poniedziałek, 16 listopada 2015

Nuggetsy z tofu i z serem Vegetalia

Widzę, że moja pani od chemii bardzo nie lubi uczniów, którzy chcą pokazać, że wiedzą więcej, niż pisze podręcznik :') Poprawiałam chemię, na 4, serio?! Wypisałam jej o barwnikach, o substancjach słodzących, tłuszczach, wypisałam przykłady (mimo, że nie prosiła), podałam wpływy na organizm (choć też nie prosiła), wszystko zrobiłam dobrze, napisałam się jak głupia, a ona wstawiła mi 4.
Serio? Serio?! Następnym razem nie będę się tak produkować i napiszę czysto ''podręcznikowo'', jak ona ma to w zwyczaju mówić.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kto nie lubi nuggetsów? To taki fastfood'owy klasyk, który jest dostępny w zestawie z frytkami chyba w każdej ''szybkiej'' restauracji/knajpce ;) Jednak wegetarianie/weganie też mogą sobie na nie pozwolić i przy okazji ocalić życie niejednej kurki!
Vegetalia ma w swojej ofercie nuggetsy z tofu i sera, wersja wegetariańska. Czy pyszna? Przekonajcie się! :)


Skład/Wygląd/Smak:
Niestety uraczę Was dziś tylko 2 zdjęciami, ale nuggetsy były bardzo mocno oblane oliwą i po prostu nie dało trzymać ich w rękach :( Jednak mam nadzieję, że tu widać je wystarczająco ;)
Skład jak widać, nie jest zły i na pewno lepszy niż wegańskie nuggetsy z Kauflanda.
Wygląd? Niczym oryginał! Niczym nie różnią się niż te z kurczaka. Obtoczone są bułką tartą, zalane olejem i gotowe do smażenia. Czego chcieć więcej w ciężkie dni? :) A jak w smaku? Pyszne! I konsystencja i smak przypomina trochę paluszki rybne (czyli więcej czujesz panierki niż wypełnienia). Po podsmażeniu świetnie chrupią, a w towarzystwie jakiegoś sosu pomidorowego są perfekcyjne (szczególnie takiego ostrego!). Dodam, że są tak nasączone olejem, że trzeba usmażyć je na suchej patelni :P Ja dodatkowo musiałam je odsączać, bo mój żołądek nie poradziłby sobie z trawieniem :P Sera niestety w środku nie uświadczyłam, a miałam cichą nadzieję, że będzie się ciągnąć, a tu lipa :/ Jest tylko bardzo, ale to bardzo lekki posmak sera.

Ogólnie fajna sprawa, którą warto spróbować :)



Podsumowując:
8/10
Czy kupię ponownie? - Być może


36 komentarzy:

  1. Zawsze można położyć ser na górze podczas smażenia i bedzie ciagnelo sie ze ho ho,polecasz np w.bulce ?(jak hamburger z dodatkami ?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile sztuk jest w opakowaniu? Duże? Czy raczej malutkie? Ile waży sztuka? Nie lubie tofu.zrazilam sie za pierwszym razem o do tej pory unikalam wszystkiego z tym skladnikiem.ale te nuggetsy kusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są średnie, trochę większe niż te z Kauflanda. W opakowaniu jest 6 sztuk, a ile ważą to nie mam pojęcia, po co to wgl.? :P
      Tofu jest pyszne, ale trzeba umieć je zrobić! ;)

      Usuń
  3. No i może to był błąd? Może trzeba było napisać tylko to, co było w poleceniu? Więcej nie zawsze znaczy lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocenia pewnie też pisanie na temat, bo to się na maturze będzie liczyć, a skoro nie prosiła, to wiadomo. No cóż, 4 nie jest aż takie złe, w przyszłości może będzie lepiej. ;)
    Znowu danie nie dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja chemica ale w gimnazjum nie lubiła mnie. Pamiętam jak raz wzięła mnie do odpowiedzi.. zadała mi 5 pytań a ja nie odpowiedziałam na 1/3 jednego pytania (z trzech rodzai siarki wymieniłam tylko dwa) i wstawiła mi 3.. cała klasa była w szoku. Każdy był pewien ze dostanę 5- lub 4 a tu 3.. Potem wzięła do odpowiedzi moją koleżankę, która z 3 pytań odpowiedziała na 1 i to nie całe - dostała to samo... Według mnie to było nie sprawiedliwe ale co poradzić... ta babka była dziwna... Po lekcji klasa z niedowierzaniem poszła powiedzieć o mojej ocenie wychowawczyni - ta wiedząc jaka jest ta kobieta tylko się uśmiechnęła i machnęła ręką.
    Są nauczyciele, którzy nie doceniają uczniów... Ważne, ze się poprawiłaś - BRAWO ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W sumie, dobrze, że poprawiłam się dla samej siebie :)

      Usuń
  6. Szkoda że ta kobita z chemii nie doceniła Twojej pracy, ale najważniejsze są Umiejętności :)

    nugetsy mimo że wege to niestety nie dla mnie. Nie lubię takich zamienników, szczególnie gdy są oblane olejem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam nuggetsy, ale z mięsem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wyglądają smakowicie w opakowaniu;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam mięsnych nuggetsów, więc i takie w wersji vege za bardzo mnie nie przekonują :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym :) A mówisz, że w Kaufie są podobne?? Bo bym sobie chętnie takie zjadła, a przez neta zamawiać mi się nie chce i w dodatku drogie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyglądają, cena ok. 7-8 zł :)
      http://zielonyjelen.blox.pl/resource/nuggetsy.JPG

      Usuń
  11. Kiedyś kupowałem nuggety w Kauflandzie i też były smaczne, ale robione są z glutenu. Muszę sobie raz je kupić. Te, opisane przez Ciebie, mają niezły skład, chociaż nie kupiłbym ich za dwie dychy. Chyba że byłbym milionerem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, czasem można sobie pozwolić! ;)

      Usuń
  12. Ech, odnośnie początku - miałam ostatnio podobną sytuację… Spróbuj może wyjaśnić to z nauczycielką? Trzymam kciuki. :C
    Nuggetsy dla mnie byłyby pewnie mega fajne, gdyby nie ten ser. Brrrrrr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bardzo nas kuszą takie produkty ;)
    A może dlatego dała Ci 4, bo wkurzyła się, że przez Ciebie miała więcej do czytania? Też takiego nauczyciela w liceum miałyśmy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ona chyba nie lubi rozgadanych uczniów :P

      Usuń
  14. A ludzie, którzy robią błędy, nie lubią, jak się ich poprawia. Taka natura człowieka, że czuje się źle, kiedy ktoś mu coś wytyka. ZWŁASZCZA jeśli się w tym specjalizuje, jak nauczycielka chemii w naukach ścisłych. Swoją drogą, w liceum miałam taką matematyczkę, od której każdy uczeń znający się na matmie wiedział od niej więcej. Porażka.

    Nuggetsy wyglądają na zdechłe, nie zjadłabym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no w sumie :P Ona nie wiedziała, że kiwi ma najwięcej witaminy C spośród owoców cytrusowych :P

      Usuń
  15. Nuggtsy kocham, a takie serowe twory to chyba nawet wolałabym niż standardowe z drobiu. :D Liczyłam na większe wow, ale i tak bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt :)
    jak ja nie lubię takich nauczycieli -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę, nie wiedziałam nawet o ich istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję baby od chemii, ja też mam wredną, ale chyba nie aż tak. Miej ją w dupie, że tak powiem, następnym razem będziesz miała łatwiej, bo nie będziesz musiała się tyle uczyć, będzie miała co chciała haha :D
    matko ile "będzie" haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno przestań się skarżyć na nauczycieli.Na maturze też będziesz tak robić? Odpowiadać na pytanie nie tak jak chcą egzaminatorzy? Wyzerują Cię momentalnie bo liczy się stricte odpowiedź na pytanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby pani od ''mydełek i pudełek''? ;)
      Wiem o tym, ale jako pierwszy sprawdzian chciałam się pokazać, a nie...

      Usuń
  20. Dokładnie tak to już jest, jak jesteś za słaba to źle, ale jak umiesz więcej, to tym gorzej. :) Ważne, że sama z własnej woli poszerzasz swoją wiedzę, pewnie większość ludzi z liceum wcale nie jest taka ambitna i uczy się tylko formuł z podręcznika na pamięć. :) Na maturze się od tego odchodzi, są zadania na rozumienie i przetwarzanie informacji, więc każda dodatkowa wiedza się przyda. Ale do nauczycieli średnio dociera fakt, że lepiej napisać więcej, aby odpowiedź była kompletna niż powierzchownie ująć temat. Mi też nauczycielka z biologii potrafi wyzerowac zadanie, bo napisałam dobrze, ale za dużo... na szczęście na maturze będzie inaczej. :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że ogólny nastrój Ci się poprawił. :)
    PS. Podziwiam jak godzisz naukę z tak częstym pisaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, ale Ci dziękuję! Nie masz pojęcia jak mi humor poprawiłaś :*

      Usuń
  21. ojojoj... pojadłabym takie nuggetsy <3 Jadłam może jeden kiedyś lub dwa od taty albo brata :) Dlatego, że mi nie podrodze do fast foodów, a nie z silnej woli :D

    Pojadłabym takie zdrowe :3

    Kobieto, naucz się, że na 5 umieją tylko nauczyciele! Sama mi to wychowawczyni powiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio Pan od gegry stwierdził, że na 5 umie Bóg, na 4 on, a my na 3 i 2 :P

      Usuń
    2. genialne, aż sobie zapiszę :D

      Usuń
  22. nugetsy z tofu? Nigdy o czymś takim nie słyszałam..

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.