piątek, 11 sierpnia 2017

Clif bar White Chocolate Macadamia Nut

Wybaczcie mi brak posta wczoraj, ale przeszła taka nawałnica, że nie miałam dostępu do internetu przez długi czas :( Straszna pogoda, a padało tak, że aż mi do pokoju woda się wlewała! Nic dziwnego, że tak bardzo źle czuję się na te pogody :/ No, ale nie ma co narzekać! Zapowiada się dziś pracowity dzień, a jutro wycieczka rodzinna :) Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować wszystkie plany i Wam tego też życzę.


Ostatnio jakoś nie ciągnie mnie do słodyczy, bo kupiłam sobie odżywki białkowe i to one zapewniają mi dzienną dawkę słodyczy :) Ale wiadomo, że bywają takie dni, że jadłabym słodycze codziennie, a więc takie batoniki nadal pozostają w moich zapasach :) Clify już pojawiały się na blogu w różnych wariacjach i jak na razie najlepsza jest wersja Peanut Butter :) Tym razem przekonamy się jak smakuje wersja z białą czekolada i orzechami macadamia - zapraszam! :)


Skład:



Wygląd i smak: Chyba nie muszę ponownie opisywać opakowania? Bardzo fajne i wykonane z pomysłem oraz z motywem sportowym, bo właśnie głównie dla osób uprawiających sport te batoniki są przeznaczone. Są one bardzo solidne i co za tym idzie - syte. Orzechy macadamia nie należą do moich ulubionych, ale ich połączenie z białą czekoladą zapowiadało się interesująco. Batonik po otwarciu składał się z zlepków chrupek, płatków owsianych, kawałków (sporych!) macadamia i polewy z białej czekolady, która na szczęście nie śmierdziała margaryną ;) Zapach? Bardzo słodki i lekko klonowy, co jest typowe dla tych batoników. 
 A jak wypadło smakowo? Bardzo smacznie! Zacznę od samej bazy, która okazała się smaczna, ale jak dla mnie zdecydowanie za słodka. Batonika musiałam jeść na dwa razy :P Czekolada fajnie rozpuszczała się w ustach i uwalniała dodatkową słodycz, która dodawała takiego jakby ''mlecznego'' posmaku. Chrupki fajnie chrupały, a orzeszków macadamia było dosłownie parę kawałków, ale nadawały ciekawego smaczku, bo są to orzeszki intensywne w smaku. Ogólnie bardzo smaczne i godne polecenia, ale słodkie i nie dla każdego się nada.



Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 10 zł
Czy kupie ponownie? - Tak

15 komentarzy:

  1. Jadłam go! :D Bardzo mi smakował. Nie wiem tylko, czy dlatego, że był taki dobry czy dlatego, że córka kupiła specjalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że oba czynniki się na to złożyły :)

      Usuń
  2. Intensywne orzechy? Mi je cukier zagłuszał o wiele za bardzo. Według mnie to było tak obrzydliwie słodkie, że nawet jako dopalacz na szlaku się w moim przypadku nie sprawdziło. Jednak to po prostu nie moja bajka, ale fajnie, że chociaż Tobie smakowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiłam na bardziej orzechową wersję :D

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że więcej szkód nie będzie - takie nawałnice są bardzo niebezpieczne :(

    Fajnie, ze batonik Ci posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pewnie podeszłaby ta słodycz, bo mam wysoki próg cukru :D Nigdy nie próbowałam Clifów, ale znam je od dawna i bardzo chciałabym kiedyś je gdzieś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem tak właśnie ma smakować prawdziwie rewelacyjny baton! :)
    Od razu bym się skusiła. Wcale by mnie nie trzeba było namawiać.
    Super! Choć dla mnie no 1 is blueberry :D :D
    Pozdrowionka piątkowe :) Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi za to ten blueberry niezbyt smakował :)

      Usuń
  6. Choćby intensywna słodycz sprawia, że produkt nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten sam problem z internetem u mnie w lesie, nawet światła nie było, ale już wróciłam do "cywilizacji"

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tej wody :/ Czytałam wczoraj w necie o ulewach w centrum, że w Łodzi i okolicach wszystko pływało :/
    A baton pewnie dla mnie byłby za słodki, ale wygląda apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pływało to mało powiedziane, ale na szczęście jest lepiej :)

      Usuń
  9. Szkoda, że takie słodkie ale chętnie byśmy spróbowały :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.