piątek, 6 listopada 2015

Pieczywo chrupkie Chrupak Cebula+Ser

Zawaliłam! Zawaliłam tą cholerną chemię, już to wiem! A jutro zawalę fizykę i dostanę kolejną pałę. Nie wiem co jest ze mną grane, ale brak mi motywacjo do wszystkiego. Nic mi się nie chce, na nic nie mam siły i ciągle się obwiniam. Spadła mi ochota na cokolwiek...co jest? :( Czuję się źle sama ze sobą, po prostu zarąbiście źle.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Chrupaki potrafią działać cuda. Nie dość, że są przepyszne to i jeszcze poprawiają humor ;) Jak już mogliście przeczytać w poprzednich recenzjach, oczarowały mnie swoimi walorami smakowymi. Nadają się na słodko np:. w granoli (klik) czy na wytrawnie, jako dodatek do obiadu (klik) ;)

A jak wypadła wersja cebulowa? Również mnie w sobie rozkochała? Zapraszam!


Skład:


Wygląd i smak: Jak Chrupak wygląda, to chyba każdy widzi ;) Cienki chlebek chrupki, który przypomina sporego krakersa. Ładnie posypany jest serem, który podczas wypiekania cudownie się stopił. Cebulki może nie widać, ale wierzcie mi na słowo, że jest i to dużo!

Chrupak pachnie cebulą i to strasznie. Dla cebulowego fana jak znalazł (albo dla polaka :P). Jest bardzo chrupiący, jak poprzednie wersje smakowe i idealnie wypieczony. Sera jest w sam raz, proporcjonalnie do przypraw i dodatków. Fajnie równoważy on ostrość cebuli i dzięki temu chlebek nie jest taki pikantny. Ponad to w cieście zatopiony jest słonecznik, sezam i siemię. Fajne urozmaicenie i kolejna dawka chrupkości ;) Chrupak oczywiście jest pyszny, chyba nie ma takiego, który by mi nie smakował! Ten jednak jest za bardzo aromatyzowany i wystawiam o punkcik mniej.


Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 6 zł Rossmann, Społem, Tesco
Czy kupię ponownie? - Tak

23 komentarze:

  1. Powiem to jeszcze raz, za bardzo się przejmujesz. Teraz zawaliłaś ale potem poprawisz oceny i będzie dobrze. A teraz przez to, że tak się nakręcasz z tą szkołą to czujesz się tak jak się czujesz. Możliwe też, że masz niedobory. Też ostatnio czułam zmęczenie i zniechęcenie i okazało się, że to anemia. Więc, powiedz rodzicom, ze ostatnio czujesz się nijako, zrób badania. Jak wyniki będą dobre to będzie to oznaczać, że jesteś przemęczona i może problem leży w umyśle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to sprawa ''umysłowa''. Za bardzo się przejmuję wszystkim...

      Usuń
  2. Kochana! Proszę nie spisuj się od razu na straty! Tak pogorszysz jeszcze sobie bardziej humor...
    Podejdź do lustra. uśmiechnij się i powiedz sobie ''to będzie dobry dzień'' :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no... dlaczego dla Ciebie Polak = cebula? :P Chodzi o cebularze? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, można sobie tak interpretować :P

      Usuń
  4. Widziałem ten produkt już wcześniej, ale nie wiem, czy się skuszę. Chyba wolę kupić jednak chlebek chrupki i czymś go obłożyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego też możesz obłożyć, a jest dużo, duuuużo lepszy i bardziej syty niż wersja typowej tekturki ;)

      Usuń
  5. Osobiście, gdybym już go miała jeść, to chyba bym wolała, żeby był cebulowo-pikantny.

    OdpowiedzUsuń
  6. To tym razem akurat wersja cebulowa nas nie zachęca :)
    My też zaobserwowałyśmy u nas spadek motywacji ale to może być spowodowane po prostu pogodą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem, że połączenie sera z cebulą, kojarzy się z brzydkim oddechem,
    Ja wiem, że połączenie sera z cebulą, kojarzy się z Żydami,
    Ja wiem, że nie wszyscy lubią cebulę,

    Ale co z tego ;). Lubie ją, niestety. Najbardziej czerwoną (do pomidora, mięcha, sera właśnie), potem dopiero białą. Ale nie oznacza to, że odstawiam ją na bok.

    Teraz mam dwa Rossmany pod domem, więc z pewnością do niego/ nich zajrzę. Wychodzi dużo drożej niż Wasa itp. chrupkie pieczywo, ale sera z cebulą (bez formy pasty) jeszcze u nikogo nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale oddech po niej... :P
      Kupuj, kupuj! Najlepszy jak na razie dynia+ser i orkisz+słonecznik :)

      Usuń
  8. Przestań kobieto! Jesteś człowiekiem, a nie robotem! Ile razy mam Ci powtarzać! Po każdym Wielkim piątku jest Wielka Niedziela! Będzie dobrze, zobaczysz :* :)

    A ja lubię aromaty xDD I na ten smak najbardziej liczyłam między innymi :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. To pieczywo jest super i koniec kropka. Naprawdę ciekawy w smaku jest ten ser, taki nietypowy bym powiedziała. Dodatek cebuli ZAWSZE będzie na plus. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Polak z wielkiej litery. A chleba najadłabym się przed randką z kolesiem, z którym nie chciałabym nawiązywać głębszej relacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba mój ulubiony smak chrupaków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że ta mąka pszenna na pierwszym miejscu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ostatnio te chrupaki, może kupię następnym razem XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę je znaleźć i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.