poniedziałek, 11 września 2017

Bakal MIX śniadaniowy

Witam, witam! Weekend zleciał niestety bardzo szybko, a ja nawet nie miałam czasu na trening w wolne dni :( Następny tydzień muszę jakoś bardziej zorganizować, bo niestety podczas wakacji się troszkę rozleniwiłam :) Czeka mnie dużo pracy, ale dam radę! I tego też życzę Wam kochani ;)


Dziś mam dla Was świetne propozycje od Firmy Bakal, jakimi są gotowe mixy śniadaniowe! Ile razy darzyło Wam się, że nie macie kompletnie czasu na zrobienie pożywnego i ZDROWEGO śniadania?! Ja należę do osób, które lubią sobie śniadanie pomijać, ale zawsze mam coś w szkole aby zjeść na przerwach. Takimi świetnymi opcjami na szybkie śniadanie są właśnie te mixy! Dostępne są trzy warianty, a więc każdy znajdzie coś dla siebie ;) Ciekawi, który przypadł mi do gustu najbardziej? Zapraszam do czytania!


Składy:




MIX SO YUMMY - Zaczynam od mixu, który zdecydowanie skradł moje serce i bardzo mi zasmakował jednakże nie jest moim faworytem :) Jak sama nazwa mówi - so yummy! Czyli pysznie bez dwóch zdań ;) W paczuszce znajduje się wyśmienita kompozycja suszonych wiśni, rodzynek, pestek słonecznika i chipsów bananowych! Niby taka prosta mieszanka, ale te suszone wiśnie to był czysty obłęd! W połączeniu z serkiem wiejskim tworzyły tak bombową kompozycję, że chciało się tylko jeść i jeść :) Niby chipsy bananowe nie należą do moich ulubionych bakali, ale te nie smakowały samym olejem, a fajnie nadawały słodyczy kwaśnym wiśniom. Fajna opcja!

9/10


MIX SO NICE - Czas na mojego faworyta czyli so nice! Skradł moje serducho już przy pierwszym spróbowaniu ;) Zawiera w sobie super kompozycję rodzynek, migdałów, orzeszków ziemnych, żurawiny i...chia! Niby nie lubię chia, ale tutaj smakowały wybornie, a ich właściwości żelujące fajnie zagęściły mi serek wiejski :) Żurawina i rodzynki pod wpływem śmietanki z serka wiejskiego super napęczniały i ogólnie tworzyły świetne combo :) No i migdały! Zostały chyba lekko podprażone, bo wyśmienicie chrupały i tylko uzupełniały całość w przyjemne doznania :) Pycha!

10/10


MIX SO TASTY - Czas na mix, który zdecydowanie oczarował moją mamę! Uwielbia ona kokosowe przysmaki, a więc ten mix jest dosłownie stworzony dla niej :) Prażone chipsy kokosowe, ananas, papaja...istne tropiki! Zdecydowanie jest to najsłodsza opcja ze wszystkich, bo i ananas i papaja są kandyzowane, ale razem z jakimś jogurtem czy twarożkiem słodycz się ulatnia i smakołyk można zajadać z przyjemnością :) Ogólnie bardzo smaczny, ale moim zdaniem najsłabszy z całej trójki!

7/10


22 komentarze:

  1. Fajne są takie miksy ale ja wole te bez bakalii :)

    Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię owocowy akcent :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Któreś z tych miksów kupiłam, ale jeszcze nie jadłam - fajna opcja na drogę. Mix so nice chyba i mi najbardziej przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie różności.
    Bakalie to moja miłość.
    Zrobiłam się głodna :D
    Pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich nie jadłam, ale bardzo chętnie sama wypróbowałabym wszystkie warianty i sprawdziła który dla mnie byłby najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mix So Nice najbardziej do mnie przemawia :D Nie przepadam za kandyzowanymi owocami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale czasami się sprawdzają :)

      Usuń
  6. MIX SO TASTY - oczarowałby mnie tak samo, jak Twoją mamę! :D to dokładnie moje smaki! :D musze go dorwać :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam na razie niebieską wersję i bardzo mi smakowała, kokosowe smaki są dobrze wyczuwalne, jedynie szkoda, że głównie są tam owoce kandyzowane, wolałabym wersje suszone naturalnie, bez cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ostatni z pewnością przypadłby mi do gustu. Uwielbiam smak kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uwielbiasz kokosa to będzie dla Ciebie idealny :)

      Usuń
  9. Te śniadaniowe mixy najbardziej przypadły nam do gustu :D Chociaż sałatkowe też są super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te miksy z bakalu lubię chyba wszystkie, super do kawki smakują :>
    A, że weekendy leniwe to się nie dziwię, ja sama jak jestem w domu z najbliższymi to mam wolne, nie ma co się przejmować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te mixy są świetnie, zwłaszcza so nice :D
    http://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedwczoraj kupiłam właśnie te mixy, a teraz wiem, że nie były to zmarnowane pieniądze :D Też na pewno dodam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam i czasami je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.