piątek, 6 listopada 2015

Współpraca z Scrummy.pl!

Jeżeli śledzicie mojego instagrama, to zapewne wiecie, że nawiązałam współpracę z firmą Scrummy.pl
Czym, a raczej kim jest Scrummy.pl? Pod tą nazwą kryje się 2 chłopaków, którzy zajmują się sprowadzaniem słodyczy z USA, Niemiec, Czech, Anglii, Francji, Japonii...czyli najfajniejszych krajów pod względem łakoci ;) W sumie to nie tylko łakoci, bo znajdziecie też tam wytrawne sosy, kremy na kanapkę czy płatki śniadaniowe!

Ja, jako fan masła orzechowego otrzymałam taką też paczuszkę :) A co zawierała? Snickersa z masłem orzechowym, Oreo z masłem orzechowym i płatki o smaku Reese's! Czy jestem w niebie? Zobaczymy...recenzje już wkrótce!



A tymczasem zapraszam na :


37 komentarzy:

  1. Nieźle. :D Sami napisali do Ciebie?

    PS O fu, te płatki były tłuste i obrzydliwe, nawet dla mnie, fanki Reese's.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam się sama pofatygować ;)
      Nie strasz! :<

      Usuń
  2. Ile razy jeszcze będę musiała pisać, że ci zazdroszczę *-*Mmm ten Snickers..
    A tak z ciekawości, napisałaś do nich, czy oni sami ludzi znajdują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, ale to już był któryś raz więc jest ciężko :P

      Usuń
  3. Oreo z masłem orzechowym <3 <3 omnomnom musze to miec ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty szczęściaro :D Chyba. Pokusiłybyśmy się na Oreo, bo czujemy, że płatki mogą zawieść :P

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszyłam się jak głupia kiedy zobaczyłam oreo z masłem orzechowym w sklepie, ale jednak trochę rozczarowanie.. może Tobie posmakują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda przepysznie, a najchętniej bym zjadła tego Snickersa, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie smacznie, w końcu to masło orzechowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej gratuluje, to fantastyczna sprawa! Moge tylko pomarzyc i pogratulowac 😘 juz nie mphe doczekac sie recenzji! ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. co trzeba zrobic zeby nawiazac z nimi wspolprace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć DOBREGO bloga! :)

      Gratulacje :) Jestem ciekawa Oreo *-*

      Usuń
    2. Niekonieczne dobrego, jak widać mnie się udało :D

      Dziękuję :* Oreo już niedługo, ale najpierw płatki ;) Z Oreo mam w planach granolę *o*

      Usuń
  10. oooo super! zazdroszczę paczuszki, kocham masło orzechowe

    Zapraszam do mnie na konkurs śniadaniowy
    http://cotakpachnie.com.pl/2015/11/05/gluten-free-box/

    OdpowiedzUsuń
  11. O MATKO. <3 OREO KOCHAM, REESE'S KOCHAM. MASŁO ORZECHOWE - MEGA KOCHAM. :D
    Ostatnio zaglądałam na Scrummy właśnie i to Oreo i Reese's zaplanowałam, że kupię sobie w grudniu jakoś. > . <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też sobie kupię coś na święta :D

      Usuń
  12. Zaśliniłam całego laptopa, dzięki Ci bardzo. :D Najchętniej chyba bym zjadła płatki o dziwo. :D Chociaż może i Oreo, bo to ciastka, ale nie jadłam klasyków to co ja tam wiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to przepraszam! :D
      Czekaj cierpliwie :)

      Usuń
  13. Gratuluję współpracy i już czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na Snickersa PB, który u mnie dostał unicorna. Pamiętam, że bardzo chciałaś go spróbować. Ponadto jestem ciekawa płatków Reese's, bo Kimiko pisała, że są wstrętne (w co nie wątpię), a zawsze interesuje mnie zachowanie bloggera pod presją współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mi smakowały. Ja zawsze oceniam sprawiedliwie Olga! Czy to współpraca czy nie ;)

      Usuń
    2. no właśnie, często blogerzy oceniają lepiej produkty tylko dlatego, że jest nawiązana jakaś współpraca, a nie na tym to polega.. ja zaczynając współpracę zawsze pisze, że moje recenzje będą szczere i osobom, które mi je wysyłają właśnie na tym zależy. Pisało do mnie kilka osób ale nie wiem czy bały się jakości swoich produktów czy co, ale chciały żebym pisała w samych superlatywach, takim osobom od razu dziękuję. Bo to jest tyakie oszukiwanie czytelników.. przeciez jeśli oni kupią np takie płatki od Reese, które de facto swoją cenę mają, bo ty pisałaś jakie smaczne itd, a okaże się, że są wstrętne to będą zawiedzeni i możliwe, że takich czytelników stracisz.. dlatego cenię blogerów którzy piszą zawsze szczerze, także piątka! :) A twoje posty czytam od dosyć dawna, mimo, że nie zawsze mam czas komentować i wiem, że jesteś jedną z takich osób :)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  15. Zazdroszczę, uwielbiam te słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zazdroszczę *.* Strasznie bym chciała te oreo oraz snickersa spróbować XD

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszyłabym się z takiej paczuszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę, uwielbiam te słodycze! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo ale ci zazdroszczę! Gratulację!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.