niedziela, 1 listopada 2015

Współpraca z Vegeatlia Polska

Już jakiś czas temu nawiązałam wspaniałą współpracę z firmą Vegetalia. Jest to firma, która posiada w swojej ofercie ekologiczne produkty o jak najwyższej jakości i smaku! Czy tak też będzie na prawdę? :) Otóż ja pokażę Wam to w moich testach!

Firma działa już bardzo długo, a jej asortyment ciągle się powiększa. Tutaj troszkę historii firmy ze strony producenta :)
''Vegetalia od 1986 roku wytwarza i sprzedaje szeroką gamę produktów ekologicznych, a ponadto jest pionierem w produkcji białka roślinnego. Od początku swojego istnienia firma postawiła na żywność ekologiczną, łącząc w jej produkcji elementy tradycyjnego wyrobu z nowoczesną technologią. W Vegetalii produkty są wytwarzane i pakowane bez użycia konserwantów, barwników i środków chemicznych. Opakowania używane do produktów nie zawierają BPA. Woda pochodzi z własnego źródła Vegetalii.
Dewiza firmy brzmi ODŻYWIAĆ ŻYCIE. Zdrowe odżywianie się to jeden z głównych czynników dzięki, któremu możemy cieszyć się dobrym zdrowiem, ponieważ jesteśmy tym co jemy. Dlatego też zadaniem Vegetalii, poza produkcją ekologicznej żywności, jest także promowanie i popularyzacja produktów ekologicznych, które są smaczniejsze, pożywniejsze i zdrowsze. Wieloletnie doświadczenie pozwala firmie z pełnym przekonaniem stwierdzić, że odżywianie się pozwala nam normalnie funkcjonować, ale jakości naszemu życiu dodaje żywność naturalna, ekologiczna.''

A co znalazło się w mojej paczuszce? Tyle dobroci! 



A tu taki miły list :) 
 Zapraszam serdecznie na stronę sklepu!

Czekajcie na recenzje i przepisy - to już niedługo!


25 komentarzy:

  1. Sama nie jestem "vege" ani nie latam za ekologicznymi produktami, ale to naprawdę świetnie, że jest tak duży wybór takiego jedzenia. Dla każdego coś dobrego. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam nigdy o tej firmie, może dlatego, że szczególnie nie poszukuję typowo wegańskich produktów, ale jak mam okazję to kupuję z marketów :)
    Natomiast tu wypatrzyłam już sobie te nuggetsy, muszę być wspaniałe, Natalko zjedz je i mi powiedz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Wszystkiego będzie recenzja :)

      Usuń
  3. ojej tylko pozazdrościć! Tyleż pyszności wspaniałych, aż nie wiadomo gdzie wzrok ulokować! Gratuluję kochana! Wiedzieli komu podarować w dobre ręce te produkty ^^ a te tofu... aż mnie ściska :D Uciekam, bo jeszcze zgłodnieję xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowow! :D Gratulacje! Firmę widzę po raz pierwszy, ale oferta wydaje się niezwykle ciekawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpraca, czyli że niby te recenzje będą szczere, tak? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce, moje recenzje są ZAWSZE szczere :)

      Usuń
  6. Gratuluję kolejnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super współpraca, czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę! Uwielbiam kuchnię wegańską i jej produkty więc z pewnością znalazłabym w tej paczce wiele dobrego dla siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych produktów i twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle dobroci w jednej paczce! Miejmy przynajmniej nadzieję, że będą dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje, no i życzę smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko wygląda przepysznie i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie ale gratuluje kolejnej współpracy i czekam na recenzje ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko jadam gotowce, ale muszę przyznać, że produkty widoczne na zdjęciu są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko stawiam na takie rzeczy, ale czasami ratują życie :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.