niedziela, 8 listopada 2015

Płatki śniadaniowe Reese's

Jestem totalnie podłamana. Wczoraj weszłam sobie na dziennik internetowy aby sprawdzić, czy aby nie doszła mi jakaś ocena i ... 3+ z chemii - dział żywność. Jestem załamana psychicznie i nigdy chyba tak źle się nie czułam. Już wyobrażam sobie te spojrzenia w klasie...
Mało kto dostał 3, wszyscy prawie 5, ale ja po prostu nie umiem jechać na ściągach. Sumienie mnie w tedy zżera od środka i nie mogę pogodzić się z tym faktem, że oszukałam siebie, nauczyciela i innych, to przecież niesprawiedliwe!
Jestem beznadziejna, a o bio-chem mogę sobie pomarzyć z 3+ :')

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kocham masło orzechowe, kocham Reese's i kocham płatki śniadaniowe. Czy istnieje lepsze combo od płatków śniadaniowych Reese's?
Dzięki sklepowi Scrummy, mam szansę spełnić swoje jedzeniowe ''marzenie'' i spróbować moich płatków ze snów. Zawsze je chciałam i zawsze plułam sobie w brodę, że nie mogę ich dostać stacjonarnie w Kuchniach Świata. Jak wypadły? Warto było tyle czekać? ;) Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Opakowanie kartonowe co jest typowe dla każdego kraju oprócz Polski :P Praktyczne, rzucające się w oczy i uzbrojone w ciepłe i przyjemne kolory. Na zdjęciu/obrazku mamy papilotkę babeczki Reese's, a w niej kulki w dwóch kolorach - brązowym i beżowym.

W środku pudełka znajdziemy foliowy woreczek, a w nim masę kulek, których kolorystyczne proporcje są chyba po równo. Dla mnie wyglądają cudownie, szczególnie wersja beżowa ;)


Smak: Zapach jest obłędny, mocno orzechowy  dziwnie przypominający moje ulubione chrupki z dzieciństwa. Gdy byłam mała kochałam się nimi zajadać, a wyglądały one tak - klik. No tak, ale czy to nie jest dziwne, że płatki śniadaniowe pachną jak słone chrupki? Halo! Przecież to masło orzechowe! Więc jemy...

Gdy wzięłam płatki do ręki, to strasznie wydały mi się tłuste. Ja nie znoszę tłustych rzeczy, męczy mnie po nich, ale nawet ta rzecz mnie nie zniechęciła. Musiałam je zjeść!

Zacznę od płatków kakaowych, które są jakieś takie nietypowe. Na pewno nie smakują jak Nesquick czy inne znane mi czekoladowe płatki. Są takie trochę...no jak czekolada w Reese's, czyli niespecjalne. Solo nie bardzo mi smakują, ale w połączeniu z serkiem wiejskim - o mamo ♥
Orzechowe kulki są jeszcze bardziej tłuste niż ich poprzedniczki, ale ich smak to czysta poezja. Nie jest to smak typowego masła orzechowego, ale właśnie bardzo podchodzi on po pokazane wcześniej chrupki - pyyycha! Płatki są pyszne, a połączenie ich z serkiem wiejskim to moja obsesja :D Dopiero co dostałam paczkę, a one już znikają! Chyba wiem o co poproszę na gwiazdkę ;)

Punkty obniżam za cenę i tłustość, ale zdania nie zmieniam - fenomen.


Podsumowując:
9/10
Czy kupię ponownie? - Poważnie rozważam to, aby nie kupić 2 paczki na święta :D

54 komentarze:

  1. O rany… wiedziałam, że wypadną super. xd Odkąd je zobaczyłam na stronie Scrummy to wiem, że muszę je kiedyś kupić. XD Po porównaniu do tych chrupek, które też uwielbiałam *.* - to już zupełnie przekonana do nich jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie przejmuj się tą oceną z chemii w najmniejszym stopniu. :) W pierwszej klasie tak już jest - przedmiotów pełno, a każdy nauczyciel chce pokazać, że jego przedmiot jest najważniejszy, zwłaszcza po sprawdzianach... U mnie było to samo, w życiu bym się nie przemogla, aby korzystać z tych gotowcow z neta i ściąg na lekcji, nawet nie byłabym w stanie przez sumienie właśnie. I oczywiście wychodziłam jak ostatnia sierota z ocenami poniżej przeciętnej przy innych, którzy nie mieli oporów. :) Ale już po roku, kiedy już miałam rozszerzoną biologię i chemię, nagle okazało się, że jestem w najlepszej 5-tce. :) Na pewnym etapie już ściągi niewiele pomogą i jeśli będziesz pracować to z pewnością się wybijesz ponad tych, którzy oceny zdobywają nieuczciwie. ;) Głowa do góry i z pewnością wszystko pójdzie dobrze! ; D
    PS. Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Mam nadzieję, że mnie też spotka taki los...oby! :*

      Usuń
  3. Mam ochotę na te płatki już od momentu, jak zobaczyłam, że je dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy ich nie jadłam, może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te płatki to chyba jedyna rzecz reese's, która mnie nie interesuje. Ale już mówiłam, jestem niepłatkowa :)
    Trójka zdobyta bez ściąg jest więcej warta niż piątka zdobyta ściągami. I mówię to ja, osoba, która robiła i czasem korzystała ze ściąg. I poradzę ci coś, rób ściągi. Nie namawiam cię żebyś z nich korzystała, ale je rób. Podczas pisania zapamiętasz trochę dodatkowych informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie osobą ''niepłatkowym'' smakować nie będzie, to po prostu trzeba kochać :D
      Dzięki za radę, w sumie to nawet fajny patent na naukę :)

      Usuń
  6. Hej, hej, bez takich głupot! To tylko jedna 3 i to z plusem w dodatku! Szybko nadrobisz kolejnymi lepszymi ocenami. Nie przejmuj się! :)
    A te płatki... pragnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatki z chęcią bym spróbowała, ale nie mam możliwość XD

    Ej, nie smuć się. Każdemu mogło nie pójść :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Może moje marzenia kiedyś też się spełnią i będe miała okazję spróbować tych płatków? ^^
    Kochana nie przejmuj się oceną! Jesteś uczciwą osobą i powinnaś być z siebie dumna, że nie oszukujesz. To bardzo rzadka i doceniana cecha. To tylko jedna ocena, którą na pewno będziesz mogła poprawić :*

    OdpowiedzUsuń
  9. no to mnie przekonałaś ostatecznie, zamawiam córce i mężowi :P Jeszcze jakieś płatki ich polecasz? nie będę zamawiała 1 opakowania, lepiej od razu ze 2, to do świąt wystarczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jadłam żadnych innych, ale słyszałam, że te są pyszne :)
      http://scrummy.pl/produkty/265-hershey-s-cookies-n-cream.html

      Usuń
    2. a dziękuję! i w promocji dodatkowo! :)

      Usuń
  10. Te orzechowe chętnie bym zjadła po tym co piszesz, wyglądają smacznie i właśnie tak przyjemnie orzechowo :)
    Nie przejmuj się 3+ - znaczy ona więcej niż te wszystkie 5 zdobyte dzięki ściągom, mam nadzieję, że los Ci to szybko wynagrodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wywołało to u mnie reakcję: "fu. fu. FU. FUU!". Ja wspominam je bardzo źle. Zostały kupione podczas mojego pobytu na Alasce (trzeba było wybrać coś, co usatysfakcjonowało by cztery osoby), a następnego dnia wyszło, że oprócz nich nie zostało nic na śniadanie, więc zjadłam (chociaż płatki na śniadanie to nie moja bajka, a już na pewno nie takie słodzone) i nie dość, że po prostu mi nie smakowały, to uważam to za jedno z gorszych śniadań w moim życiu. :P
    Rozumiem jeszcze cenę tych 2 $, góra trzech... ale prawie 40 zł? Zdzierstwo.

    PS Co do szkoły... Rób dalej swoje, nie ściągaj. Uwierz mi, lepiej mieć zasłużone tróje i coś tam wiedzieć, napisać maturę, niż jechać na ściągach, a w dniu matury odnieść jedną z większych porażek w życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, skoro jesteś niepłatkowa to pewnie dla tego Ci nie smakowały ;) Ja mam prawdziwą fazę i jem teraz płatki na potęgę! Normalnie 500 gram w tydzień :P

      Dziękuję, rzeczywiście lepiej poczekać, co inni osiągną na maturze :)

      Usuń
  12. Jakoś mnie nie zachęciłaś do tych płatków:P Też nienawidzę, a nawet nie mogę jeść, rzeczy tłustych.

    PS. Nie dołuj się tą oceną. Ważne, że zdałaś, następnym razem będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sobie wyobrażamy ten smak z serkiem wiejskim!! Będziemy teraz o tym śniły po nocach przez Ciebie :D :D Ale prawie 40 zł za paczkę płatków to byśmy nigdy w życiu nie dały :P
    Przykro nam z powodu chemii i wiemy, że zdanie "nie przejmuj się tym" to tylko puste słowa ale naprawdę nie warto sobie psuć zdrowia przez oceny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Marthą! Jeszcze w liceum nie jestem, ale wiem, że będzie ciężko. Mimo wszystko uważam, że nie możesz zadręczać się jedną oceną! A też słyszę od starszych ode mnie osób, że 1. klasa to oceny poniżej 4. :P i dobrze, że nie korzystasz ze ściąg czy tego typu rzeczy! Masz wtedy czyste i spokojne sumienie, wiesz czego musisz się douczyć, w czym poprawić i jesteś tak jakby na bieżąco z tym co wiesz. Także wierzę w Ciebie mocno! :* Ja nie jadam płatków, ale takie to bym sprónowała :D A te chrupki pamiętam! Nie że je jadłam, tylko pamiętam smaķ xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie ma to jak taki motywujący kop!

      Usuń
  15. dziewczyno i czym ty się przejmujesz!? Powinnaś gałganie jeden być z siebie dumna! Bo kiedy ty wszystko będziesz umiała i będziesz szczerze i godnie z sobą żyła, inni w końcu trawią na swego! Przecież całe życie nie da się jechać na ściągach i w końcu na studiach czy w życiu to wyjdzie! Wiesz co, potwornie mi zaimponowałaś, brak dzisiaj już tak uczciwych ludzi! Przywróciłaś mi wiarę! Dziękuję :* :) I trzymaj tak dalej, bo tak łatwo zatrzeć granicę pomiędzy dobrem,a złem, a później tak trudno ją odbudować...

    Marzenie te płatki.... idę pochlastać się włosami....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Rzeczywiście trzeba być uczciwym, tak będzie lepiej :) Przecież na maturę nie zrobię sobie ściągi...
      Te płatki to też były moje marzenie...może się w końcu doczekasz!

      Usuń
    2. cieszy mnie takie podejście, tak trzymaj! :* :)

      Usuń
  16. Zluzuj dziewczyno, przecież +3 w liceum to świetna ocena...Nie można mieć całe życie samych piątek. Zresztą - po cholerę ci to? Samoocenę ci to podniesie? Powiem Ci, że to, jakie masz oceny w szkole nie świadczy ani o twojej inteligencji, ani o tym czy osiągniesz w życiu sukces, so.
    A co do płatków - pewnie niebo, ale 40 złotych...Błagam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna ocena? No nie wiem, ale skoro tak piszesz...dzięki za motywującego kopa! :)
      No niestety, cena masakryczna, ale czasami warto :)

      Usuń
  17. W Lidlu będą piernikowe kosteczki :) Kiedys czytalam, ze bardzo Ci smakowaly :) http://gazetka.lidl.pl/f7c0f6c2-1d99-477e-bdf8-f0c228de03ce/#/18

    OdpowiedzUsuń
  18. Matura i tak pokaże kto jest lepszy, a oceny cząstkowe w trakcie roku szkolnego mało jakie mają znaczenie.. :) A płatki - WOW! W życiu ich nie widziałam, a nawet o nich nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to prawda! Już luzuję, przecież mogę poprawić :)

      Usuń
  19. No cena zadziwia przyznam szczerze, ale kusza mnie strasznie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. uczymy się dla siebie nie dla ocen. Moim zdaniem fajnie jest sie uczyc poznawac nowe rzeczy :) czy to ma sens robic sciagi ? szkoda ze w Polsce jeszcze ne jest to tak egzekwowane :v chociaz na studiach na niektorych zaliczeniach bylismy wpuszczani w malych grupkach i jak ktos sciagal dostawal 1 i byl wyproszony z sali.. mial jeszcze szanse zaliczyc w kolejnym terminie :) tak powinno byc bo kurcze lekarz Ci w przyszlosci powie "nie wiem akurat tego sie nie uczylem bo mialem sciage" albo architekt "no zawalilo sie bo zaliczylem ze sciaga ;)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie :D ''Niech mi Pani wybaczy, ale nie wiem jak zatamować Pani krwotok, bo to miałem na ściądze'' :P

      Usuń
  21. Jak ja to chcęęęęęę. Kocham płatki śniadaniowe, a takich nigdy nie jadłam... Jeszcze nigdy nawet nie jadłam nic od Reeses to chęć jest jeszcze większa, bo to nieznana mi zupełnie marka, a taka przecież popularna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw to Ty spróbuj masła orzechowego! :P

      Usuń
  22. Nie wyglądają za apetycznie, bo mają jakby tłuszczową powłokę. I właśnie ta tłustość mnie zniechęca. Ale jako fanka masła orzechowego powinnam spróbować. a skoro Tobie posmakowały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, tłustość tu jest duża, ale są genialne <3

      Usuń
  23. Spróbowałabym, po tym jak posmakowały mi babeczki naprawdę mam ochotę, ale cena.. Sprawia, że nawet na gwiazdkę bym o nie nie poprosiła bo za te 37 zl można mieć lepsze słodycze :D ach kartony, ubolewam nad tym, iż u nas ich nie praktykują..

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana, chcesz iść do LO na bio-chem? To chyba głównie liczy się wynik egzaminów, a nie ocena, ale nie pamiętam :(
    Jeeej.. zawsze chciałam spróbować tych płatków.. to moje żywieniowe marzenie ;D
    ale trochę nie mamm na nie pieniędzy, aktualnie..
    ależ ci zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem w LO, ale chcę się przepisać tylko, że nie ma nigdzie miejsc...

      Usuń
  25. Ale drogie... Dla prawdziwych bogaczy. :)
    A mają może jakiś certyfikat wegetariański?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale sądzę że są wege :)

      Usuń
    2. Tak tylko pytam, bo jest dodatek cholekalcyferolu, a on jest rzadko wytwarzany z porostów. Często używa się do niego źródeł pochodzenia zwierzęcego, choć nie zawsze pochodzą z uboju, np. lanolina. :)

      Usuń
  26. czemu nie dodało mojego komenatrza? >.<

    ech a tyle się naprodukowałam od serca, ale powtórzę w skrócie... Dziewczyno powinnaś być z siebie dumna! Brak jest takich uczciwych ludzi! Napawasz nadzieją w przyszłość i w drugiego człowieka... Nie da się wiecznie na skróty w życiu iść! Twoja ciężka praca jeszcze zbierze obfite plony, a Ci, którym teraz tak gładko, jeszcze dostaną w kość! Głowa do góry! Myślisz, że do jakiego lekarza wolałabym pójść : do tego który ma wszystko w jednym paluszku, ale sprawdziany nieodzwierciedlały jego wiedzy... czy do konowała który jechał na ściągach... jak myślisz? :D

    Płatki cuuuuudo *_______* Marzenie... aż ściska mnie w środku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie przecież dodało! :* :D

      Usuń
    2. ślepa jestem bo dwa razy sprawdzałam i nie zauważyłam xDD Ale patrz zamiast skrócić jeszcze przedłużyłam xDDD :* :)

      Usuń
  27. No to mnie zainteresowalas! Bralabym od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadłabym, aż dostałam ślinotoku. Ja polecam płatki Olaf&Frozen https://www.google.pl/search?espv=2&biw=1280&bih=899&tbm=isch&sa=1&q=cornflakes+olaf&oq=cornflakes+olaf&gs_l=img.3...9800.13423.0.13900.15.13.0.2.2.0.153.1313.8j5.13.0....0...1c.1.64.img..1.14.1226.Viw1zopl8yE#imgrc=xaURnYu83Q6DiM%3A

    OdpowiedzUsuń
  29. Też miałam zawsze problem ze ściąganiem! Uszy do góry! Osoby, które ściągają, nie zasługują na piątki...

    Z wielką chęcią spróbowałabym tych płatków. Chyba świetnie wypadłyby jako ozdoba owsianki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena trochę odstrasza, ale widać że warto :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.