środa, 11 listopada 2015

Nowa współpraca - Fig Bar!

Witam Was bardzo szczęśliwa z bardzo fajna paczką do zaprezentowania! Pewnie już każdy z Was zna batony Fig Bar - absolutny hit wśród wegańskiej społeczności (i nie tylko ;)).
Fig Bar'y to nic innego jak zdrowe, wegańskie i przyjazne naturze batony owocowe! Nie zawierają cholesterolu, soi modyfikowanej genetycznie, barwników, mleka, jajek, sztucznych substancji słodzących no i są z mąki pełnoziarnistej ;)

Jesteście ciekawi czegoś więcej? W takim razie zapraszam na bloga, niedługo pojawi się masa recenzji! :)

Od siebie dodam, że jak na razie w Polsce dostępne są tylko 3 smaki - jagoda, malina i figa. Jednak z tego co się orientuję, w przyszłości planowane są inne smaki w naszym ojczystym asortymencie.

Oto zawartość mojej paczuszki:







47 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ !!! :)
    Świetny blog to i współprace się sypią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo.. a ja nie miałam okazji jeszcze jeść batoników- zobaczymy, czy polecisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! super wspolpraca! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło. :D
    Osobiście jakoś się zniechęciłam, albo raczej przeszło mi zainteresowanie, do tych batonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak warto spróbować, ja je uwielbiam ;)

      Usuń
  5. Wow, ile batonów. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je już gdzieś w sieci :) czekam zatem na szczegółowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się, że jeszcze takich batonów nie jadłam :-) a z chęcią bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję, a bogactwa Fig barów zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Taka współpraca to skarb :) Jednak my miałybyśmy ogromny dylemat co z tymi wszystkimi batonami zrobić, bo widać, że firma nie szczędzi na ilości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym zrobiła konkurs :P bo bym az tylu nie zjadła, albo zdążyły by się przeterminowac :P także pamiętajcie, jak kiedyś uda mi się dostać paczkę z Fig barami to, że obiecałam się podzielić, haha :)

      Usuń
    2. Konkurs? I to jest wspaniała myśl :D

      Usuń
  10. Ulala gratuluję nowej współpracy, chyba roczny zapas dostałaś haha :D Jeszcze nie próbowałam, ale patrząc na nasz rynek i tak szkoda, że mało ich mamy.. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało, ale ma być więcej ;)

      Usuń
    2. A skąd wiesz, że ma być więcej? Napisali Ci? Gratulacje ogólnie :)

      Usuń
  11. Niech ja się tylko dowiem gdzie Ty mieszkasz... przyjadę i chyba Ci ukradnę jednego fig bara. :< Marzę o nich, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie ostatnio są na promocji u mnie :)

      Usuń
  12. jajajaj... teraz ty :D Oszalałyście z tymi batonami, ale rozumiem, na zdrowie kochana! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może chciałabyś wymienić kilka (w sensie np. 4 sztuki) za świeżutkie opakowanie czekoladowych Pop-Tarts? Pytam serio, zazdroszczę jak nie wiem co. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...nie wiem czy mogę Ci ufać ;)

      Usuń
    2. Pisałyśmy kiedyś, sama byłam w blogosferze, teraz nie chcę się logować na tamto konto, stąd anonimek. Odezwać się na emaila? :)

      Usuń
  14. O kurczę! Nataaaalkoo! Ależ Ty ostatnio szalejesz! Gratulacje, suuuper, że tak Ci się blog rozwija! :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty szczęściaro *.*
    Gdyby tak ze mną chciały firmy nawiązywać współpracę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nawiązania współpracy! ;) Ja tylko jagodę jadłam, ale fakt, bardzo dobra. :) Czekam na te nowe smaki w takim razie. I oczywiście na Twoje recenzje Fig Barów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jagoda jak na razie najlepsza, ale kusi Mango!

      Usuń
  17. Po raz kolejny: gratulacje :) Jestem ciekawa Twojej opinii dot. jabłka z cynamonem i pomarańczowego mango.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie najbardziej czaję sie na te smaki :D Szkoda, że nie dostałam dyniowego :(

      Usuń
  18. Oja, wyglądają super :) Nie znam ich jeszcze, ale chętnie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. .... jak Ty to zrobiłaś?! O ja.. chyba nawet więcej niż Olga dostałaś! Ubłagałaś ich czy co?

    Gratuluję i zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. To co, mamy miesiąc z Fig Barami? ;) Sporo fajnych smaków. Białasy niedawno pojawiły się na stronie, a już są w Twoich rękach. W nich różnicy jestem ciekaw najbardziej. Ew. w 10 pozostałych też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, tak się właśnie zapowiada :)

      Usuń
  21. Kiedyś jadłem batonik z ich firmy. Był dobry, ale troszeczkę zbyt mdły. Szczerze mówiąc, myślałem, że mają tylko trzy batoniki w ofercie, przynajmniej tyle wersji można spotkać w sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o JEEEJKU. ale dostałaś pokaźną pakę ;) czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  23. PS :) Jak chcesz możemy sie wymienić <3:) Ja bym ci wysyła coś z UK <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.