środa, 1 listopada 2017

Mango z jabłkiem ETERNO

No i mamy rozpoczęty listopad ;) Chyba nie muszę Wam przypominać jaki dziś dzień, ale życzę Wam aby był spędzony z spokoju, rodzinnej atmosferze i na wspominaniu osób, których niestety już z nami nie ma.

Kto czyta mojego bloga ten wie, że mam pewne doświadczenie w testowaniu dżemów i konfitur dzięki mojej mamie, która je uwielbia :) Bardzo ucieszyłyśmy się obie na możliwość spróbowania połączenia moich chyba dwóch ulubionych owoców w jednej owocowej paście, a mianowicie na combo jabłka i mango! Firma ETERNO ma w swojej ofercie takie urocze słoiczki ''na raz'', które pozwolą każdemu znaleźć swój idealny smak :) Jak było z tym maleństwem? Zapraszam do czytania!


Skład:


Wygląd i smak: Ten słoiczek w wersji mini pobił już chyba wszelkie możliwości jeśli chodzi o bycie uroczym ;) Uwielbiam takie miniaturki i widziałam małe słoiczki z różnymi przetworami, ale nie aż tak! :) Całość to jedyne 40 g, a więc idealna porcja do naszych śniadaniowych naleśników czy kanapek na raz. Jak już wcześniej pisałam, uwielbiam mango i jabłka i są to moje ulubione owoce, a więc na ten smak bardzo się ucieszyłam. Dodatkowo skład jest w 100% naturalny i bez dodatku cukru, który w obecnych czasach jest dodawany w zdecydowanie przesadnej ilości do większości produktów spożywczych.

Po otwarciu od razu zachwycił mnie ten słoneczny kolor oraz zapach, który wyraźnie zdradzał duży dodatek mango. Niby słodki, ale też orzeźwiający, a więc idealny na te ponure pogody aby przypomnieć sobie trochę lata. Konsystencja bajeczna, bardzo gęsta niczym mus, ale niestety w jednym minusem, a mianowicie włóknami mango :( Bardzo ich nie lubię, ale czasami zdarzają się one w niektórych sztukach owoców i strasznie uprzykrzają jedzenie gdyż włókna lubią włazić w zęby. 

No dobrze, a jaki był smak? Pyszny i w moich klimatach! Słodki od jabłek i kwaskowy od mango, oba owoce wyraźnie było czuć i idealnie się one uzupełniały. Ja swoją konfiturkę zjadłam w towarzystwie placuszków i to był strzał w dziesiątkę :) Ogólnie bardzo udany produkt, ale muszę niestety odjąć punkty za te włókna.


Podsumowując:
8/10
Cena: TUTAJ
Czy kupię ponownie? - Być może


21 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolę mango i jabłka w całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale alternatywy też są fajne :)

      Usuń
  2. Mango lubię, więc takie połączenie by mi pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mango to ja unikam szerokim łukiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię tych włókien (a najwięcej ich przy pestce, wrrr). Ale taki musik to poezja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Przy pestkach tych włókien potrafi być najwięcej :(

      Usuń
  5. Uwielbiam mango!
    Tak to już jest, że te takie miksy smakowe przy bliższym poznaniu nas przekonują.
    Może spróbuję.
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też Ci życzę Kochana spokojnego i dobrze przeżytego dnia Wszystkich Świętych. Dużo czasu spędzonego z bliskimi w pogodnej atmosferze i refleksji nad zmarłymi członkami rodziny. :* Ja w końcu przyjechałam do swojego domu z Gdańska, więc miło spędzam czas z rodziną i zrobiłam im dzisiaj obiad świąteczny. 😉 😊
    Wiem, że z Mamą uwielbiacie wszelkiego rodzaju dżemy i konfitury, więc pewnie już jesteście specjalistkami w dziedzinie oceny ich jakości, dlatego zawsze chętnie korzystam z Waszej oceny. 😉 Dżem dla mnie zapowiada się rewelacyjnie i z chęcią spróbuję, bo konsystencja wygląda zachęcająco. 😉 Połączenie smakowe mango z jabłkiem też brzmi jak bajka, więc chętnie spróbuję i sprawdzę czy mi smakuje! ;) Myślę, że po prostu trafiło Ci się mango wlokniste w słoiczku, a wszystko zależy od partii. Inne dżemy mogłyby być może bez włókien. 😉
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanego weekendu! :)
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) Wszystkie się spełniły i wczorajszy dzień mimo zadumy spędziłam w cudownej atmosferze ;) Szkoda tylko, że tak zimno i padało :( Tez tak myślę, że trafiło nam się takie mango. Często sama mam tak ze świeżymi owocami :) Raz ma włókna, a raz nie ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Świetna alternatywa dla świeżego owocu. Super skład, także chętnie bym spróbowała, bo mango bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Im słodsze i lepsze mango tym więcej włókien co za życie 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się ;) To zależy od odmiany.

      Usuń
  9. Mango z jabłkiem jeszcze nie łączyłam. Coś czuję, że posmakowałoby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio piekłam ciasto z dodatkiem mango, a taka konfitura pewnie by mi smakowała. No i bez cukru <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.