sobota, 7 listopada 2015

Schuetzli White Chocolate with an Almond & Cream Filling

Wczoraj nie poszłam do szkoły, bo przeziębiłam chyba żołądek. Wypiłam na noc przed spaniem całą butlę lodowatego Mullermilk'a, a po tym czułam się tylko gorzej i gorzej...aż w końcu musiałam zwymiotować :/ Nie ukrywam, że to była ciężka noc, z ogromnym bólem brzucha, ale przynajmniej ominęła mnie szkoła :P

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio na blogu mogliście przeczytać o czekoladzie z tygodnia Alpejskiego w  Lidlu w wersji mlecznej z praliną nugatową i orzeszkami (klik).
Te czekolady są bardzo dobrze znane w blogosferze, ale prawdziwą gwiazdą wieczoru jest tu wersja biała. Czemu? Zapraszam do czytania, a się dowiecie! :)


Skład:


Wygląd: Nad opakowaniem rozwodzić się nie będę, b jest wręcz identyczne jak w wersji mlecznej. Nie rzuca się mocno w oczy, nie kusi szczególnie i wygląda trochę na czekoladę z serii ''Jestem tanim wyrobem czekoladopodobnym''. Dużo na tym traci, ale od czego są blogi z recenzjami! ;)

W środku dodajemy cudownie białą, niczym świeże mleko, czekoladę, która w środku skrywa w sobie śmietankowo-karmelowy krem. Jednak nie dajcie się zwieść! Nadzienie nie ma nic wspólnego z karmelem.


Smak: Już sam zapach doprowadza nas do szału. Jest tak wspaniały, że ma się ochotę pochłonąć całą tabliczkę samemu. To połączenie zapachu śmietanki, mleka, olejku migdałowego i prażonych migdałów - poezja! A jak smak? Zacznę od tego, że nie lubię, a raczej nie przepadam za białymi czekoladami. Ten, kto czyta mojego bloga, to wie, że ciężko mnie taką czekolada zadowolić. Ta jednak to istny majestat białych czekolad. Nawet słynny Lindt może się przy niej chować! Jest pyszna, mocno, ale bardzo mocno śmietankowa i lekko tłustawa. Ta tłustość jest bardzo przyjemna, a sama czekolada przez to błogo rozpuszcza się w ustach. Nadzienie to połączenie śmietanki z prażonymi migdałami. Prażone orzechy/pestki zawsze zyskują na smaku, a tu idealnie jest to wykorzystane. Cudowna czekolada, przecudowna! Jeżeli jeszcze nie jedliście, to nie macie na co czekać ;) Następnym razem chyba kupię 5 tabliczek :D


Podsumowując:
10/10!
Cena - ok. 3-4 zł Lidl
Czy kupię ponownie? - Tak!

34 komentarze:

  1. Jadłam jakoś przedwczoraj i mnie osobiście nie porwała, więcej rozpiszę się w recenzji.

    Ojej, współczuję z tym żołądkiem. Smaczne chociaż tamto mleko było (warte bólu?) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było warto <3 Mój ulubiony smak - orzech laskowy :)

      Usuń
  2. <3 pamiętam jak brdzo byłam zaskoczona, że tak tania czekolada może być tak dobra. Prawdziwa poezja.
    Mam nadzieję, ze dzisiaj się lepiej czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie do kupna :)
    Mam nadzieję, że czujesz się lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, tą czekoladę pamiętam jako barrrdzo smaczną :D

    Tak na marginesie, nie masz problemów omijając dni w szkole? Mam na myśli nadrabianie lekcji, ale też no.. Kontakty. Nie masz nikogo fajnego w klasie? Przepraszam, jeśli jestem wścibska, ale tak o tym napisałaś, że trochę niepokojąco to brzmi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fajne osoby, ale jak na razie nikogo bliskiego :)

      Usuń
  5. Nie pij na noc tyle cukru, bo to, kochana, jest niezdrowo. :)
    Tej czekolady nigdy nie jadłem. Jeżeli już czekolada, to gorzka, minimum 60%, a najlepiej co najmniej 70%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i niezdrowo, ale moje meni raczej jest zdrowe więc... ;)

      Usuń
  6. Kiedyś nie lubiłam białej czekolady ale od czasu, gdy mój żołądek się zbuntował i nie mogę jeść kakao jakoś się do niej przekonałam. Tą czekoladę uwielbiam, jest przepyszna! :D
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest mega słodka i trochę ten cukier przyćmiewa nadzienie ale po za tym jest przepyszna :D
    Zdrowiej nam, ach ten niedobry Mullermilk :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekolada to chyba najlepsza biała jaką jadłam, jestem równie zachwycona jak Ty i jak tylko pojawi się w Lidlu to naprawdę będę pierwsza pod drzwiami czekać, aby ją zakupić. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolady nie jadlam i mnie nie kusi - nie lubię tych białych :)

    Mam dla Ciebie informacje :) od 16 listopada w Lidlu jest Tydzień Amerykański :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEEEEEEEEEEEEJ :D!!!!!!

      Usuń
    2. A od poniedziałku Deluxe <3

      Usuń
    3. Jest też nowy krem - dark z ziarnami kakaowca :)

      Usuń
    4. On nie jest nowy, mam go jeszcze nieotworzonego z tamtego roku :P

      Usuń
  10. ja własnie zajadam się czekoladą, niestety nie biała :)/K

    OdpowiedzUsuń
  11. jest OBŁĘDNA! Nic więcej nie mogę powiedzieć oprócz żebyście popylali po nią do sklepu!!! Cudo jakich mało!

    Współczuję! Kuruj się kochana i dbaj o siebie, zdrowia nie oszukasz... :< :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko, chyba jeszcze ostatnio widziałam je w Lidlu… Kupię jednak o ile jeszcze będą. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. O boże, o boże. Chyba ją otworzę w tym tygodniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow Ty to masz szczęście do tych czekolad :) Rewelacja, muszę ją dopaść :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak taka dobra to następnym razem kupię! :D

    Myślę że nie da się przeziębić żołądka. Może ten muller był stary, albo coś źle połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary nie był, termin do grudnia...

      Usuń
  16. Czekałam aż ją dodasz, skoro tak chwalisz białą czekoladę to znaczy, że musi coś w niej być. Ja ją chcę *.* Współczuję bólu brzucha i zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie coś w niej jest! Próbuj ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam tą czekoladę ;) Z białych to jedna z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo bardzo mi kiedyś smakowała, ale nieco się boję, jak podeszłabym do niej obecnie...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.