poniedziałek, 4 września 2017

Białko Reese's (WK)

No to dziś rozpoczęcie roku! Nie wiem jak Wy, ale ja w sumie się cieszę...to będzie bardzo trudny rok, ale założyłam sobie wiele postanowień i będę się ich trzymać nawet gdybym miała paść na twarz :P Jestem upartą osobą, a więc mam nadzieję, że wszystko się uda. Liczę tylko na to, że nie dowalą mi beznadziejnego planu z ''zerówkami'' czyli zajęciami od 7.00, bo w tedy będzie bardzo kiepsko :/ No nic! Jaki będę mieć plan to zdradzę jutro ;)

Dziś mam dla Was recenzję kolejnego białka od firmy WK :) Miałam okazję testować trzy smaki, a teraz czas na drugi, który wypadł moim zdaniem najlepiej! Ciekawi? Zapraszam :)


Skład:



Wygląd i smak: Ponownie zostałam oczarowana prześlicznym opakowanie z dzikiem, ale nie tylko z tego powodu skusiłam się na to białeczko. Każdy kto czyta mojego bloga od dłuższego czasu wie, że kocham Reese's i są to moje ulubione słodycze! Może i mają one lipną jakość, ale mam do nich słabość i mogłabym jeść cały czas :D Nie było zatem opcji abym nie mogła kupić tego białka! Nie dość, że o smaku tych pysznych babeczek to i z boskim makro :)

Po otworzeniu pierwsze co poczułam to delikatnie fistaszkowy aromat. Gdzieś w tle igrała nutka Reese's, ale głównie jednak przebijały się fistaszki z kakao. Zapach bardzo mnie zaintrygował i strasznie chciałam spróbować go jak najszybciej! 

Po przygotowaniu zapach nabrał wyraźnej i silnej woni. Sam proszek nie był mocno aromatyczny, ale po przegotowaniu...o ludzie - boskie! Od razu przypominało to moje Reese's i miałam wrażenie, że faktycznie one tam są :) Smak? Pyszny, słodziutki  wyraźnie czekoladowo - orzechowy. Białko bardzo udane, nie za słodkie i nie mulące czyli takie jakie powinno być! Cena może i jest zaporowa, ale za tą jakość warto.


Podsumowując:
10/10
Cena - 99 zł sklep WK
Czy kupię ponownie? - Tak

17 komentarzy:

  1. Brzmi super, ale i tak nie wypróbuję :D
    Powodzenia w szkole, mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszytskie swoje cele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na cenach białka, ale to wydaje mi się dosć drogie, chociaż mogę się mylić. Dobrze, że Ci smakuje i pewnie posmakuje nie jednej osobie :)

    Powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Bardzo ciekawy smak, zachęcający. Do tego świetne mają opakowania produktów, na pewno przykuwają wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo jestem ciekawa Twojego planu! :D O ile do liceum bym nie wróciła, o tyle do podstawówki czy gimnazjum z miłą chęcią ;)

    Oh well, wiem, że byłabym nim oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podstawówki też bym wróciła :D

      Usuń
  6. O rany, kocham Reeses, chciałabym spróbować tego białka! <3 Chociaż cena niestety odstrasza.
    Mi dali zerówki, dodatkowo okienka, długie godziny.. nie podoba mi się, ale te osiem miesięcy jakoś muszę dać radę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki przeuroczy dzik na opakowaniu! Nie dziwię się, że cię skusił :)
    https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia, że takie białko istnieje.
    Ostatnio w ogóle z takich rzeczy zrezygnowałam, więc bym się nie skusiła, ale dobrze wiedzieć, że istnieje.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałyśmy to białeczko kupić ale w tamtej chwili byłyśmy spłukane i jednak musiałyśmy zrezygnować z zakupu :/ Może jeszcze kiedyś się skusimy ;)

    Mamy nadzieję, że jednak plan nie jest taki zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twór zupełnie nie dla mnie, ale... życzę powodzenia w szkole! Wierzę, że komu jak komu, ale Tobie na pewno uda się zrealizowanie celów.
    Zerówki? Jak dobre, że ja nigdy czegoś takiego nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadła bym, aż by się uszy trzęsły ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem tego białka... hmmm, dzięki za recenzję!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.