środa, 8 listopada 2017

Odżywka białkowa Allnutrition solona pistacja

Ciągle staram się testować coraz to nowsze białka i różne smaki :) Wkręciłam się w odżywki białkowe na maksa i nie wyobrażam sobie dnia bez jednej miarki :D Czy mi to coś daje? Owszem! Nie dość, że odżywka białkowa to super dodatek smakowy to i jeszcze mam wrażenie, że mam lepsze progresy w treningach dzięki niej. Dodatkowo łatwo podbijam sobie białko w diecie i nigdy nie muszę się martwić o jego za małą ilość :)

Dziś na blogu kolejna odżywka z innej firmy, a mianowicie padło na Allnutrition. Ich odżywki mają tysiące smaków, a dodatkowo cena jest stosunkowo niska i z tego co czytałam na forach - są smaczne! Skusiłam się na zakup dwóch smaków, a jednym z nich jest właśnie solona pistacja. Czy było warto? Zapraszam!


Skład:


Wygląd i smak: Zamówiłam te białka ze względu na ich super firmę gramatury, bo tylko 300 gramów, a nie kilogram jak to w innych odżywkach bywa. Czasami wolę kupić taką mini wersję aby nie trafić na smak, który ciężko byłoby mi przejeść, a nie ukrywajmy, że kilogram takiej odżywki to trochę jedzenia jest ;) Solona pistacja to bardzo ryzykowny smak, bo nie znam rzeczy o smaku pistacjowym, które smakowałyby identycznie jak te pyszne orzeszki.

Po otwarciu tego opakowania od razu zabrałam się za test zapachu, ale niestety bardzo się zawiodłam. Wyczułam tylko lekką nutką wanilii i marcepanu, ale po pistacjach nic nie zostało. Kolorek miał lekko zielonkawy odcień, ale jednak bardziej w stronę śmietanki czy wanilii. 

Białko na szczęście świetnie się rozpuszcza, a po dodaniu do ciepłego dania zyskuje na aromacie, ale nadal nie ma pistacji, a jest marcepan. Nie, żebym nie lubiła marcepanu, bo jest wręcz przeciwnie! Ja przecież kocham marcepan, ale chciałam pistacje :(

Smak? Słodki, ale nie za słodki no i niestety bardzo słabo aromatyzowany. Sama nawet do końca nie wiedziałam jak określić ten smak. Ni to marcepan, ni wanilia i ni śmietanka. Bardzo lekki i słabo wyczuwalny. Wiem, że na pewno na pistacjowe warianty z tej firmy się nie skuszę, ale może inne będą lepszą opcją :) Smaków mają chyba ze 100, a więc będę próbować. Póki co ten na pewno odradzam, bo jest bardzo słaby.



Podsumowując:
4/10
Cena - 29, 99 zł sklep SFD.pl
Czy kupię ponownie? - Nie

25 komentarzy:

  1. Szkoda, ze produkt nie spełnił wszystkich Twoich oczekiwań, ale dobrze, że jest w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takim smaku to jeszcze nie widziałam białka :D Ale widzę, że słabo wypada, więc nic ciekawego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ona nie przypadła do gustu :(
    Ale zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam takich odżywek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odżywek białkowych nie używam już w ogóle.
    Zastanawiałam się nad jakąś wegańską, naturalną - ale póki co zastępuje mi je białko konopne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że smak Cię zawiódł, ale dobrze, że jest taki wybór :)
    Ja odżywek nie jadam, bo staram się z białkiem nie przesadzać (i się martwię raczej o nadmiar w diecie niż niedobór :P), ale przekonałam się już, że odżywki mogą fajnie wpływać na smak i strukturę dań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też, ale lubie je używać ze względu na smak :)

      Usuń
  7. Teraz się cieszymy, że kupiłyśmy tylko próbną saszetkę białka o tym smaku :P Ale jeszcze jej nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam białko pistacjowe od KFD i też wyczułam w nim nutę marcepanu i takiego olejku migdałowego :/ Zupełnie czego innego się spodziewałam - bardziej czegoś a'la smak kremowych lodów pistacjowych, ale niestety - zawiodłam się. Dobrze, że to była tylko jedna mała saszetka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że pistacja ma to do siebie :( Nie będę już więcej ryzykować z tym smakiem.

      Usuń
  9. Nie stosuję odżywek białkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora spróbować.:) To nic strasznego.

      Usuń
  10. Jak dużo trenujesz odżywki białkowe są bardzo ważne. Ja, kupuje białko konopne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie te odżywki to tak sztuczyzna i marketing i pełno sztucznych słodzików ... jak ktoś się odżywia bardzo naturalnie to od takich odzywek może złe się czuć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odżywki to super sprawa ale zależy jakiej firmy.

      Usuń
    2. Jednak musisz się zgodzić ze 100 % zdrowe i naturalne tk nie jest. Jest to jednak produkt ultra sztuczny ale co kto lubi

      Usuń
  12. Ja miałam próbkę słonego karmelu. I ostatnio jak wybierałam rzeczy do koszyka, rozważałam właśnie słoną pistację. Chyba pozostanę przy tym karmelu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię taki smak. Jak opisywałaś pod koniec to kubki smakowe robiły swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że jednak się nie sprawdził, bo smak pistacji mógłby być super :c

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.