środa, 25 października 2017

Nordic - smak północy

Zdecydowanie nie należę do osób, które lubią chłodną temperaturę i zimową aurę ale zawsze interesowały mnie kraje północy. Szwecja, Islandia czy...Finlandia, z której to właśnie pochodzą produkty marki Nordic :) Podbiegunowe położenie Finlandii nie oznacza, że nic nie jest w stanie tu wyrosnąć. Wprost przeciwnie – szczególne właściwości owsa sprawiają, że wyjątkowo dobrze dojrzewa na siarczystym, zimowym mrozie, a całą energię do wzrostu czerpie z krótkiego, intensywnego lata! Z tego co wiem, to mimo tej długiej zimy i krótkiego lata, Finowie cieszą się niesamowitym zdrowiem i pozytywnym podejściem do życia! To własnie tam jest największy odsetek najszczęśliwszych ludzi na świecie :) Czysta woda, nieskazitelne powietrze i białe noce to wyjątkowe połączenie, które wpływa na niepowtarzalną jakość owsa Nordic. Zawdzięcza mu nie tylko złocisty kolor ziaren, ale też niezwykły orzechowy smak, który w moim przypadku jest niezwykle mile widziany, bo jestem orzechowym maniakiem :) Oczywiście to nie koniec pozytywnych wieści! Nordic prócz owsa ma też w swojej ofercie ciasteczka owsiane, które zawierają w sobie wyselekcjonowane i ekologiczne owoce cz inne dodatki takie jak cynamon, czekolada :) Dodatkowo dla osób, które nie zawsze mają czas przygotować owsiankę samodzielnie, Nordic przychodzi z pomocą i ratuje gotowcami, które są dostępne w wielu wariantach i każdy znajdzie coś dla siebie :) Ja osobiście już nie mogę doczekać się testów! Zobaczymy czy oczaruje mnie klimat Finlandii i ich słynnego owsa :)






A czy Wy już próbowaliście produktów Nordic? A może jesteście przed testami? Dajcie znać w komentarzach! Widzimy się już niedługo na moich testach :)

30 komentarzy:

  1. Nie próbowałam ale nazwa kojarzy mi się z łososiem :P
    Miłych testów - nie łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie stacjonarnie można dostać te produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Społem, Lewiatanie, w Chacie Polskiej, w sklepach ABC ;)

      Usuń
  3. Do Islandii i ja się chciałabym wybrać, ale zimno mnie trochę przeraża póki co :D
    Produktów tej firmy nie próbowałam (nawet nie wiedziałam o ich istnieniu), ale wyglądają smakowicie - zwłaszcza te batony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niby też, ale te widoki...chciałabym zobaczyć zorzę polarną :D

      Usuń
  4. Spróbowałabym batonów <3 wyglądają nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałyśmy te batoniki w Delikatesach T&J :) Ale nie kupiłyśmy ich, więc jesteśmy ciekawe testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja próbowałam ich produktów po See Bloggers i bardzo mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich w sklepie, ale przeglądałam ofertę internetową :) Brzmi ciekawie, więc czekam na testy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu Elovena w innych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam te serie w sklepie ale cena nie zachęca do kupna ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cena nie jest aż taka zła. Ciasteczka wahają się po 3-4 zł :)

      Usuń
  10. To czekam na recenzje, jestem ciekawa jak smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty - nigdy wcześniej ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyznaję, że pierwszy raz widzę te produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze widzę, ale bardzo chciałabym spróbować, zazdroszczę takich dobroci w zapasach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te produkty! Chociaż średnio grafika mi się podoba, bo kojarzy mi się iście morsko, algowo :)

    Pamiętam, że chyba na IG publikowałaś zdjęcia pralinek kokosowych z SFD, będzie wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w przybliżeniu, wiesz kiedy? Chcę je nabyć, a nie wiem, czy warto :)

      Usuń
    2. Warto, bierz bo są pyszne :) Dokładna recenzja będzie za 2 tygodnie :)

      Usuń
  15. Kocham Skandynawię! Te produkty pewnie też bym polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę ich zupełnie w sklepach, zapewne jeszcze ich nie ma... ciekawa jestem Twojej opinii...
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz i moja opinia Cię skusi ;)

      Usuń
  17. Jeszcze nie próbowałam, nie spotkałam się z nimi :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.