poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Tropikalny deser z mascarpone i kokosem Bakal

Ostatnio na moim instagramie (na którego serdecznie zapraszam) opublikowałam post zapowiadający tajemniczy deser...oto przepis na niego! Nie ukrywam, że nie należy on do najzdrowszych, ale nie jest też pełen syfu i innych niepotrzebnych dodatków :) Tylko naturalne składniki i maksimum smaku!  Deser ten powstał specjalnie na życzenie mojej mamy, która wprost przepada za serkiem mascarpone :) Dodatkowo do stworzenia tego cuda zachęciły mnie produkty marki Bakal, które idealnie wpisują się w zdrową i zrównoważoną dietę, ale jednocześnie nie pozbawiając jej słodkich przyjemności ;)

To deser w iście tropikalnym klimacie więc i idealne na obecną porę! Kto już ma smaka? Zapraszam


Składniki /3 porcje/:
1 opakowanie serka mascarpone
1 słoiczek dowolnej konfitury (domowa najlepsza!)
2 łyżki wiórek kokosowych Bakal
9 łyżeczek granoli (polecam domową - klik!)
1 garść płatków migdałowych Bakal
Dowolny słodzik ( u mnie erytrytol)

Serek mascarpone przełóż do miseczki i dodaj słodzik wedle preferencji smakowych. Dokładnie wymieszaj do konsystencji lejącej podobnej do bardzo gęstej śmietany, a następnie dosyp wiórek kokosowych i ponownie wymieszaj. Do pucharków na samo dno nałóż konfiturę, następnie warstwę serka mascarpone, następnie granolę (po 3 łyżeczki na jeden pucharek), później znów serek mascarpone i na koniec warstwę konfitury, którą należy obsypać płatkami migdałów. Taki deser należy chłodzić w lodówce minimum 3 godziny, bo tylko zimny smakuje jak krem kokosowy :)

Smacznego!





16 komentarzy:

  1. Zapowiada się całkiem nieźle :) Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że nie jest to znany mi taki deserek.
    Mogłabym z wielką chęcią go przetestować.
    Naprawdę świetna sprawa. A nawet wczoraj kupiłam mascarpone.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba znak, że trzeba zrobić :)

      Usuń
  3. Chyba nigdy nie jadłam mascarpone, ale kokosowy krem brzmi przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ten deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za serkiem mascarpone, ale też deser wygląda naprawdę apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam, bo jest dosyć tłustawy, ale tutaj przepadłam :)

      Usuń
  6. Jak to nie należy do najzdrowszych? Ja tu nic złego nie widzę! :D Dla mnie mascarpone samo w sobie smakuje super. Z takimi pysznymi dodatkami musi tworzyć idealny deser <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha :D Chcemy taką mieszankę na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.