niedziela, 10 września 2017

Sok lifeberry ananas 100%

Nie che się wierzyć, że ten weekend tak zleciał :( Dni uciekają strasznie, ale przynajmniej pogoda poprawiła się troszkę i już tak nie wadzi mi w szkole. W czwartek i środę było mi już tak zimno, że wyciągnęłam kurtkę zimową i to nie tylko ja, bo wiele moich koleżanek też :P Masakra!

Dziś na powrócenie do lata mam dla Was soczek ze 100% ananasa! Czy tylko ja uwielbiam jego soczysty, słodki i orzeźwiający smak?! Niestety samego owocu nie mogę jeść, a jedynie jego przetworzoną wersję, bo mam na niego uczulenie. Jednak dżemy, soki czy inne rzeczy z ananasem już śmiało mogę zajadać! A więc zapraszam na recenzje soku :)


Skład:


Wygląd i smak: Buteleczka ponownie bardzo mi się spodobała, bo jest malutka i co za tym  idzie, bardzo poręczna i lekka. Grafika ponownie bardzo prosta, ale przejrzysta i trafiająca do kupującego. Sok ananasowy to bardzo lubiany przeze mnie owoc, ale niestety jak pisałam we wstępie - mam na niego uczulenie. Dobrze, że mogę zajadać jego przetworzone wersje :)

Po otworzeniu buteleczki pierwsze co poczułam to mega słodki i wyrazisty aromat dojrzałego ananasa. Przeważnie ze sokami 100% tej firmy spotykałam się z ostrym kwaskiem, ale tutaj było zupełnie inaczej! Cóż ananas należy do dosyć słodkich owoców, a więc nie ma szans na kwaśne smaki z jego strony. Kolorek przypominał piaskową odcień żółci, a konsystencja byłą zdecydowanie rzadsza od poprzedników. Smak? Bardzo, ale to bardzo słodki i mulący, ale pyszny! Myślałam, że to sok z serii orzeźwiających, ale słodycz w nim jest tak intensywna, że nie ma mowy o ochłodzeniu tylko raczej zasłodzeniu ;) Pyszna sprawa, która nada się pewnie do jakiś tropikalnych drinków! Polecam :)


Podsumowując:
9/10
Czy kupię ponownie? - Tak

18 komentarzy:

  1. Ananas to jak dla mnie jeden z lepszych smaków jeśli chodzi o soki. Tego nie miałam,a le bardzo chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy ma się zajęcie np. chodzi do szkoły to rzeczywiście czas szybko leci a w szczególności te wolne dni - życie ucznia. Mam nadzieję, że ta ładniejsza pogoda utrzyma się na dłużej :)

    Sok... ananas to nie jest owoc, który lubię - w zasadzie nigdy za nim nie przepadałam tym co ananasowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię ;) Ma fajny słodki smak :)

      Usuń
  3. Wolę owoce niż sok i na szczęście nie mam uczulenia, bo ananasy uwielbiam. Dobrze, że chociaż owoce w przetworzonej formie możesz jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że chociaż trochę no nie? ;) Bo ananas jest pyszny!

      Usuń
  4. Soku ananasowego nigdy nie piłam. Zmieszałabym z mlekiem kokosowym, żeby była taka pina colada bez alkoholu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak mi pasuje! ;) Muszę zatem z mleczkiem kokosowym spróbować :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię ananasa, więc sok chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest okropna :/ Bardzo lubię sok ananasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że takie ananasowe smaki to ja lubię.
    Całkiem fajna sprawa, choć sklepowych soków ostatnio nie piję.
    Pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy ananasowe smoothie z Lidla i w ogóle wszystko co ma w sobie naturalnego ananasa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pychota, sok z ananasa to to, co lubię najbardziej, koniecznie 100% :)
    http://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.