wtorek, 17 listopada 2015

Płatki Nestle Chocapic

Co za pogoda, ludzie! Nic się nie chce :/
Jak to jest zaczynać dzień z odwołanymi 3 pierwszymi lekcjami? Nie wiem, ale dziś się przekonam! :D Może w końcu prześpię więcej niż 4 godziny...

A dziś lekcje chemii z nową panią, podobno jeszcze gorszą. Szkoda, że nie mam szczęścia do nauczycieli ów przedmiotu. Choć nie mogę jej oceniać po zwykłych plotkach...a nóż okaże się być fajna? Zobaczymy!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamiętacie jak śmiało, twardo i pewnie trzymałam się w fakcie, że nie cierpię chocapic? Że są fuj, nie dobre, najgorsze płatki? Że nigdy ich nie lubiłam i, że nie polubię? No cóż, co te promocje robią z ludźmi. Kupiłam, paczka czekała i czekała, aż w końcu ją otworzyłam, bo ile można?! I przeżyłam szok...a jaki? O tym w recenzji!


Skład:


Wygląd: Opakowanie mało przyjemne, w ciemnych barwach, które nie przyciągają uwagi. Chocapic zawsze giną w szeregu innych płatków na półce, a przynajmniej u mnie tak bywało. Omijałam te płatki szerokim łukiem, bo bardzo źle zapamiętałam je z przedszkola. Pamiętam dokładnie te poniedziałkowe poranki z talerzem ów płatków (ofc. podrób, ale muszelki były!) i mlekiem, w którym pływał grubaśny kożuch...a fe!
Ponad to zawsze irytowała mnie reklama tych płatków. Ten dzieciak był w niej denerwujący, a piesek nie tak zabawny jak wilk z cookie crisp :P

Nad płatkami rozwodzić się nie będę, bardzo intensywne, bardzo ciemne i w kształcie muszelek.


Smak: Zapach tych płatków to obłęd. Gdy otworzyłam opakowanie, poczułam silną woń kakao! Normalnie jak tabliczka czekolady ;) Tak wspaniały zapach, że moja szczęka opadła na samą ziemię. No bo jak?! Jak takie paskudne płatki mogą tak cudownie pachnieć?!

Myślałam, że są większe, serio, ale jakoś tak zawiodłam się ich rozmiarem :P Bardzo drobne muszelki, ale przynajmniej całe i nie połamane. 

A smak? Poezja, kakaowa, intensywna, przyjemność. Płatki są mega intensywne, tak, jakby zjeść czekoladowego cukierka :D Pyszne są i na prawdę byłam w szoku! Niby to samo co Nesquick, ale w innej formie, lecz guzik prawda! Tamte są bardziej pudrowe, lekko kakaowe, a te intensywnie czekoladowe...mniam!

Jedynym minusem jest to, że szybko miękną w mleku :( W serku/twarożku już wolniej, ale nadal pozostają krótko chrupkie. Niemniej jednak kupię je ponownie i to nie raz!
Polecam :)

Podsumowując:
9/10
Cena - 6,99 zł (promocja)
Czy kupię ponownie? - Tak!

42 komentarze:

  1. ja ciągle poszukuję płatków, które długo zachowają swoją chrupkość po zalaniu mlekiem. póki co, to jakaś al-chemia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne wspomnienia z udzialem tych płatków.daj znać jak nowa nauczycielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa nauczycielka straszna, ale mam nadzieje, że dam radę :D

      Usuń
  3. Zawsze wolałam je od Nesquików, ale i tak nie były to nigdy moje ulubione płatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a próbowałaś orzechowych Chocapic? :D Są geeenialne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwie sie bo nigdy ich nie lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś nie przekonują, nie lubię ich i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córka akurat te uwielbia:-) Coś w tym jest;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa pani? A co tamta odeszła, czy zmieniłaś klasę? Plotek nie słuchaj - dla jednego nauczyciel moze być "wredny" a dla innego odwrotnie ;) Sama się przekonasz ;)

    A jeśli chodzi o płatki to jednak je lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieniłam, niestety, a pani nowa, bo wróciła z chorobowego ;)

      Usuń
  9. Pogoda = katastrofa zimno, deszcz ze śniegiem, ciemno ech.. prawdziwa jesień a może i nawet początki zimy.
    Co do płatków, dawniej się nimi zajadałam, pyszne. Jednak teraz myślę że bym ich nie zjadła, jakoś czekoladowe mnie nie przekonują do siebie.
    Fajnie że trafiła Ci się promocja, bo z tego co zaobserwowałam w sklepach mimo że nie kupuję przetwarzanych płatków ceny są okropne, oczywiście zależy dla kogo ale moim zdaniem są zbyt wysokie i nie godne produktów jakościowo.
    Dobrze że Ci smakują - warto mieć swoją opinię i smak a to się ceni!
    Gorące pozdrowienia w zimną jesień ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozczulenie mnie bierze, bo te płatki kojarzą mi się z całym dzieciństwem kiedy jadłam je CODZIENNIE. <3 To zawsze były moje ukochane i najczęściej pojawiały się w moich śniadankach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zawsze lubiłam Chocapic :) Jak byłam mała to najbardziej właśnie te i cheerios

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheerios nieźle się popsuły :(

      Usuń
    2. niestety nie wiem bo dawno ich nie jadłam ale zawsze sa jeszcze te 7 zbóż :) te akurat jem

      Usuń
    3. Przecież tych zbożowych już nie robią :(

      Usuń
  12. I jak z tą nową panią z chemii? :*

    Chocapic nie spróbuje, bo to moja zmora. Nigdy nie lubiłam tych płatków. Wybitnie nie trafiają w mój gust :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było źle, ale stwierdzam fakt - jest straszna :D

      Usuń
  13. Uwielbiałyśmy zawsze jako dzieciaki :D W ciepłym mleku robiły się takie fajne śliskie :D :D
    A kożuch jest cudny i my zawsze się o niego kłóciłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kożuch teraz kocham, ale kiedyś to była zmora!

      Usuń
  14. Hmm, też za nimi nie przepadałam, ale teraz z chęcią zrobię powtórkę. Jak mnie najdzie na czekoladowe płatki oczywiście. A co do pogody, w poniedziałek nie pojechałam na poranne zajęcia, bo mnie zniechęcił deszcz :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostatnio złapałam je na promocji i też bardzo mi smakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tego wilka z cookie crisp zawsze było żal :P Mam nadzieję, że ta nowa pani nie będzie jednak taka zła! No i czasem surowi nauczyciele, którzy dużo wymagają, jednak wiele rzeczy uczą i to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokazać koleżanko to się możesz w telewizji a nie na sprawdzianie z chemii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty skarbie możesz zająć się czymś innym niż ciągłe pouczanie mnie i zwracanie mi uwagi :)

      Usuń
  18. a mówiłam Ci uparciuchu! A mówiłam, że są pyszne! Ale mnie ignorowałaś, cieszę się, że w końcu się przekonałaś i zwróciłaś im należy honor, dzękuję Ci za to :* :)

    Wyśpij się błagam Cię, z takich godzinek trzeba korzystać ^^

    Ludzie plotkują, i nie podoba mi się to, a rusz okaże się zajedwabistą babką ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba, ale ja nie mogę! Jedyny czas kiedy się wysypiam to weekend :(

      Usuń
    2. :< Nie rób tego, chyba, że chcesz się leczyć jak ja...

      Usuń
  19. Mam wielki sentyment do tych płatków. Uwielbiam sposób, w jaki rozmiękają w mleku.

    OdpowiedzUsuń
  20. To tylko pokazuje jak nam się gust z wiekiem zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wychodzi na to, że oryg. wyprzedzają peleton podróbek o osiem okrążeń. Teraz w biedronce pojawiły się kolejne zastępniki.Gdybym miał dziecko, pewnie już by zostały przetestowane, a tak... zakup odłożony na święte nigdy.

    Z twarożkiem ich sobie nie wyobrażam, ale z mlekiem migdałowym mogą być fajne. Oczywiście, za dziecka, przejadłem kilka paczek... na sucho ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się teraz czaję na kółeczka owocowe z Lidla :D Już nie mogę wytrzymać do czwartku!

      Usuń
  22. Jak spadnie snieg humor bedzie lepszy! Ja juz nie moge sie doczekac zimy 😍

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.