czwartek, 12 listopada 2015

Ciasteczka owsiano-kokosowe z czekoladą Vegetalia

Może zacznę tego posta dziwnie, ale...czy ktoś wie, gdzie mogę oglądać za darmo seriale/filmy bez wirusów, logowania, płacenia sms'ami, polubienia czegoś itp:.? Kiedyś miałam taką stronkę, ale niestety ją zgubiłam, a tak najlepiej szlifuję sobie język angielski. Dla mnie nie ma nic lepszego niż serial po angielsku+napisy po polsku, metoda niezawodna ;)

Trzymajcie dzisiaj za mnie kciuki na ''cudownej'' lekcji zwanej WOS'em </3.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vegetalia z, którą nawiązałam niedawno współpracę, oprócz pysznych wegańskich propozycji wytrawnych i obiadowych, ma też w swojej ofercie wegańskie słodkości! Dziś mam dla Was ciasteczka owsiano-kokosowe z czekoladą. Kokos i czekolada? To brzmi bosko! A jak wyszło? Zapraszam :)


Skład: Jak widać, w 100% wegański :)


Wygląd: Ciasteczka troszkę mi się ''zmasakrowały'' podczas podróży w paczce, ale na szczęście do zdjęć zachowały się 3 całe ciastka ;) 
Opakowanie niepozorne, mało ciekawe, ale jednak mające w sobie to coś...coś, co bardzo przypomina mi ulubione ciastka z pobliskiej cukierni za czasów małego szkraba. Nie pamiętam jak się dokładnie nazywały, ale były wręcz identyczne! Szkoda, że tej cukierni już nie ma :(
Wracając...
Ciastka są spore, widać, że robione ręcznie, bo każdy ma inny kształt. Każde ciacho zatopione ma w sobie groszki z gorzkiej czekolady, których jest hojnie, na prawdę hojnie ;)


Smak: Zacznę od tego, że ciastka pachną fenomenalnie. To tak, jakby upiec granolę kokosowo-czekoladową! Prażone płatki owsiane, prażony kokos i nuta czekolady...czy to może być złe? ;)
Ciastka są bardzo, ale to bardzo kruche. Przy jedzeniu można nieźle się ubrudzić okruszkami (przy okazji też całą podłogę), ale to taki tyci minus przy masie zalet. Ciastka bowiem smakują niczym domowy specjał, bez chemii i sztucznych dodatków. Nie są przesłodzone, bardzo owsiane, aż normalnie ''zgrzytają'' pod zębami :) Pycha! Dawno nie jadłam tak dobrych, kupnych ciastek :)
Czekolada jest wyraźnie deserowo-gorzka, zmierzająca bardziej ku gorzkiej. Cudo powiadam, cudo ;) Muszę koniecznie odtworzyć to zestawienie w domu! A Wam polecam spróbować ;)


Podsumowując:
10/10!
Czy kupię ponownie? - Wolę upiec, ale raczej tak :)

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No przecież non stop o tym piszę...tak, jestem wegetarianką od prawie 2 lat.

      Usuń
  2. Chyba wyszłabym na najbardziej narzekającą osobę, gdybym znowu napisała, że nie dla mnie. :P Na szczęście, nie mam takiego problemu, bo z chęcią bym spróbowała. Kokosowe rzeczy uwielbiam, a ciastka z czekoladą... niemal każde. Tylko, że ogółem ciastka to ten typ słodyczy, którego raczej nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm z polskimi napisami czasami jest ciężko, ja jeśli szukam seriali to zazwyczaj na kinoman.tv lub seansik.tv, ale nie wiem czy tego drugiego nie zamknęli. Jak wrócę do domu podeślę ci jeszcze jedną stronkę na której po godzinach poszukiwań znalazłam Wikingów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na YouTube i CDA są darmowe filmy. :D
    Co do ciastek, ładnie wyglądają. Plus za skład, w szczególności za nieutwardzone tłuszcze. Cena zdecydowanie zbyt wysoka.
    Ale masz długie paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie? E, to jedne z krótszych jakie miałam!

      Usuń
  5. Ja bym zjadła z chęcią te ciasteczka, chociaż nie kupuję raczej takich rzeczy, te mnie zachęciły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak jak na ciastka, które smakują jak domowy wypiek to trochę drogie są. Rozumiem czemu są drogie, jednak za taką cenę to ciastka powinny mi co najmniej okna myć ;) Ale powaga, brzmią pyszne, ale tyle za ciastka bym nie dała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają tak domowo i treściwie :)
    Powodzenia na WOSie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zalukaj.tv albo video.anyfiles.pl
    ja na tych dwóch oglądam, na pierwszy możesz mierć vip za ogladanie filmów, a na drugim nic nie musisz :) i sa właśnie z napisami seriale i filmy a ja tylko takie ogladam, nie cierpie lektorów a już broń boże dubbingu...

    Ciacha super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dubbling to najgorsze co może być! Dziękuję za strony :)

      Usuń
  9. http://alltube.tv/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteśmy fankami wszelkich ciastek i te chętnie byśmy podtopiły w mleku :) Ale jak zwykle cena nie zachęca do częstego kupowania.
    Co do seriali to niestety nie umiemy pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj.... cudownie wyglądają i smakują jak czytam... chcę >.<

    Lubiałam się uczyć wosu... choć może nie powinnam się przyznawać, ale to też zależało od działu ^^

    Ech oglądam na tvn player i na vod tvp ale bywa ciężko :/ Zazdroszczę Ci przełamania się do filmów z napisami, ja nie umiem, i mój angielski kuleje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, dział ma znaczenie, ale teraz mam nuuudę :/

      Usuń
  12. Już po samym weyglądzie widać, że to smakowity okaz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie owsiane ciasteczka, to chyba jedne z moich ulubionych zaraz przy takich ,,american cookies" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem, wyglądają jak domowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają obłędnie, wierzę, że tak smakują, bo widzę w nich takie właśnie domowe, zdrowe, bez chemii ;) Weganie nie mają źle z takimi przysmakami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet i bez takich przysmaków mają o wiele lepiej niż mięsożercy ;)

      Usuń
  16. Wyświetliło mi napis, że mój komentarz został dodany o_0 Czy ja coś napisałam? Jeśli tak, to przypadkiem i lepiej to usuń. A co do recenzji, nie lubię owsianych ciastek, a wiórki kokosowe to wiadomo... Natomiast prezentowane ciacha bym zjadła z wielką radością :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciacha bym z ogromną chęcią spróbowała, pycha :)

    Co do stronki z serialami to ja nie wiem. Polecam tylko iple bądź TVN player ale wiem ze nie o to chodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie podano, jakiego oleju użyto.

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie ciasteczka :D takie z mlekiem to cuuudoo
    a co do filmow to ja wpisuje w google film ktory chce zobaczyc i dopisuje cda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham kruszyć do serka wiejskiego <3

      Usuń
  20. takie pieguski :) intryguje mnie ta nieutwardzana margaryna w składzie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie połączenie smaków nie może źle smakować ;)
    Co do seriali- kompletnie się nie orientuję, ale już dużo podpowiedzi dostałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.