sobota, 24 października 2015

Belvita Tartinki czekoladowo-orzechowe

Jak to się mówi - głupi ma szczęście i wczoraj nie poszłam do szkoły. Mama zlitowała się, bo na dworze pogoda masakryczna, a i ja fatalnie się czułam więc...wolne 3 dni! :D
Najbardziej nie mogę się doczekać niedzieli, bo w końcu spotkam się z moją kuzynką! ♥
Jedziemy razem na zakupy - idealne odstresowanie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lubicie ciastka Belvita? Bo ja bardzo, ale do szału doprowadzają mnie ich reklamy mówiące o tym, że to idealna propozycja na śniadanie. Bo jak? Cztery ciastka i tyle? Nie ma mowy...
Jednak jako drugie śniadanie, przekąska czy lekka kolacja (ja lubię jeść z serkiem wiejskim) czemu nie?
Tartinki to nowość od Belvita (już nie taka nowość, ale jednak jest). Mamy 2 smaki, a mianowicie te i z białym kremem miodowym (?).


Skład:



Wygląd: Żółte pudełko, a w nim zapakowane oddzielnie zestawy ciasteczek. Nie wiem jak Wy, ale dla mnie takie rozwiązanie to wybawienie. Otwiera się pudełko, bierze zestaw ciasteczek, a pozostałe nie wywietrzeją nam i mogą poczekać długi czas...

Wracając do pudełka, muszę przyznać, że grafika wyjątkowo im się udała. Ładna, rzuca się w oczy i kusi ciasteczkami wypełnionymi kremem. Czy tak też jest w rzeczywistości?



Smak: Ciasteczka pachną cudownie! Jest to zapach zbożowo-mleczno-nutellowy. Jak otworzyłam swoją paczuszkę, to nie mogłam oderwać nosa! Ciastka wyglądają IDENTYCZNIE jak na odpakowaniu, co się bardzo chwali! Producent w tym akurat nie kłamie ;)

Ciastka są kruche, dobrze wypieczone i smakują jak klasyczne mleczne Belvity. Krem na początku trochę mnie zaskoczył, bo strasznie brudzi palce, ale nie jest to coś, co jakoś szczególnie przeszkadza ;) W smaku jest bardzo, ale to bardzo podobny do Nutelli i po prostu boski! Dawno nie jadłam tak dobrych ciastek, a te śmiało otrzymują ode mnie 9/10. Słodkawe, lekko zbożowe i ultra 
czekoladowe = PYSZNE!


Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 6-7 zł
Czy kupię ponownie - Tak

31 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie spróbować, jeśli krem rzeczywiście taki podobny do nutelli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyglądają zbyt ładnie, są nierówne i w ogóle, ale co ja tam się czepiam, skoro piszesz, że smaczne? :D To najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak, pamiętam je. Były całkiem niezłe

    OdpowiedzUsuń
  4. o mniam, ale nam narobiłaś smaka od rana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, Belvity nie jadłam już kuupę czasu, ostatni raz w poprzednie wakacje chyba. Takie to słodkie, niby zdrowe, takie no, po prostu. Ale ta propozycja ciekawa.
    Hmm, spojrzałam na skład, cukier trochę daleko, wow, kojarzyło mi się, że było go o wiele więcej, a tu miłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych póki co nie próbowałam, ale mam w domu ;)
    A te zwykłe kiedyś mi smakowały, a potem jakoś przestałam je jeść i teraz to w sumie nie pamiętam smaku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś na potęgę jadłam je w szkole ;)

      Usuń
  7. Nigdy ich nie jadłyśmy ale to dlatego, że zawsze nas przerażał w nich krem, bo bałyśmy się, że jest tłustą mazią bez wyraźnego smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reklamują te ciastka jako zdrowe śniadanie, ale tak naprawdę są przetworzone. Syrop glukozowy, emulgatory...Ale nie wiedziałam,że nie zawierają mleka. Może kiedyś kupię na spróbowanie.
    Rewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wszystkie ciastka z tej serii, choć najwięcej zjadłam klasycznych suchych wersji. Z nowości próbowałam tylko "kanapek" z jogurtowo-truskawkowym kremem, były obłędne. Tak jak Ciebie, wkurzają mnie hasła śniadaniowe, zresztą nie tylko odnośnie tego produktu. Jeszcze lepsze są pożywne obiady z zalewaną zupką Knorra, którymi głodna kobieta najada się w pracy w biurze. Eeeeheee,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, te reklamy też są dobre :D A najbardziej smutne jest to, że ludzie w to wierzą...

      Usuń
  10. Wyglądają smacznie, do tej pory jadłam tylko te bez kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde... nie pamiętam ich żebym je jadłam... kurde kojarzę i w ogóle... Ale smaku kompletnie nie pamiętam. Może wydawały mi się tak oczywiste, że w końcu ich nie jadłam! :O O nie... skoro takie dobre to się nie zastanawiam i muszę naprawić ten karygodny błąd!

    Mamusia wspaniała, już Ci o tym pisałam, moja niezbyt chętnie przychylała się do moich maślanych oczu xDD Nawet do tego stopnia, że wystawiałam morką głowę przez okno w środku zimy, by na drugi dzień uniknąć sprawdzianu- na nic xDD

    Życzę Wam owocnych i słodycznych łowów :D No ciuchnych też xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mam to skarb, ot co! ;)

      Dziękuję :*

      Usuń
  12. Ciastka Belvita, krem podobny do Nutelli - biorę :D cieszę się, że je tu dodałaś, bo mnie ciekawiło czy dobre, same ciastka uwielbiam, martwił mnie ten krem, a tak.. Jak tylko spotkam są moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz! Ostatnio były w Kauflandzie na promocji ;)

      Usuń
  13. Ciastka Belvity kocham i pluję sobie w brodę, że odkryłam je dopiero niedawno! Wszystkie standardowe smaki jadłam, teraz przede mną te podwójne i własnie te z polewami. Ta kusi mnie niezwykle, bo takich kremów czekoladowo-orzechowych chyba nie można nie lubić? :D Chciałabym tylko jeszcze wariant mleczny to już byłabym zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj też kanapkowe! Najlepsza jest wersja z truskawką i jogurtem :)

      Usuń
  14. Takie a'la nutellowe kremy strasznie mnie obrzydzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mnie śmieszy ta reklama. Ciastka na śniadanie? Na pewno sobie pojem!
    Dawno ich nie jadłam, a tym bardziej tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych zakupów :D Kupiłam ostatnio, ale jeszcze nie otworzyłam opakowania :D Może jutro do kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, jadłam niedawno i bardzo mi smakowały :) Mogliby jednak trochę popracować nad ładniejszym rozłożeniem kremu na ciasteczkach, bo wygląda to trochę niechlujnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ciastka z tej firmy, chociaż dawno już nie jadłam :) Ale muszą być na pewno smaczne, chyba ta firma cały czas trzyma fason :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.