń
    3. Dokładnie! Ludzie piszą, że fajnie, ale dziwne jest to, że pozytywne komentarze tylko do 2013 roku...
      No tak, w takim razie Twoja mam ma rękę do kwiatów :) No i to jest moja mama, która ślicznie dziękuje Ci za miłe słowa ;)

      Usuń
    4. A potem nie ma żadnych komentarzy? To by mi dało do myślenia. Grunt, ze znaleźliście inne miejsce na nocleg - lepsze ;)
      Pozdrów Mamę, Siostrę i Tatę :) Obie wdałyście się w Mamcię :) Trzy piękne dziewczyny :)

      Usuń
  4. Piękne jest to skalne miasto i Kłodzko :) I ten pierwszy zamek-hotel. Szkoda, że mieliście takie przeboje z tym pensjonatem, ale super, że udało Wam się zmienić :) W tamtych rejonach nigdy nie byłam, ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz chodzić po szlakach to jest to coś dla Ciebie :)

      Usuń
  5. Zameczek, podziemia i zwiedzanie ciekawych miejsc, czyli moje klimaty :) Tylko po górach łazić nie lubię, bo mama poprzeciągała mnie po nich w dzieciństwie i kojarzą mi się z torturami.

    PS Fajnie oglądać na zdjęciach, jak wraz z wiekiem dojrzewasz i zmieniasz się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjecia :) dzieki tobie wiem o zamku moszna :D może sie tez wybiore bo ja z okolic polkowic. to nie blisko ale w miare :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz już wycieczkę! Polecam :)

      Usuń
  7. Zapomnij o tym co było nie tak, skup się na miłych chwilach i przeglądaj piękne zdjęcia, które zrobiłaś :) Ślicznie i promiennie wyglądasz na nich skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna fotorelacja :) Pogoda to tylko pogoda i można świetnie się bawić nawet jak nie jest nasza wymarzona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bradzo fajne miejsca, może kiedyś je odwiedzę ;)) I dobrze, że mimo wszystko wyjazd Ci się udał i że udało Wam się zmienić lokum ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna fotorelacja, piękna Ty! :*
    Muszę przyznać, że wyglądasz cudownie i masz przepiękną sylwetkę i uśmiech! :) Patrząc na zdjęcia wyjazd udał się fantastycznie. Świetnie miejsca i widoczki, uwielbiam takie klimaty! Mnie Praga też oczarowala, piękne miasto. :) Cieszę się, że udało Ci się tak fajnie spędzić czas i odwiedzić tyle miejsc. 😉 Oby udało Ci się dzięki temu naładować akumulatory pozytywną energią na długi czas, przynajmniej do naszego spotkania we wrześniu, bo wtedy ja postaram się trochę pozytywnie Cię nakręcić. :)
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam buziaki! :*
    Trzymaj się, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby pojechać kiedyś do Pragi we dwie :D Oj działoby się! Ja już odliczam dni do naszego spotkania :* Będę mieć nawet dla Ciebie niespodziankę! No i dziękuję za te wszystkie miłe słowa :* Też przesyłam całusy - trzymaj się!

      Usuń
  11. Masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tam!
    Takie fotorelacje są super. Człowiek się czuje, jakby sam tam był!
    Świetne zdjęcia i udany wakacyjny wyjazd.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna objazdowka. Bardzo ciekawe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa relacja i super zdjęcia :) Z tych wszystkich miejsc byłam tylko w Skalnym Mieście w Czechach, bardzo mi się tam podobało. Zachęciłaś mnie tą jaskinią Radochodwską, bardzo chciałabym tam pójść :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę zrozumieć dlaczego jest tyle właścicieli czy to pensjonatów czy wynajmowanych mieszkań, którzy są tak bardzo wścibscy i czepialscy. Jeżeli wszystko im się nie podoba to niech rezygnują z takich działalności. Ale wiadomo liczą się dla nich tylko pieniądze, a nie drugi człowiek :/
    Ale dużo zwiedziliście! Racja, polskie góry są przepiękne <3 W Czechach też bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Niestety coraz częściej się na takich ludzi natrafia :(

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.